Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Veldig ekstremt det der, men har merket litt med FM11 at når en skade først kommer, er det lett for at det kommer mange fler. Sykeste tror jeg må være da jeg spilte "firmaligaen". På samme dagen knakk 3 spillere bein. To knakk foten og en knakk armen. Ute i 8 og 5 måneder. Viktige spillere i tillegg. Heldigvis var jeg rik og handlet bare inn erstattere :) Råttent, men får du være City så får du være City :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For noen spisser dere har. Christian Benitez har putta 15 på 45 +- kamper for meg. Garra Dembele har putta 5-10 mål på...veldig mange kamper. Og det er spissene mine. :whistle:

Men man trenger ikke og skåre mye når man holdet nettet rent kamp på kamp på kamp.

Lenke til kommentar

Yess, da ble Douglas Costa, Modric og Park friske helt likt^^

Litt morsomt at jeg slapp inn 16 mål på de kampene Gomes var skadet, var fem kamper. Når han kommer tilbake holder han nullen fire kamper på rad og jeg står med seks seire på rappen. Deler tabelltoppen med Shitty.

Nå er laget stabla på beina igjen så kanskje det er håp om ligagull likevel? :D

Lenke til kommentar

Hva er vitsen med et fem-stjerners system på å rate spillere på (inne på spiller-rapporter) når det meste er uansett 4 stjerner? Hvorfor i all verden er ikke Messi 5-stjerners? Merkelig system.

Stjernesystemet er relativt til kvaliteten på egen stall. Hvis du har verdens beste fotballag, så vil 3 stjerner være gjennomsnittet på stallen din. Messi er ikke SÅ mye bedre enn gjennomsnittet på stallen din.

Hvis du så styrer f.eks en engelsk 3. divisjons-klubb (League 1, altså), så vil du fortsatt se at snittet i stallen vil være 3-4 stjerner, men dersom du NÅ speider Messi, vil han nok få 5 stjerner, rimelig garantert.

Lenke til kommentar

Jeg har et overgangsbudsjett på 260 mill ca (med Crystal Palace), men vet ikke helt hvilke spillere jeg skal kjøpe. Trenger forøvrig spiller i den bakre rekke og helst en keeper (begynner å dra på åra..) Noen som gidder å gi meg tips på hvilke spillere jeg bør kjøpe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...