Benitez Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Fack! Hvor viktig er den vil du si? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hvis du spiller med Liverpool er den viktig! Fikser vel dessuten en del småting, har ikke sett fix-lista jeg men. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Fack! Hvor viktig er den vil du si? http://www.footballmanager.com/news/4648 Der har du patch notes :-) Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jesus, den var lang ja! Har kommet godt i gang med RBK-saven nå, så jeg tror jeg heller oppdaterer før jeg begynner med LFC senere Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 De fikser så mange ting, men klarer å cocke opp at alle franskmenn må gå glipp av alle treningskampene pga. den 1-kampskarantenen de har fått av landslaget. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Det kommer alltid nye bugs, eller feil de ikke får rettet opp. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg scorer på 2/10 straffer. Er dette et kjent problem for dere andre? Sykt irriterende når jeg ligger under 2-1 borte mot Everton, så går gerrard opp i det 87 min, og blåser straffen LANGT utafor. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg scorer på 2/10 straffer. Er dette et kjent problem for dere andre? Sykt irriterende når jeg ligger under 2-1 borte mot Everton, så går gerrard opp i det 87 min, og blåser straffen LANGT utafor. Hadde det problemet i starten, helt til jeg satt faste skyttere Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Og noe annet som irriterer meg grenseløst er store antall langskudd i mange kamper. Og jeg har satt alle spillerne på sjeldent. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hm, har satt 4 av 5 straffer. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Smått utrolig at jeg bare scorer 2 mål i denne kampen. Har 29 skudd, 16 på mål, 9 clear cut chances. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Smått utrolig at jeg bare scorer 2 mål i denne kampen. Har 29 skudd, 16 på mål, 9 clear cut chances. Syns det er mer utrolig at du skadet fem av Stoke sine spillere :!: Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Smått utrolig at jeg bare scorer 2 mål i denne kampen. Har 29 skudd, 16 på mål, 9 clear cut chances. Syns det er mer utrolig at du skadet fem av Stoke sine spillere :!: De fikk smake sin egen medisin Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ikke akkurat tilfeldig at du har Ryan Shawcross på laget. Er dette et tidlig tegn på schizofreni? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ikke akkurat tilfeldig at du har Ryan Shawcross på laget. Er dette et tidlig tegn på schizofreni? Haha Ja han har tydeligvis ombestemt seg rett etter å ha signert en kontrakt... episk bra Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Shawcross er pure class på FM11. Storspiller Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Er dette et tidlig tegn på schizofreni? Whahaha :!: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg likte Phil Jones på demoen da jeg hentet han til United. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Hahaha, FM11 er smartere enn jeg trodde. Bildet forklarer resten. Edit: Oops, ser jeg har en skriveleif der. Pure typo. @Shruger: Det kan godt hende, men det jeg sikta til er at han er en jævla thug i virkeligheten. Endret 9. november 2010 av iRoman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå