Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken formasjon pleier dere som bruker to spisser å bruke?

Edit: Greide å huke av boksen som gjør at jeg får spørsmål om jeg faktisk vil gå videre til kampen, så nå kommer ikke den opp lenger. Noe som er jævlig kjipt siden jeg ved enkelte anledninger har klart å gå videre til kampen uten å få satt opp riktig lag.

Noen som vet hvordan jeg får den på igjen?

Om det ga noen mening da.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

PSG skulle ha £25M for Sakho, så han la jeg på hylla. Har da signert M'vila for £15M! Tror jeg forsøker å få tak i Coentrao, også venter jeg med stopperplassen til neste vindu. Er godt bemannet med Agger og Sktrel/Kelly/Carra ved siden av Wilson. :)

Lenke til kommentar

Fra 2027/28 til sesongslutt 2032 kjøpte jeg spillere for (bare) £110mill.

I samme periode solgte jeg spillere for £346mill.

Og 2032 ble første gangen på år og dag jeg har røket ut av CL i første knockout, tror faktisk jeg har kommet til finale og semi hver gang siden første gang jeg var med i 2012/13, så det er åpenbart ganske lett å selge seg ut av tittelkampen.

Nå må det shoppes, og lønnsbudsjetter må sprenges. Liker ikke betale for mye i lønn!! Har hatt et mentalt tak på £150.000/uka, men nå ryker jeg på minst en på over 190... Mistet nettopp en stjerne til Shitty pga det. :(

Lenke til kommentar

Haha. Inter har gått fra å være stabilde som fy til å være ustabile som fy. 6-0-4 på de første ti i serien. Like mange tap som på 38 kamper forrige sesong.

Shitty fordi de er Shitty. Bakgårsklubb som kommer fra intet og kjøper seg til toppen.

Lenke til kommentar

En hel del av City-mislikerne er nok ManUtd-fans, og de får jo lov. Spesielt siden City har begynt å blande seg inn i tetstriden. Jeg for min del misliker alle som kommer inn og fratar mitt lag (Liverpool) muligheten til CL-plass.

Det blir litt som om Sparta Sarpsborg plutselig skulle kjøpe seg til tippeliga-gull. Tror nok de fleste ville hata dem også i det tilfellet.

Lenke til kommentar

Apropos regens: Som om ikke City har nok penger fra før, fikk de denne perla på min FM save. :nei:

post-115076-0-05944300-1308214348_thumb.png

Prøver jo selvsagt å kjøpe ham. Byr 600 mill, og får dette til svar:

post-115076-0-51041100-1308214378_thumb.jpg

Helt sykt. De to spillerne de vil ha i bytte er verdt ca. 200 mill hver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...