Iceman #10 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Tror det jeg hadde på FM10 het rd4 eller noe. Lenge siden jeg har spilt FM10 så litt usikker. Spiller med standar på FM11, begynner å gå litt lei det. Fant link: http://www.sortitoutsi.net/forum/topic/43689-rd4-sk1n-released/ Nydelig skin til FM11 forøvrig: http://www.fmscout.com/i-997-Galaxy-skin-for-FM2011.html Endret 3. juni 2011 av Iceman #10 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Noen som har sett en spiller med flere landskamper? Denne fyren debuterte for Mexico i en alder av 16 og har spilt ca. alle kampene deres siden den gang, vil jeg tro. Hadde han på United før Real Madrid kom på bordet med 750 millioner kroner. Idioter som de er solgte de videre til City Whoa, aldri sett noe lignende! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hadde noen villere på FM10. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Nydelig skin til FM11 forøvrig: http://www.fmscout.com/i-997-Galaxy-skin-for-FM2011.html Er det bare bilde av Goodison på det? Ingen mulighet for å ha en annen stadion i bakgrunnen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Var det jeg og tenkte på. Skulle gjerne hatt et med OT i bakgrunn. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Det er jeg usikker på. Er veldig dårlig på skins/graphics generelt. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Prøve meg på å spille litt Barcelona fotball med en bedriftsdatabase nå tenkte jeg. Første utdrag av taktikken. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Signerte nettopp et supertalent på 15 år for 40 mill, men fant ut etter at jeg signerte han at han først kommer om tre og et halvt år... Yippi. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hater den forbanna braslianske regelen. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Jepp, den var jeg uvitende om, dessverre. Endret 3. juni 2011 av fnats Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Har brent meg på den braslianske regel før! Tenker ikke alltid over det. Begynner å gå veldig lei FM11 i grunn. Har begynt å spille FM10 igjen med mitt kjære Colchester. Mitt LL lag Utrolig hvor mye raskere det går og hvor mye mer chil det er. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Har kommet til 2024 med Levanger FK nå, snuser på gruppespill i CL. Går nok ikke lei med det første. Spillet begynner å bli litt surrealistisk når du får opp spillere på juniorlaget som er født etter 2005. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Kjøpte akkurat Yaya Sanogo, hørt at han er dritgod på FM. Men hva burde jeg sette han som? måltyv, komplett spiss, oppspillspunkt etc Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Bare å sjekke statsen hans det. Når du velger hvilken rolle han skal ha, så blir de viktige statsa highlighta. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg hadde aldri suksess med han. Prøvde han som fremskutt, komplett og dyptliggende blant annet, dog med spisspartner. Kanskje han er bedre som ensom spiss? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Han har herja for meg som komplett spiss. Hadde han og Chris Gadi på topp i Spurs, det var det mest dødelige spissparet jeg har hatt noen gang på et FM. Begge endte opp rundt 30 mål +/- hver sesong. Gadi var satt som fremskutt spiss om jeg ikke husker feil.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Har brent meg på den braslianske regel før! Tenker ikke alltid over det. Begynner å gå veldig lei FM11 i grunn. Har begynt å spille FM10 igjen med mitt kjære Colchester. Mitt LL lag Utrolig hvor mye raskere det går og hvor mye mer chil det er. Helt ærlig synes jeg FM11 går raskere enn FM10. Testet FM11 på den gamle laptopen min der FM10 gikk sakte og spillet gikk overraskende fort. Har kommet til 2024 med Levanger FK nå, snuser på gruppespill i CL. Går nok ikke lei med det første. Spillet begynner å bli litt surrealistisk når du får opp spillere på juniorlaget som er født etter 2005. Hvilken divisjon starter de i? Kom meg til Champions League med Asker i 2017 eller 2018 om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 2. Div. Ikke ille det, ganske kjapp rise to fame. Er verd nesten 800 mill nkr, så begynner å bli noe. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jepp. Startet jo med Asker som nyopprykket lag. To sesonger i 1. div om jeg ikke tar helt feil før jeg gikk opp. Var heldig med et par kjøp, blant annet en rå målscorer fra USA. Jeg ga opp saven da styret solgte halve laget mitt. Sykt irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå