Iceman #10 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Har brent meg på den braslianske regel før! Tenker ikke alltid over det. Begynner å gå veldig lei FM11 i grunn. Har begynt å spille FM10 igjen med mitt kjære Colchester. Mitt LL lag Utrolig hvor mye raskere det går og hvor mye mer chil det er. Helt ærlig synes jeg FM11 går raskere enn FM10. Testet FM11 på den gamle laptopen min der FM10 gikk sakte og spillet gikk overraskende fort. Å? Her går det i alle fall merkbart forterre på FM10. Forandring fryder uansett Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Den gamle lappisen sleit litt på både FM10 og FM11, men jeg synes den tok FM11 overraskende godt. Har ikke testet FM10 på den nye, så har lite å sammenlikne med der. For min del ble det artig å starte med United igjen, men kjøpe andre spillere. Denne sesongen har jeg kjøpt en hel god del juniorer som jeg håper skal slå litt til. Paulo Henrique har faktisk blitt helt vill på saven min (han er vill fra før og). Helt greit å ha en offensiv midtbane med 20 passing, 20 creativity, 18 flair, 18 first touch. Finner på mye artig han! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hahaha, ny rekord i forbruk, 503 mill £ på et vindu Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hvordan i helvete er det mulig? Lenke til kommentar
Helstrøm Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 "Nettopp" begynt på en ny sesong med Liverpool, og har nådd andre knockout runde i Europaligaen, vunnet ligacupen, og er fremdeles med i FA-cupen. Sånn helt tilfeldig sjekket jeg ut stallen til Atletico Madrid og fant ut at de hadde gjort et skikkelig kupp. Erik Huseklepp! Satser på at Brann fikk pengene sine denne gangen :-) Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Firmaliga databasen til reyes9 på FMNorge, spiller med Microsoft, så har rimelig heftig budsjett hadde 300 til å begynne med, sammen med lønsbudsjett på 5 mill i uka. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hah, det er ikke moro en gang! 1 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Startet med telenor i 2 divisjon. Hadde "ikke mer" enn 1 mrd kr. Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Tapte finalen i CL mot inter(spiller barcelona) så gikk strømmen rett etter pressekonferansen :o Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Tapte finalen i CL mot inter(spiller barcelona) så gikk strømmen rett etter pressekonferansen :o "På mystisk vis" Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Tapte finalen i CL mot inter(spiller barcelona) så gikk strømmen rett etter pressekonferansen :o "På mystisk vis" Var faktisk strømbrudd pga tordenvær Edit: Var semi finale, 2-3 hjemme første kamp, 2 skader i forsvar sentralt + rødt kort (noe det ikke skal ha vært) til erstatteren til en av de skada + ble nekta straffe YAY Endret 3. juni 2011 av Nehm Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Har brent meg på den braslianske regel før! Tenker ikke alltid over det. Begynner å gå veldig lei FM11 i grunn. Har begynt å spille FM10 igjen med mitt kjære Colchester. Mitt LL lag Utrolig hvor mye raskere det går og hvor mye mer chil det er. Det er ikke bare for brasilianere heller. Flere andre land har den samme regelen, noe som alltid er irriterende når man har en forholdsvis liten og svak klubb som kunne ha tjent på å få en slik spiller inn... Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Nei nå har jeg sittet i timesvis å vorset for meg selv med FM (som så mange ganger før). På tide å stikke på skikkelig vors nå. Happy gaming gutta Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Fanken det er irriterende med spisser som trenger hundre sjanser før de klarer å score. Trenger virkelig en ny topp spiss hvis jeg skal klare ligagullet med Everton... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Sitter å spiller mitt årlige Barca vs Real game med en kompis nå. Vant ligaen foran han knepent den første sesongen, andre sesong slo jeg han vel med nesten 20 poeng. Har også vunnet CL en gang, + diverse andre cupper. Laget mitt begynner å bli sykt. Keepre : Valdes, Romero H.Back : Alves, Lahm V.Back : Chiellini, Baines Stoppere : Pique, Ranocchia, Hummels, Varane, Puyol DMS : Mascherano, Busquets Indreløpere : Fabregas, Henrique, Xavi, Iniesta OMH : Robben, Sanchez OMV : Hulk Spiss : Messi, Cavani Rimelig sykt lag kan man si. Har problemer med å sette opp laget. Har så jævla mange gode spillere. Brukte forsåvidt £185M i sist transfervindu. Fabregas var jaggu ikke billig, måtte smelle til med £95M Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hadde vært legendarisk som stopper med bedre jumping og heading. Han var passe grei overalt på høyresida. Han er tross alt 33 der, så fysikken skranter litt. Lå på 19 i både pace og acceleration i sine beste dager. Verdens soleklart beste back i en årrekke, rett og slett. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Faen, spissparet Hunt/Wells svinger det skikkelig av. Hunt putter ikke så mye, men faen han skaper rom for Wells. Wells snitter på 1,75 mål per kamp fra start. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Hadde vært legendarisk som stopper med bedre jumping og heading. Virker rimelig awesome som vingback. Endret 4. juni 2011 av Kun10kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå