""" Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Ang. det med han siden av. Vet hvordan det er. Spiller mye når jeg sitter på skolen, og diskuterer masse fotball med en del folk der. Sånn er det hver ENESTE gang jeg taper mot Arsenal, Manchester United, Blackburn, Fulham...eller hvilket som helst annet lag. Kan ha noe med at jeg er ekstremt høy på meg selv, stor i kjeften og generelt ei klyse, men uansett. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 "Messi is the hat-trick hero" "Messi has begun repaying his transfer fee and then some!" Vel. Han kom jo GRATIS, da. Men han jobber med å forsvare lønna si, det skal han ha. Forsåvidt panginnsats av hele laget, som vinner 8-0 i Champions League, gruppespill. Hapoel Tel-Aviv. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Reservelaget mitt har 11-2-1 og 52-11 i målforskjell, så de gjør det bra de og. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Ang. det med han siden av. Vet hvordan det er. Spiller mye når jeg sitter på skolen, og diskuterer masse fotball med en del folk der. Sånn er det hver ENESTE gang jeg taper mot Arsenal, Manchester United, Blackburn, Fulham...eller hvilket som helst annet lag. Kan ha noe med at jeg er ekstremt høy på meg selv, stor i kjeften og generelt ei klyse, men uansett. Kjenner meg godt igjen der. Drev å spilte veldig mye FM09 når jeg gikk på skolen. God blanding mellom Arsenal, united og Liverpool supportere. Arsenal - United i 5 time. Hadde en Arsenal supporter ved siden av meg og 3 UNited supportere som satt på pultene bak. Gikk opp til 1-0 etter scoring fra Vela og pøste på mot målet til United, men uten uttelling. På uniteds første skudd på mål stanget Ferdinand inn et mål fra corner. Meget bittert, men var sikker på at jeg skulle komme tilbake. Dette var på tiden da Adebayor drev å flørtet med Milan og City, og var meget dårlig likt av meg. Han var god på FM dog og jeg sendte han utpå på slutten. På overtiden av overtiden stanget Adebayor ballen i egent nett upresset (minnet meg veldig om OT kampen i fjor). Jeg raget og bannet, mens United supporterene bak meg jublet. Var som om vi skulle sett det på TV. Endte uansett med 5 annmerkninger og en uke uten PC Ble litt mye tekst, men følte for å skrive med litt innlevelse! 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hehehe. Jeg har vel fortalt det før, men: Spiller med Liverpool, møter Man Utd på Anfield i ligaen. Dette var en typisk 6-poenger, der United kunne ta igjen forspranget mitt i ligaen hvis de vant, eller jeg kunne bortimot avgjøre serien hvis jeg vant. Velvel. Dette var mens jeg røyka (har slutta), så jeg satte på første omgang, og gikk ut for å "get my fix". Når jeg kom inn igjen, sto det 3-1 til meg. Var jo relativt fornøyd med det. Så kommer angrepet ut av en annen verden. Torres og Agüero leker seg med Rio/Vidic, og Agüero putter sitt andre mål. Da kommer det fra samboeren, som sitter ved siden av: "YESSSS!!" Og jeg bare 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Tre mål av Cavani på de to siste kampene for sesongen og han slår rekorden Babacar tok for meg på forrige United-save med 46 ligamål. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Ble bare ett mål. Hadde tre skudd i treverket de siste to kampene. Uheldig. Ble "bare" 45 EDIT: Skal ikke helt klage på sesongen hans heller. Greit med mål. Endret 1. juni 2011 av DJ_Dark 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Ikke mer? Skal se når denne sesongen er ferdig, hvor mye Wells/Hunt/Messi klarer å skrape sammen seg i mellom (Med forbehold om at d'herrer Torres, Muniain, Suarez og Hazard ikke blander seg nevneverdig)... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Se om du får like mye på en spiller da. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg er et lag og ikke enkeltspiller! Vi får se, mulig Wells blir den første som blir ligatoppscorer i Liverpoolskjorte. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Det er jo ikke bare han som scoret for meg heller da. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jo, men jeg har sjelden hatt spillere med 20+ ligamål, men scorer allikevel desidert mest i ligaen, fordi jeg roterer så mye. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Putta Canvani kun på 2 av 6 straffer eller er det jeg som tenker feil? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 1/4, men International og Non-Competitive teller ikke på Overall. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Fyren er ikke så glad i å score på straffer. Han tar dem som regel når han skal få hat-trick. Funker ikke alltid så bra. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Du er ikke så flink som manager, er du vel, Michael? Kanskje du bare skulle vært førstelagstrener hos meg likevel? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Sorry, men dette blir et sutreinnlegg. Trener Tottenham. Ji-Sung Park og Douglas Costa blir begge skadet i 2-3 måneder hver. Begge førstevalgene mine på høyrekanten. Gareth Bale blir skadet i 2 måneder omtrent på samme tid. Keeperen min blir skadet i over en måned mens andre og tredjevalget på topp blir skadet over lengre tid. Førstevalget mister selvfølgelig totalt målteften. Dette på tidspunktet når det er afrikamesterskap så jeg msiter to viktige forsvarsspillere. På toppen av det hele blir nå Luka Modric skadet i halvannen måned mens andrevalget på venstrekanten akkurat er tilbake fra skade. På det verste er ca 7 av 11 fra første-elleveren skadet, mange av de over lang tid i tillegg til at enkelte andrevalg også er skadet. Alt dette mens jeg febrilsk kjemper i toppen av PL, nådd semifinale i Ligacupen etter å ha slått ut både Arsenal og Chelsea i de første rundene. Nå møter jeg United i semifinalekampene, men står uten halve laget. Ryker selvfølgelig ut fra Ligacupen etter 4-3 tap sammenlagt. Taper utrolig nok 7-1 i første FA-Cup kamp mot Birmingham, riktignok med B-laget, men likevel. Keeper-reserven har spilt 5 kamper og sluppet inn 16 mål, virkelig supert! Mister selvfølgelig førsteplassen i PL og ligger nå fire poeng bak United. Dette skulle liksom bli sesongen jeg skulle kjempe om ligagull, men pga alle disse usannsynlige skadene ryker det også. Er det normalt med så mange og lange skader samtidig? Lenke til kommentar
fnats Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Det der var ganske så overdrevent. Har opplevd ganske så mange skader på samme tid selv, men ikke i nærheten så mange og så ille som det du opplever. På det meste var vel fire førstelagsspillere ute av gangen. Har også opplevd at sinnsykt mange spillere blir skadet på kort tid (1-2 skader i hver kamp, korttidsskader, men dog). Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Rekorden min da jeg spilte lan-game med Roma med et par kompiser. Da var 8 av 11 førstelagsspillere ute med skade. Nesten alle hadde 2-6 uker. Etter det var det få skader igjen. Den perioden gjorde at jeg mistet grepet i toppen av ligaen og røk ut av gruppespillet i CL. Bittert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå