Onkel Kompost Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Flere som rager? Jeg ragequitter ikke. Jeg blir skuffet, slår av spillet etter å ha spilt ferdig kampen. Og gjør noe annet i en uke eller 2 før jeg blir fristet tilbake... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Tenkte på Shurger i nettverksgamet til Dark og han, jeg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Han kommer jo ikke online igjen. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Sikkert pælma pcen i veggen. Jeg var tre sekunder fra å gjøre det i natt når jeg havna under 7-0 mot City. Hadde det blitt 8 hadde jeg garantert ikke hatt PC mer. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Fikk sutra meg til £16M hos styret og fikk Lukaku for det! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Han blir så fort sliten. Hater det. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Pleier sitter Lukaku på Utholdenhetstrening. Han blir utrolig fort sliten og må ha hvile etter hver kamp, når det er tett program. Greit å ha en god back up til han! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Selv med utholdenhetstrening hjelper det ikke alt for mye. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Tenkte på Shurger i nettverksgamet til Dark og han, jeg. Ah. Jeg er visst noe treg. JEg tok ikke den Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Adrian Wells soper inn premier i sin første Liverpool-sesong: Toppscorer i PL i tillegg, det står av en eller annen grunn ikke. Hunt toppscorer i FA-cupen. Røk tidlig i ligacup, ellers vant jeg vel alt som er. Edit: Totalt 43 mål på 41(9) kamper, forresten. Edit2: Mangler også "Champions League Best Player"-premien. Endret 6. juni 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Blir du ikke litt lei av å spille med samme topplaget i så mange sesonger? Klarer kun å spille lenge med litt dårligere klubber som jeg kan ta til toppen! Imponerende av Wells for øvrig Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hmm.. Hadde tenkt å sette Lukaku på avslutningstrening da han bare har 14 i avslutninger. Burde kanskje prioritere utholdenheten? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Blir du ikke litt lei av å spille med samme topplaget i så mange sesonger? Klarer kun å spille lenge med litt dårligere klubber som jeg kan ta til toppen! Imponerende av Wells for øvrig Faktisk har jeg ennå ikke mistet motivasjonen. Litt merkelig, for dette er første gangen jeg kommer meg til 2016 siden FM07... Litt av greia er naturligvis at jeg ikke vinner alt hvert år, og nå går det sport i å holde laget på topp, selv når alle toppstjernene legger opp. Messi fyller f.eks 30 år kommende sesong... Edit: Heh, de siste to månedene av sesongen fikk jeg Mauricio Pereyra i halsen. Skjøt alltid fra 20meter pluss, traff aldri. Selv med long shots never og creative freedom none, gjorde han det. Baibai. Endret 6. juni 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
tevil Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Blir du ikke litt lei av å spille med samme topplaget i så mange sesonger? Klarer kun å spille lenge med litt dårligere klubber som jeg kan ta til toppen! Imponerende av Wells for øvrig Handler om å sette seg hårete mål for motivsjon. Mitt mål rundt 2028 var å bli den rikeste klubben i verden. Mulig jeg passerer Barca når 2031/32-sesongen er over. Aksepterte bud på 60mill for min beste spiss kun fra Barca i håp om det kunne tippe stillinga i min favør forrige sesong, men manglet noen titalls millioner likevel... Achievments er jo også litt gøy: Greatest manager of all time Club Legend (20 sesonger i en klubb) Immortality (20 manager of the year) Value for money (30 sesonger får jeg vel etter 41/42-sesongen. ) Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Venstrebacken min har nå 77 ligakamper. Han fyller 22 år i november inneværende sesong. Må sies å være bra å kunne nå 100 ligakamper før man fyller 23? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ser den. Blir fort litt gøyere med Achievements. Jeg spiller fra CD, men lurer på en ting. Når jeg har instalert FM fra CD, kan jeg da spille på samme instalasjonen via steam som via CD? Achievements er veldig artig og savner det med CD spillinga. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Sesongens første nedtur: Adrian Wells ute i en måned med sports hernia. Sesongens opptur: Neymar er den perfekte erstatter, og scorer masse mål han og. Giftig. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Irriterer meg grønn at spissene ikke kan sentre til hverandre når begge kommer alene med keeper. I stedet for å skyte fra skrått hold burde det være mulig å sentre til en bedre plassert spiller. Skjer hver gang. Utviklerne burde prøve FIFA litt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Irriterer meg grønn at spissene ikke kan sentre til hverandre når begge kommer alene med keeper. I stedet for å skyte fra skrått hold burde det være mulig å sentre til en bedre plassert spiller. Skjer hver gang. Utviklerne burde prøve FIFA litt. Hahaha. Har tenkt det selv. Irriterer meg så enormt at det skjer hele tiden. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Huff. Mister to spillere i desember. Austin og Luccin. Begge to er defansive midtbanespillere. De eneste jeg har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå