DJ_Dark Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det sier oss lite når det er en regen. Spilte 0-0 borte mot Shurger nå. Og det med to røde kort. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ehm. Jeg leder med 2 poeng da DJ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Liten kollektiv kollaps mot Inter og Roma. 2x U Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Han er Napoli og jeg er Juventus. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg ragequita FM i natt for første gang på lenge. Spilte CL-semi mot Man City, andre kamp. Hadde 4-0 fra Anfield og tenkte at det skulle bli walk in the park på Eastlands, så jeg sparte alle som sto i fare for å miste finale hvis de fikk gult kort. Hva skjer? Joda, City leder 5-0 til PAUSE og går opp til 7-0 etter 15 minutter av andre omgang. Da ble jeg lynforbanna, gitt. Skal jo faen ikke være mulig. Jeg har en stall på 25 A-lags-spillere, og alle er jevngode. Er ikke snakk om et utpreget førstelag vs andrelag. Har nok spillere til å stille to lag som kan kjempe om PL-gull, for å si det sånn. Da skal du ikke havne under 7-0 mot Manchester City. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Skjedde mot meg en gang i CL. Hadde 2-0-seier hjemme mot Sevilla med reservelaget. Samme lag to uker senere lå under 5-0 til pause. Endte 6-2 i kampen og jeg røk ut. Enda bedre var det faktum at jeg hadde flere sjanser enn de og. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Overgangsvindu Januar 2011. Fikk lusne £12M i budsjett, så må sikte meg inn på èn spiss.. Lukaku? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Tror du må ut med mer enn £12M for han. Hvilket lag er du? Hva med Guiseppe Rossi? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Rossi ville jeg sagt også. Spesielt hvis han begynner å bli misfornøyd i Villarreal, da kan han være tilgjengelig for ~£8m. Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Xavi vant prisen som Årets lag? Tapte 2-3 mot Inter hjemme første kamp, vant 1-3 borte andre kamp Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Rossi var billig på forrige patch, men har sett han mye dyrere på denne. Burde likevel få han for mindre enn £12M. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ønskereprise: Trodde du tapte mot City jeg? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg ragequita før den kampen var ferdig I forsøk to gikk det bedre (vant 4-1 på Anfield og vant 2-1 på Eastlands) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Shurger forsvant fra nettet bare. Får ikke slått han. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Flere som rager? EDIT: En gang iblant opplever man kamper som er over etter et kvarter: Endret 6. juni 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Er så skuffende når det ikke skjer noe mer i sånne kamper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå