Leo_Khenir Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Ca sånn her: Not showing: Scott Carson, reservekeeper, 2 stjerner David De Gea, førstekeeper, 3,5 stjerner Mamadou Sakho, stopper, 3,5 stjerner Danny Wilson, stopper, 3,5 stjerner Regens: Bustos, Damestoy, Holt, Lloyd, Marcato, Maier, Wells, Hunt, Mainas. Endret 13. juni 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Hah, det er jaggu latterlig. Edit: kampopsettet, that is. Endret 13. juni 2011 av JR Ewing Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Åja, så du synes ikke at laget mitt er latterlig bra, altså? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Til sammenligning tjener jeg 91,000 pund i uka i Liverpool. Tjener 92,000 kroner i Levanger. i 2026. hahaha. Så latterlig urealistisk :!: Veit! Leo: Ikke til å kimse av det heller! Endret 13. juni 2011 av JR Ewing Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Min nye 7'er, som tok opp ca hele transferbudsjettet mitt (£20m upfront og £80m over 48mnd...) Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Adrian Wells, altså. Først er han skadd i starten av sesongen, så er det landslagsoppdrag for Australia (som aldri spiller i normale landslagspauser), og så er han litt skadd, og så spiller han crap, og så møter jeg L2-laget Carlisle: Tror at ordene dere leter etter er HOLY FUCKING SHITGRABBING FUCKING FUCK OF A FUCK. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Adrian Wells, altså. Først er han skadd i starten av sesongen, så er det landslagsoppdrag for Australia (som aldri spiller i normale landslagspauser), og så er han litt skadd, og så spiller han crap, og så møter jeg L2-laget Carlisle: Tror at ordene dere leter etter er HOLY FUCKING SHITGRABBING FUCKING FUCK OF A FUCK. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Noen som har en ide på en morsom utfordring på FM som jeg kan starte på? Er umotivert for å spille, må starte en ny game, men vet ikke hva. Lenke til kommentar
Erdogan Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Start med Accrington Stanley i England, eller Alicante i Spania. Lenke til kommentar
Erdogan Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg forandret status via Editor på Man U og L'Pool til Ingen division nå. Som betyr at når jeg søker opp klubbene ine i spillet så står det bare: Man Utd - England og L'Pool - England Hvor blir det egentlig av de? Jeg spiller jo Charity-kamper mot Man Utd med Chelsea, og jeg har ikke plassert de slik at klubben ikke eksisterer, de er som Grue og Bærums Verk, de er uten division. Uten liga? Kan de noen gang rykke opp igjen osv? Er de liksom f.eks. i 6 div, elns? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Ta et drittlag fra laveredivisjoner helt opp, sats kun på engelske spillere (dette fungerer best når det er mange regens i spillet) og vinn PL med en stall kun bestående av engelskmenn. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Hvordan får jeg speiderne til å fortsette "uendlig"? De gir seg etter et par uker her, så jeg må restarte oppdraget hele tiden =/ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Noen som har en ide på en morsom utfordring på FM som jeg kan starte på? Er umotivert for å spille, må starte en ny game, men vet ikke hva. Prøv å vinn CL med et lag fra norsk liga. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Hvordan får jeg speiderne til å fortsette "uendlig"? De gir seg etter et par uker her, så jeg må restarte oppdraget hele tiden =/ Speide områder, som i type Sør-Amerika, Sentral-Europa osv. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Noen som har en ide på en morsom utfordring på FM som jeg kan starte på? Er umotivert for å spille, må starte en ny game, men vet ikke hva. Journeyman save er alltid gøy! Starte uten jobb med hobbyspiller som tidl rykte også jobbe seg oppover! MEGET artig! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Her er min store stjerne i Liverpool anno 2018. Endret 13. juni 2011 av Shurger Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Er så forbanna drøy han der. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jøss. Slettes ikke verst han der. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg forandret status via Editor på Man U og L'Pool til Ingen division nå. Som betyr at når jeg søker opp klubbene ine i spillet så står det bare: Man Utd - England og L'Pool - England Hvor blir det egentlig av de? Jeg spiller jo Charity-kamper mot Man Utd med Chelsea, og jeg har ikke plassert de slik at klubben ikke eksisterer, de er som Grue og Bærums Verk, de er uten division. Uten liga? Kan de noen gang rykke opp igjen osv? Er de liksom f.eks. i 6 div, elns? De vil nok komme oppover, ja. Så lenge du ikke har endret på ryktet deres, så vil de dukke opp i League 2 om noen år, og deretter rykke seg opp derfra (sett at de klarer å beholde spillerne sine). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå