ReaveЯ Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Prøvde meg på Jordan Spence, men han ville ikke til Crystal Palace, er London rivaler.. West Ham og CP Kjipt jeg bare har et lønnsbudsjett på 250k bare, kan ikke gi spillere bedre lønn enn det Endret 2. juni 2011 av furiUZ Lenke til kommentar
fnats Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Reduser overgangsbudsjettet for å få mer i lønnsbudsjett? Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Irriterende spennende førse sesong med Everton. 31 kamper spilt, Chelsea og United har en luke på 5 poeng foran tre lag. Arsenal, Tottenham og Everton (meg) og vi har alle 65 poeng. City følger etter med 60 poeng. Regna med en europa league plass, nå blir jeg nesten skuffa hvis det ikke blir CL Lenke til kommentar
fnats Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Er det mulig å gi et helt lag hvile fra trening uten å måtte gi hvile til hver treningsgruppe (back, midtstopper osv)? Lenke til kommentar
ErikCas Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Mener du CTRL+A også høyreklikk -> gri fri eller hva det heter? Lenke til kommentar
fnats Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg mener å kunne gi hele førstelagsstallen min hvile ved ett klikk, og ikke måtte velge hvile manuelt på hver og en. Lenke til kommentar
ErikCas Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Nvm, gikk på FM10 Endret 2. juni 2011 av ErikCas Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Ctrl-A, høyreklikk, training, rest, 1 day. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Må bare høyreklikke over et navn. Da funker det. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 27-2 i gruppespillet i Champions League, er det mye i målforskjell? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Snitt på 4.5 mål pr. kamp. Ja det er VELDIG bra! Ikke den vanskligeste gruppen, men forsatt meget bra! Prøvde meg på Jordan Spence, men han ville ikke til Crystal Palace, er London rivaler.. West Ham og CP Kjipt jeg bare har et lønnsbudsjett på 250k bare, kan ikke gi spillere bedre lønn enn det Yaw Amankwah fra Brann. Billig, ikke de beste statsene, men han presterer ALLTID. Er verdt et forsøk. Har aldri skuffet meg, uansett hva lag jeg har vært. Misstenker han for å være buget. Endret 2. juni 2011 av Iceman #10 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 99 ligamål sa du, Dark? Det må jeg satse på å slå Tror de 45 til Cavani blir verre, men Wells scorer relativt mye. Dog, det blir nok ikke 45. Men 99 ligamål totalt skal jeg greie å slå Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 FM 10 riktig nok, men er MEGET fornøyd med den sesongen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 99 ligamål sa du, Dark? Det må jeg satse på å slå Tror de 45 til Cavani blir verre, men Wells scorer relativt mye. Dog, det blir nok ikke 45. Men 99 ligamål totalt skal jeg greie å slå Tror jeg hadde 130 ligamål på forrige United-save. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Noen som har sett en spiller med flere landskamper? Denne fyren debuterte for Mexico i en alder av 16 og har spilt ca. alle kampene deres siden den gang, vil jeg tro. Hadde han på United før Real Madrid kom på bordet med 750 millioner kroner. Idioter som de er solgte de videre til City Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hadde vært legendarisk som stopper med bedre jumping og heading. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Erextion og Iceman: Hvilket skin bruker dere? Jævlig nice begge to. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Brukte den til erextion på FM10. Var vel noe Champions League skin man kunne laste ned. Hadde vært awesome om dere linka det her. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå