DJ_Dark Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Tenkte ikke på back. Da er han meget vill ja. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Er alltid så forbanna uheldig i CL. Ryker nok en gang ut, der et unødvendig straffemål ødelegger alt. Chelsea forbannelsen virker i FM også ser det ut som. Flaut å si det, men det ser ut til at jeg ikke kommer meg til CL i min 5. sesong.... Ayay, sterk borteseier mot United og liverpool tap mot tottenham gjorde at håpet kom tilbake. Blir litt av en innspurt. Nesten syn at det er Norge - Portugal nå.. Ayay. Endte på en okey 3. plass, over United på målforskjell som bikket begge veier iløpet av kampen, men jeg endte tilslutt 2 mål foran da jeg vant 4-0 mot uniteds 3-1. Spennende! Nå blir det ny stadion, Zola Park, nesten 60 000 seter og skyvbart tak. Samt rundt 1 milliard NOK i cash inn i klubben. Stadionen er klar etter neste sesong så dette skal gå fort Skal jeg utvide stallen i en posisjon der jeg har grei dekning med en meget god spanjol, Sergio Canales - ACM playmaker. Da jeg har beistet Pastore som puttet 28 mål forrige sesong, (21 i PL) fra midtbanen, er vel egentlig den posisjonen dekket. Men det jeg tenkte var: Lukaku Neymar Navas (Coutinho) -------- Pastore (Canales) - Essien (Ramires) ----------- Veloso (Mikel) Parantes er eventuell innbytter. Canales kan spille venstrekant, høyrekant, MC og AMC,men er kun competent på AML. Dette er forsåvidt plassen jeg trenger backup på. Men å kjøpe Canales som er en fantastisk playmaker er litt voldsomt som erstatter for Pastore som sjelden er skadet, eller som innbytter for Neymar som også spiller majoriteten av kampene. Noen som har erfaringer med Canales? Endret 4. juni 2011 av cFc Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hadde han på min første United-save. Funket som fy der. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Hvordan tenker du om: --------------Lukaku (complete support) --------Pastore + Canales (Adv pl sup+ Treq) Neymar -----------------Navas ----------Essien Veloso (defensive + deep support) ------Phil Jones - Terry - Ivan Hadde vært spennende å prøve, men tenker at en trio bak kan by på katastrofe i england. Dette kombinert med korte passninger, lavt tempo, og fluid spillestil. Tror jeg kan få meget pen og ballsikker fotball ut av dette! Endret 5. juni 2011 av cFc Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Argh! Seiersrekka stoppa på 25 strake seire, før Arsenal kom og stjal poengene på Anfield. Dermed leder jeg ligaen med 11 poeng og ikke 17 Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Canales er en fantastisk midtbanemaestro på mitt City-lag anno 2022. 30 år er han altså blitt og still going strong og vel så det ;-) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hvordan tenker du om: --------------Lukaku (complete support) --------Pastore + Canales (Adv pl sup+ Treq) Neymar -----------------Navas ----------Essien Veloso (defensive + deep support) ------Phil Jones - Terry - Ivan Hadde vært spennende å prøve, men tenker at en trio bak kan by på katastrofe i england. Dette kombinert med korte passninger, lavt tempo, og fluid spillestil. Tror jeg kan få meget pen og ballsikker fotball ut av dette! Har aldri vær fan av 3 bak, men har gjort det et par ganger der jeg har fått rødt kort bak der. Du burde i alle fall ha en meget rask stopper om du skal ha tre bak. En som kan ligge bak de to andre hodesterke. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Yes! Nettopp fullført min første sesong med Chelsea på den nye saven min. Det endte med trippelen; Ligacupen, FA og PL. I CL røyk jeg ut mot Real i kvarten. Null tap i serien også! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Tips til ung venstreback som er god offensivt? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Coentrao? Bale? Cheikh M'Benque, Jose Angel, Cristian Ansaldi. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Coentrao, Coentrao, Coentrao, Coentrao, Coentrao, Coentrao!!! Nydelig spiller Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Sitter å lan'er med DJ_Dark nå There will be bitterness! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Da forsøker jeg å hente Coentrao i neste vindu. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Shurger fikk Coentrao. Endret 5. juni 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Buffon Motta - Chiellini - Bonucci - Grosso Krasic - Sissoko - Melo - Coentrao Del Piero - Quagliarella Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Howard Coleman - P. Jones - Jagielka - Baines Fellaini/Rodwell Arteta/Ramsey D. Costa ----------------- Hazard Kadlec/Cahill - Lukaku Champions 2011/2012 Everton that is. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hva faen, Bayern München? £100m for Neymar (2017) Fuck dere. Eller, det vil si, siden jeg fikk Messi gratis og resten av sommer '16-signeringene mine gikk på budsjettet for 15/16, så har jeg råd. Penger på bok også. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hihi! To poeng foran Shurger på saven vår. Dog bare etter fem kamper. Koselige 5-0-0 og 11-1 i målforskjell (var kanskje 9-1). Lenke til kommentar
HtotheE Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Noen som har prøvd å spille med Villa? Veldig spennende lag med gode kvaliteter. Klarte 3. plass første sesong med dem nå nylig Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Er i 2029 nå. Solgte Nelson Vaz, Diego, Marco Oliva og Peter Hawksworth. Byttet ut med Jose Antonio, Daniel Domingo, Serge Quattara og Joey Bailey. Joey Bailey, fy for et talent! Skal bli spennende å utvikle han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå