nO0_o Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Dæven Hva var overgangssummen? Barcelona signerte han for utrolige 22m på denne saven. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg kjøpte han for 33M på min United-save. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Fin bug dette her. Vertonghen får ballen, spiller den tilbake til keeperen, Cisse snubler i han og Vertonghen blir utvist. WÆÆÆT Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Haha fin den Dark. Har sett noe lignende, men da var det motstanderen som ble utvist! Det varmer i hjerteroten at etter Romario hadde et vellykket låne opphold hos meg, klarte jeg skrape sammen pengene til å hente han. Ble overlykkelig og sa det var en "dream come true". Både jeg og Brann ble favoritt personel og klubb. Håper han kan bli stor i årene som kommer! Klarte også å snappe opp et kjempe talent ifra Sociedad forann nesen til ARsenal og Chelsea. Ble lovd spillertid hos meg, håper han imponerer selv om han bare er 16. Hunter Freeman er nok på vei ut, mye skadet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Haha fin den Dark. Har sett noe lignende, men da var det motstanderen som ble utvist! Klagde det inn etter kamper og, hadde visst ikke grunnlag for klagen. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Typisk det. Max uheldig nå! Fikk bud på 45 mill, 52 mill og 65 (!) mill på Rafael Toloi. Moldestad aksepterte naturligvis alle budene for meg, og såklart valgte Toloi budet på 45 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Argh, kjenner jeg blir forbanna på din vegne. Elendige styreformenn, og drittspillere som driter i klubben. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Tror ikke SI har tatt med når de lagde spillet, at spillere kan velge for klubbens beste, for Toloi hadde Brann som favoritt klubb Hadde vell 95 kamper tror eg. Ønsker han alt vell, selv om det var meget irriterendes! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hehe, vet. Men når det kommer til FM tar jeg alt personlig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Hvem tar ikke FM personlig? Er i semien i CL i min andre sesong med Napoli. Møter dessverre Barca, så det stopper vel der. Likevel gøy, selv om jeg har vært litt heldig med trekning. Dessverre blir det ingen ligaseier i år. EDIT: SYKESTE. Jeg ser på CSI og glemmer å endre mesteparten av laget fra forrige kamp. Med andre ord flere reserver som spilte. I tillegg var Cavani ute med skade. Dette er resultatet: Endret 14. juni 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Oh damn! Grattis! Skal for øvrig (nok en gang) på ann med et nytt prosjekt! Skal lage Brann til et skikkelig vestlandslag, der jeg skal kun ha spillere fra vestlandet, ettersom Brann har mye nasjonaliteter i laget sitt og få vestlendinger generelt. Blir så klart på sikt, ettersom laget ikke har nok spillere til å begynne med en gang. Ingen utenfor vestlandet skal bli hentet og skal satse tungt på egene talenter. Hele ideaen ble egentlig hentet ifra Sandefjord sin West Ham save-rapport på FMNorge om noen har lest den. Håper å gjøre laget helt vestlandsk innen 3 sesonger. Må ikke rykke ned såklart så må begrense meg litt, men skal satse fra starten. Satser på å beholde spillere som Opdal, Mjelde, Amankwah, Haugen og Grønner. Skal gi oppdateringer underveis Kommer også en save-rapport på FMNorge om jeg klarer å holde på lenge! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Dessverre var det bare første kampen mot Barca. Den andre skal spilles nå. Cavani er fortsatt usikker. Liker fortsatt at det snakkes om Grønner. Lillebroren til en i klassen min. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Ble like gjerne 0-6 hjemme mot Barca... Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hahah, huff.. Det er så smertefullt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Ble like gjerne 0-6 hjemme mot Barca... HAAHAHAHAHA. JEG SA DET TIL DEG FØR DU SPILTE KAMPEN :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Ble like gjerne 0-6 hjemme mot Barca... HAAHAHAHAHA. JEG SA DET TIL DEG FØR DU SPILTE KAMPEN :!: Nei, du sa det før jeg linka resultatet. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Haha fin den Dark. Har sett noe lignende, men da var det motstanderen som ble utvist! Det varmer i hjerteroten at etter Romario hadde et vellykket låne opphold hos meg, klarte jeg skrape sammen pengene til å hente han. Ble overlykkelig og sa det var en "dream come true". Både jeg og Brann ble favoritt personel og klubb. Håper han kan bli stor i årene som kommer! Klarte også å snappe opp et kjempe talent ifra Sociedad forann nesen til ARsenal og Chelsea. Ble lovd spillertid hos meg, håper han imponerer selv om han bare er 16. Hunter Freeman er nok på vei ut, mye skadet. Romario blir god, ja. Er en av mine to høyrebacker i 2018 med Liverpool. Ikke verdensklasse, men god. Kjempestats på fysikken. 18/18 acc/pace, 18 agility, 17/17 fitness/stamina. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Lå en periode 12p bak Inter. Lenge tapte jeg også poeng hver gang de rotet bort noe. Etter 24 kamper hadde de enda ikke tapt og sluppet inn 5 mål (småsykt). Så, på to kamper, slapp de inn like mye som de 24 første i serien og en kollaps kom. I tredje siste kamp slo jeg dem 0-2 borte og var 4p bak. Nest siste runde vant jeg og de spilte U. Med andre ord er jeg 2p bak med en runde igjen. Om de spiller U eller taper vinner jeg serien (på innbyrdes om det blir U). Sykt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Minner kanskje litt om årets PL-sesong ja. Men jeg lå hele tiden på andre plass da, kanskje med unntak av et par kamper der Sampdoria var foran. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå