HtotheE Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg har en gammel patch på min FM11, der er det SYKT vanskelig å få solgt spillere. Er det noen som vet om de har fikset dette i de nyeste patchene(siste 4-5 månene elns)? Lenke til kommentar
noodles Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Underskot på 252 % av inntektene. Greit. Det skuldast at styret har bygd ut stadion for fleire millionar pund, utan at det er naudsynt. Berre to sesongar etter at dei har bygd ein ny stadion som heller ikkje var naudsynt. No skal eg spela min fyrste sesong i Tippeligaen utan ei einaste krone å handla for. Det vert etter alt å døme nedrykk denne sesongen. Lenke til kommentar
Erdogan Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Man blir alt for lett sparket. Økonomien påvirker alt. Jeg flyttet Accrington opp til PL og økte budjettet generelt med mange milliarder, men samme rævva spillere. Og plutselig er vi ansett som titteutfordrere... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Hurra, nå blir det tre kamper mot Manchester City på rad. CL-semi pluss liga. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 City er ikke verre enn Real Madrid i mine øyne. Men når det er sagt, så liker jeg egentlig ikke hverken City eller Real Madrid noe særlig, eneste grunnen til at jeg ble manager for city er fordi det var det eneste jobbtilbudet jeg fikk, og jeg har vært hos dem siden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Shitty er en god del værre. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 OK, dette blir latterlig: 3 CL-finaler på rad mot Lyon. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Og den eneste grunnen til at jeg ikke møtte dem i finalen i 2015, var at da møttes vi i 8.dels-finalen... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Tapte gullkampen mot Fiorentina. Er 4p bak og 8 kamper igjen. Har igjen Juventus, Inter, Roma, Palermo, Udinese, Sampdoria, Chievo, Bologna. Ikke sjans. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Å så negativ? Må aldri si aldri Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Var ikke du i gullkamp mot Inter for noen dager siden? Endret 16. juni 2011 av Redneck Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Var ikke du i gullkamp mot Inter for noen dager siden? Joda. Ny sesong nå. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Haha, du må spille helt ekstremt mye? 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 DJ har potensiale på spillinga. Dog slår han ikke meg på mitt værste Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Haha, du må spille helt ekstremt mye? Sitter ute i sola og spiller. DJ har potensiale på spillinga. Dog slår han ikke meg på mitt værste :Q Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 En sesong går da fort om man spiller mye og ikke har annet å drive med om dagene. In other news: YAY! Årets fangst, i rekkefølgen de kom: UEFA Super Cup, Club World Ch'ship, League Cup, Premier League, FA Cup, Champions League. Eneste jeg ikke vant var Community Shield Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Shitty er en god del værre. Men du er United supporter også da, så helt objektiv er du vel ikke Endte nå opp i Hinterreggio i Italiensk Serie C2 nå, satser på Serie A i 2020! Blir et seks-års prosjekt for meg da. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Bare Citysupportere som mener som deg. Har spilt èn sesong siden jeg starta med Liverpool for sånn.. 2 mnd sia? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå