Leo_Khenir Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Er det dette som er "Story of Chelsea"? (de ramla visst sammen på slutten der) Endret 14. juni 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hm, disse "Return for (former player)"-greiene er tidvis fucket. Tidligere fikk jeg "Steve Irwin only played for one day under the Reds boss, but there is known to be a lot of respect between the player and manager". Ja jøss. Spillere jeg releaset på free transfer på første dagen som manager har jeg KJEMPE-respekt for. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Samme her. Har tydeligvis respekt for en spiller jeg solgte i sinne. Eneste kjedelige er at min nyinnkjøpte stopper Anderveireld ikke vil snakke med meg mer. Han fikk bot for å ha spilt til 5,0 og ble sur, jeg var forbanna (hadde tapt 0-6 for Barca) og snakket han imot. Dumt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Dette er uten tvil noe av det bitreste jeg har vært med på. Med U for Inter ville jeg vunnet serien. Så skjer dette: Jeg vant forøvrig min kamp 1-6 mot Parma. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Har fått en strålende start på 17/18 sesongen, og har for øyeblikket 24-1 i målforskjell og 8 strake seire. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Med Shitty ja. Vanskelig... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Superspissen min har startet sesongen greit... Sjekk de siste fem kampene. Har aldri sett en mer dominant spiller i min tid som FM-spiller. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 ÅHEEEEEEEEEI! Der har du den komplette spiss. Fy faen Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Superspissen min hadde 15 mål på 5 kamper her i januar. Skal sies at 9 av dem var i samme kamp (!). Ref SS forrige side. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Statsa hans er jo helt ekstreme.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Form-stats. Målene og assistene kommer spredt ut, så jeg vinner selvsagt alt som er av kamper, mot average motstand, riktignok. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Du klipper litt, her er Wells sine stats på lagets siste 20 kamper (spilt 13 av dem): 22 mål på 13 kamper er ikke dårlig det heller? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Det er de ni kampene han har spilt så langt denne sesongen. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Det er imponerende! Jeg forsøker ikke å si at min er bedre (for din er bedre enn min), altså. Jeg bare legger frem min som sammenligning. Det er virkelig en superspiss du har der. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Det er imponerende! Jeg forsøker ikke å si at min er bedre (for din er bedre enn min), altså. Jeg bare legger frem min som sammenligning. Det er virkelig en superspiss du har der. Nei, jeg prøver ikke å skryte på meg bedre statistikk enn deg. Det er bare at jeg ikke så det som nødvendig å laste opp mer enn det han faktisk hadde spilt. Det Carlisle har gående for seg i forhold til Wells er jo at han i tillegg til å bøtte inn mål leverer nesten like mye målgivende på grunn av enorm kreativitet og pasningsstyrke. Har et fysisk monstrum med avslutteregenskaper som spisspartner, og han putter inn masse, han også, men alt går jo selvfølgelig via Carlisle først. For deg er vel Wells den som setter ballen i nota og Hunt den som legger tilrette. Det er jo et spisspar med helt hinsides balanse. Mitt ville klappet fullstendig sammen uten Carlisle, da han er det jeg har av offensiv kraft. Kan også legge til at jeg tok over United når jeg fikk tilbudet for før forrige sesong, mye på grunn av at jeg ville trene Carlisle selv når jeg så hvor sinnsyk han er. Stallen min er forferdelig tynn og jeg har ikke så mye å rutte med på midtbanen og i forsvar. Har brukt mye av budsjettet på å ruste opp den sentrale midtbanen og forsvaret, men reservene er forsatt svake. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Det er Wells/Hunt-komboen som svinger hos meg, ja. Skjønt, Wells bøtta inn sine 9 uten Hunt på banen (har vært ute i to måneder og er ute en måned til med avrevet leddbånd). Har hatt full kontroll på dette laget i snart 8 sesonger, så jeg har en god stall, og kjøper inn nye spillere "der det trengs", og da er det maks snakk om en spiller i året, med mindre det dukker opp noen sinnsyke (som Marquinhos Paraná - den brasilianske Messi) som jeg MÅ ha. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Første sesong med Liverpool er ferdig. Endte på tredjeplass, seier i FA-cup og semi i Euro-cup. Sier meg fornøyd med det Nå må jeg gjøre forsterkninger på venstreback, og kanskje på midten, samt midtstopperpartner til Wilson.. Forslag? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Cheikh M'Bengue (DL), James McCarthy (AM RC), Scott Dann (DC)? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 M'bengue er nettopp solgt til Sunderland. Skal prøve meg på Coentrao tenker jeg. Eller er Mccarthy litt for offensiv, trenger noen med litt mer defensive gener. Scott Dann virket som et godt alternativ bak der, ja.. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Om Dann sier jeg alt det samme jeg har sagt i PL-delen av forumet McCarthy er en allround midtbanespiller. Kan være DM også. Vet ikke hvor mye du har i budsjett, men for rundt £40m får du spillets beste DM, Danielle De Rossi. Alternativ DL: Jose Angel i Villarreal, tror jeg. Endret 15. juni 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå