Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha fin den Dark. Har sett noe lignende, men da var det motstanderen som ble utvist!

Det varmer i hjerteroten at etter Romario hadde et vellykket låne opphold hos meg, klarte jeg skrape sammen pengene til å hente han. Ble overlykkelig og sa det var en "dream come true". Både jeg og Brann ble favoritt personel og klubb. Håper han kan bli stor i årene som kommer! Klarte også å snappe opp et kjempe talent ifra Sociedad forann nesen til ARsenal og Chelsea. Ble lovd spillertid hos meg, håper han imponerer selv om han bare er 16. Hunter Freeman er nok på vei ut, mye skadet.

post-167348-0-52016200-1308074363_thumb.png

post-167348-0-52379700-1308074420_thumb.png

Lenke til kommentar

Hvem tar ikke FM personlig? :p

Er i semien i CL i min andre sesong med Napoli. Møter dessverre Barca, så det stopper vel der. Likevel gøy, selv om jeg har vært litt heldig med trekning. Dessverre blir det ingen ligaseier i år. :(

EDIT: SYKESTE. Jeg ser på CSI og glemmer å endre mesteparten av laget fra forrige kamp. Med andre ord flere reserver som spilte. I tillegg var Cavani ute med skade. Dette er resultatet:

post-61155-0-49628400-1308083891_thumb.png

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Oh damn! Grattis!

Skal for øvrig (nok en gang) på ann med et nytt prosjekt! Skal lage Brann til et skikkelig vestlandslag, der jeg skal kun ha spillere fra vestlandet, ettersom Brann har mye nasjonaliteter i laget sitt og få vestlendinger generelt. Blir så klart på sikt, ettersom laget ikke har nok spillere til å begynne med en gang. Ingen utenfor vestlandet skal bli hentet og skal satse tungt på egene talenter.

Hele ideaen ble egentlig hentet ifra Sandefjord sin West Ham save-rapport på FMNorge om noen har lest den. Håper å gjøre laget helt vestlandsk innen 3 sesonger. Må ikke rykke ned såklart så må begrense meg litt, men skal satse fra starten. Satser på å beholde spillere som Opdal, Mjelde, Amankwah, Haugen og Grønner. Skal gi oppdateringer underveis :) Kommer også en save-rapport på FMNorge om jeg klarer å holde på lenge!

Lenke til kommentar

Haha fin den Dark. Har sett noe lignende, men da var det motstanderen som ble utvist!

Det varmer i hjerteroten at etter Romario hadde et vellykket låne opphold hos meg, klarte jeg skrape sammen pengene til å hente han. Ble overlykkelig og sa det var en "dream come true". Både jeg og Brann ble favoritt personel og klubb. Håper han kan bli stor i årene som kommer! Klarte også å snappe opp et kjempe talent ifra Sociedad forann nesen til ARsenal og Chelsea. Ble lovd spillertid hos meg, håper han imponerer selv om han bare er 16. Hunter Freeman er nok på vei ut, mye skadet.

Romario blir god, ja. Er en av mine to høyrebacker i 2018 med Liverpool. Ikke verdensklasse, men god. Kjempestats på fysikken. 18/18 acc/pace, 18 agility, 17/17 fitness/stamina.

Lenke til kommentar

Lå en periode 12p bak Inter. Lenge tapte jeg også poeng hver gang de rotet bort noe. Etter 24 kamper hadde de enda ikke tapt og sluppet inn 5 mål (småsykt). Så, på to kamper, slapp de inn like mye som de 24 første i serien og en kollaps kom. I tredje siste kamp slo jeg dem 0-2 borte og var 4p bak. Nest siste runde vant jeg og de spilte U. Med andre ord er jeg 2p bak med en runde igjen. Om de spiller U eller taper vinner jeg serien (på innbyrdes om det blir U). Sykt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...