Sveern Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Sikker på jeg skulle få Messi gratis jeg og, men så signerte han ny kontrakt med Barca dagen før den gamle gikk ut Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 I morgen får jeg laptopen min tilbake. FM og sommerferie! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 hva slags kvaliteter må en spiller ha for å være dyptliggende spiss? Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Bare sett opp den dyptliggende spissrollen i taktikken, så er ferdighetene som er viktig i den posisjonen markert. Du må bare trykke på "drakta" i den posisjonen når du ser taktikken. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 FM er faen meg drita. Møkkaspill! Skjønner faen ikke at jeg har spilt en sesong til på en annen pc, selv om jeg legger inn spillsaven fra den andre laptopen. Tilt Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 I morgen får jeg laptopen min tilbake. FM og sommerferie! FM er faen meg drita. Møkkaspill! Skjønner faen ikke at jeg har spilt en sesong til på en annen pc, selv om jeg legger inn spillsaven fra den andre laptopen. Tilt :!: 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Brukte greit lang tid på å fikse det problemet. Er fikset nå da. Lenke til kommentar
Light_up Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Sikker på jeg skulle få Messi gratis jeg og, men så signerte han ny kontrakt med Barca dagen før den gamle gikk ut Skjedde akkkurat det samme med meg! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Woohoo. Fikk motivasjon til å starte opp igjen med Austrheim/Lindås saven min. På samme dato som forgje save klikker denne og. 19 januar. Kommer aldri til å like den datoen igjen. (selv om vi faktisk vant 1-3 mot Leeds akuratt denne dagen. 19 januar 2011) Endret 30. mai 2011 av Iceman #10 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Tror kanskje jeg har funnet en makker til Ian Hunt: Ian Hunt, som dere ser her, har ikke blitt noe bedre på avslutninger, men scorer litt læll: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Satan for en spiller han Wells var. Hadde ikke sagt nei takk til han! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Historien hans: Relativt kort vei til stardom der. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Var ikke helt de store lagene før der. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Leeds er et stabilt PL-lag. 31 kamper/26 mål er i Premier League. Toppscorer i fjor. EDIT: Til han som nevnte at man kan klikke på "skjorta" i tacticsview og få uthevet hvilke attributes spilleren treffer på for den rollen som er satt. TAKK SKARRU FAEN MEG HA! Hunt er tydeligvis best som føkkings TREQUARTISTA! Det eneste jeg ikke har prøvd ham som, enda. FFfffffufufuufuuuu. Edit 2: Adrian Wells, ja. Hvis hvert mål han scorer er verdt en million pund, vil han med denne farten ha nedbetalt prisen sin (£17,5m) etter 7 kamper. Faen i helvete, for en spiller. Quite possibly et av mine beste kjøp ever. Endret 30. mai 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Ganske merkelig at du ikke viste dette når du er i 2016 leo Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jada, jada, gni det inn. Fact er at det nok enda er funksjoner jeg ikke vet om. Men jeg har på en måte alltid sett en spiller og "visst" hva han skulle være på banen, men med Hunt slet jeg skikkelig. Og den funksjonen hjalp. Nå skal jeg bare få Messi til å funke. Innsideangriper, kanskje? Foretrukket 11'er nå, i en småskjev 4-4-2: De Gea Ramos - Wilson - Sakho - Coentrao Messi - Veloso - Pastore - Bale Wells - Hunt Og så har jeg en smalere 4-2-3-1: De Gea Ramos - Wilson - Sakho - Coentrao Veloso - Pereyra Messi - Pastore - Hazard Wells Lenke til kommentar
cFc Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Messi i pool? Hvordan gikk det til seg da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Haha. Det var jo sånn på FM10 og da. Det med å trykke på skjorta. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Messi i pool? Hvordan gikk det til seg da? Er ofte mulig å få han på free transfer i 15/16/17 sesongen engang, men da må du ha gjort det veldig bra, også skal han ha ei helt sinnsvak lønn som regel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå