Zandreu Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Sånn ifølge statsa så burde vel Lukaku være best som oppspillspunkt.. Hos meg funker han dog klart best som måltyv, hvordan er det med dere? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Måltyv og fremskutt fungerer best for meg. Møtte for øvrig AC Milan i siste kvalifiseringsrunde til Europa ligaen. Endte i 1-3 på Brann Stadion og 1-0 på San Siro. Er egnetlig meget fornøyd! Manglet mange førstelagsspillere, og spessielt mine to beste stoppere. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Han funker ikke i det hele tatt for meg. Eller, når han en sjelden gang finner formen så blir han skadet over lengre tid. Riktignok fortsatt bare 20-år, men begynner å bli lei. Spiller med èn spiss, mulig det har noe å si. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Satan som Everton skulle score i årets PL, da? 17-1 på 4 kamper (selv har jeg 11-0 på 3 kamper). Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Huff. For en mislykket første sesong med Liverpool. 5 plass, langt bak topp 4, røyk i semi'en i uefa cup mot Juventus. Røyk i både ligacup og f-cup semi mot Chelsea. Mange skader, spillere som underpresterer. Ush. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hvis det er noen trøst gjorde du det bedre enn Liverpool IRL^^ Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Bah.. nå kjøpte Arsenal Javier Pastore for 230 mill (!) jeg som hadde tenkt å kjøpe han til mitt kjære Lazio Endret 9. juni 2011 av furiUZ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 £23M er faktisk et røverkjøp for Pastore. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Da har jeg kommet igjennom et hektisk sommervindu etter første sesong med Liverpool. Det har blitt store utskiftninger, da jeg satser så godt som kun på britiske spillere. Transfers in : Marc Albrighton - £7,5M James McCarthy - £9,5M Alex Chamberlain - £3,5M Phil Jones - £18,5M Jason Steele - £3,5M Lewis Holtby - £10M Adam Johnson - £15M Jordan Henderson - 17,5M Samlet : £86M Ut : Joe Cole - £5M Martin Skrtel - £4M Dirk Kuyt - £6,5M Konchesky - £1M Jovanovic - £2M Lucas - £8,25M Aurelio - £1M Poulsen - £1M Brad Jones - £500K Gulacsi - £900K Samlet : £36M Laget ser da ca sånn ut : Reina Kelly - Jones - Agger - Johnson Henderson - Parker Johnson - Gerrard - Young Suarez Sitter igjen med noen ikke-britiske enda, som er alt for viktige til å skifte ut enda. Meireles, N'Gog, Reina, Agger har jeg enda. De første ut blir nok N'gog og Meireles. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Mitt Unitedlag i 2012 er knall, og ungt!: Koval Rafael-Shawcross-Vidic-Fabio Mousa Sissoko Hamsik Valencia-Sanchez Rooney-Boubacar Ingen i startelleveren skuffer, kan anbefale alle Koval og Shawcross! Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Noen som har prøvd Nicolas Otamendi? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Japp. Slettes ikke verst, så lenge du bruker ham som midtstopper, og ikke vingback, som Maradona forsøkte under siste fotball-VM Absolutt verdt å hente hvis du får sjansen. Lenke til kommentar
HtotheE Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg hentet Otamendi på en save også. Husker ikke hvilket lag det var på, men han gjorde det greit. Jeg ville ikke brukt mye penger på å hente han, men om kontrakten snart går ut er jo det et fint alternativ. Lenke til kommentar
Erdogan Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg har ordnet litt på Editoren og byttet plass på Man U og Accrington Stanley. Dvs. United ned i 4.-div, og Accrington opp i PL. Stallen er like elendig, det eneste jeg har endret på er rollene for samarbeidsklubber og gjort økonomien bedre. Mitt kjære Accrington hadde opprinnelig 15M kr. i verdi, og 5M kr. i Overgangsbudjett pluss under 5,000 pr uke i lønninger. Nå er det forandret: Klubbverdi: 15 Millioner Kr. > 810 Millioner Kr. Overgangsbudjett: 5 Millioner Kr. > ca. 10-13 Milliarder Kr. (!!!) Lønnsbudjett: 5,000K Kr > 270K Kr. Masse tap, men fortsatt tillit fra styret. Liverpool er der de skal være og er Farmerklubben min... :-) Stallen er like elendig. Og ser jeg spillere som koster over 50 Millioner, så kjøper jeg ikke. Og lønningene er så utrolig forskjellig pr. trener og spiller, at jeg blir forvirret, uansett hvor like kvaliteter de har. Har forøvrig bare kjøpt Høgli som en ''sikkeræ'' startplassspiller. Trenger litt hjelp. Jeg tok på Accrington som Tittelutfordrer, noe som ga meg 1 Mrd mer enn ''Overlev''. Og jeg kommer bare til og overleve... Jeg trenger dyre spillere, gode spillere, men med en ukelønn under 230.000 HELST! Noen råd? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Bra jeg ikke har ensformig kampprogram fremover. De 5 neste: Wolfsburg (A) Leeds (A) Leeds (A) Chelsea (A) Wolfsburg (H) Båtis (JA DET SKAL SKRIVES SÅNN PÅ INTERNETT OGSÅ) til den som gjetter hvilket tidspunkt det er på sesongen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Februar. GIEF BAOT-is Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Sry, det er feil No is for you. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Riktig svar er 24/10-8/11. Er kamp 3 og 4 i gruppespill CL, 4. runde Carling Cup samt to ligakamper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå