Gaardon Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 hei jeg har startet en Karriere med Stoke. Og jeg lurer på hvorfor moralen til mine spillere er så dårlig? jeg har 1 uavgjort mot Chelsea og 1 seier mot Everton skjønner ikke hvorfor de skal ha så dårlig moral. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 hei jeg har startet en Karriere med Stoke. Og jeg lurer på hvorfor moralen til mine spillere er så dårlig? jeg har 1 uavgjort mot Chelsea og 1 seier mot Everton skjønner ikke hvorfor de skal ha så dårlig moral. Kan hende du har solgt en som var godt likt av spillergruppen, eller at du har kjøpt inn alt for mange spillere Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Han blir nok ikke ekstrem. Men tror han kan bli veldig grei backup. Det får nok vise seg Regner nesten med at han har random PA, -9 tipper jeg. Litt seint, men helt riktig -9 har Suso! Noen gode tips til en spiss? Tenker da som passer inn i TL. Hoås! Meget god. Putter mye for meg i brann. Ang. det med straffer så ja, det tror jeg er en bug. Vant en straffekonk 2-0 etter at motstanderen bommet på alle sine 4, mens jeg traff på 2 av mine 4. Sinnsykt irriterende! Både Hoås og Guastavinho har 16 i straffer, men begge bommer minst annenhver gang. Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 da var det vel kanskje salget av Sørensen som gjorde utslaget hva bør jeg gjøre for å bedre moralen? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ble et 3-2 sammenlagt tap mot Real Madrid i kvartfinalen har samlet inn vel 200MNOK på CL denne sesongen Jaja, kan jo ikke vinne alt Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hele norges RBK Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Nå har jeg hatt Football Manager 2011 liggende her siden release, og har såvidt startet det én gang. En før patchen, og en etter patchen. Jeg får meg ikke til å sette meg ned og komme igang med sesongen engang. Nå har "off-perioden" min vart nesten hele 2010, og jeg føler ikke samme dragningen til Football Manager som jeg vanligvis har gjort :-( Håper det endrer på seg, for jeg har hatt utrolig mange gode timer foran skjermen med Championship Manager, og senere Football Manager. Har faktisk spilt siden CM 95/96, og håper ikke det tar slutt. En av hovedgrunnene til at jeg ikke føler at det frister er at det føles ut som jeg sitter og ser på et Excel-skjema. Får vel bare vente til det kommer noen gode skins, også gi det sjansen igjen da. Har gode planer for både savegames i den norske ligaen, den engelske ligaen og den italienske. :'( Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 FUCK YEAH! Ligacupgull og europacupspill i boks Alt takket være Gai Assulins flotte løp, også mot Burnley! Kunne ikke vært bedre Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Fakk. FM er ikke sunt. Klokka er blitt latterlig mye. God natt folkens Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hva bruker dere torres og gerrard på dere som er liverpool? Spesielt gerrard scorer ikke så mye som jeg hadde håpet. Spiss og OMS i en 4-2-3-1, kan sjekke hvilke instillinger jeg har på de når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Første sesong spillt med United og vant ligaen og champions cupen mot Real Madrid, Carrick scoret på straffe på 87 min 11eren (Bruker også Hernandez, Valencia og Evra): Spillerkjøp første sesong: Spillerkjøp andre sesong: Endret 9. november 2010 av Cortese Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Stiv pris på Agüero. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Ja hehe, føler de skal ha grovt mye for spillerene her. Bydde 470 mill også men fikk han ikke. Skulle kjøpe Skrtel også, er vel satt på 60-70 mill. Så forlanger de 500 millioner for han. Endret 9. november 2010 av Cortese Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 500 mill for Skrtel?! HAHA!! 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 500 mill for Skrtel?! HAHA!! Haha Knapt verdt 50. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ja, de forhandla han til rundt 480-490 millioner totalt. Samme med Jack Rodwell han skulle de ha 300 millioner for. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Gah, bruk pund'a folkens, ble helt satt ut her nå Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 500 mill for Skrtel?! HAHA!! Haha Knapt verdt 50. Ikke overdriv da. 1 Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Har det kommet en patch allerede? Endret 9. november 2010 av Benitez Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Kom vel på release-dagen den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå