Zandreu Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Døh, sjekk meldingene dine a! Irriterer meg grønn over de 2 meldingene Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Ser ut som det ikke blir seier andre sesong med Napoli. 10 poeng bak, men med en mindre spilt. Tapte nettopp latterlig fortjent 1-2 hjemme mot dem. 16 kamper spilt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Vant gruppen min i CL, så gleder meg til videre spill der. Håper jeg kommer ganske så langt så det blir mer penger i klubbkassen og flere spillere vil til meg. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Suksess i CL skal man slett ikke undervurdere, nei. Jeg anser meg selv som verdens beste klubblag nå, selv om jeg ikke vinner alt, hver sesong (enda). Det hjelper når alle spillere uansett vil til klubben (unntatt et par spillere hos rivalklubbene). Lenke til kommentar
Erdogan Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 sortitoutsi.net Ja, for den siden tror du ikke jeg har besøkt? Jeg har prøvd alt. Men når jeg enten trykker åpne, eller lagre på filen, vet du hva som skjer? Ingenting... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Trenger ikke svare så forbanna negativt når jeg prøver å hjelpe. Jeg har aldri hatt noe problem på sin siden der. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Jævla awesome at laget mitt bare sluttet å spille fotball... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Gahd, det skal bli så hardt å begynne på jobb igjen til uka. Har hatt en uke fri nå med FM-nerding, har vært oppe til kl 3 hver dag. Tenkte jeg skulle legge meg "tidlig" i dag, skal "bare" spille ferdig år 2017 først. Lenke til kommentar
Erdogan Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Facepacks skal ikke åpnes, men bare lagres og plasseres riktig sted? Lenke til kommentar
Celso Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Douglas Costa er god for meg. Scoret 17 mål og 11 assist fra høyrekanten sist sesong. Han sendte meg nettopp ut av liga cupen på egenhånd. Spiller for øvrig for The black cats. Lenke til kommentar
Erdogan Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg får ikke til Face & Logopack. Har plassert de riktig. Og pakket ut riktig. Og krysset av riktig i spillet. Hva er galt? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 De har plutselig ikke funket hos meg heller nå. Litt irriterende. Lenke til kommentar
Erdogan Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Nå funker de hos meg. Men er 33 Millioner i lønn mye? Altså, på starten av karrieren får du beskjed om en lønn-greie og en overgangsgreie. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Spørs om det er per uke eller hva det er. Og hvilket lag er du? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 ER det kroner eller pund det er snakk om? Og er det pr uke/måned/år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå