Maynard James Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Mitt største salg er Neymar til Barcelona fra Sunderland. £36M. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Rykka opp til PL med Crystal Palace i første sesong, så sliter med å finne riktig formasjon/taktikk. Og synes pasningsnivået på spillerne er helt jævlig (selv om jeg rykka opp). Noen forslag om hvordan forbedre dette? Og btw: noen forslag på en bra egendefinert taktikk? bruker en slags 4-2-1-2-1 formasjon Hva slags kvaliteter må en spiller ha for å være "bein til boks midtbanespiller" og for å være playmaker? Noen som gidder å gi meg hint/tips? En fin formasjon jeg har lykkes med er 4-2-3-1. Backene er vingbacker, og jeg har også brukt en ballspillende stopper. På midtbanen har jeg hatt en ballvinnende midtbanespiller med forsvarende rolle, og en dyptliggende playmaker. På vingene har jeg brukt hvert fall en inside angriper (venstrekant bør være høyre fot og omvendt) men tror de skal funke fint å ha en mer klassisk ving på den ene siden. På offensiv midtbaneplass har jeg brukt en angripende midtbanespiller/trequista, mens spissen har vært en måltyv. Nå driver jeg også å spiller litt med en 3-4-3 formasjon med defensive vinger, og en offensiv og defensiv midtbanespiller. Fungerer fint, men nå har jeg et veldig sterkt lag da jeg har spilt 3 sesonger og dermed har klassespillere i alle posisjonene. Lenke til kommentar
tevil Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Har da solgt endel spillere. Føler ikke akkurat at inflasjonen har spilt noen rolle opp igjennom årene. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Oi. Endret 28. mai 2011 av OhMyOhMy Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Har solgt Neymar for £46 M og fikk £32 M for Jovetic Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Har da solgt endel spillere. Føler ikke akkurat at inflasjonen har spilt noen rolle opp igjennom årene. Imponert over at du fikk £13m for Peter Gulacsi, siden han aldri blir noe hos meg. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Global oppvarming my ass: Kampen ble spilt 16. april 2016. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Noen som har hatt suksess med Carroll? Får han ikke helt til å funke sammen med Suarez enda.. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg og sliter med Carroll (og Ian Hunt, som er mye den samme spillertypen). Kan være at formasjonen min ikke er skreddersydd for targetmen. Han kan ihvertfall ikke være ensom spiss, det er sikkert. Prøv litt forskjellige roller på ham, så treffer man vel til slutt. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Japp. Spiller en diamant på midten med Hazard, Gerrard, Meireles og Lucas. Suarez og Carroll på topp. Har prøvd å bruke Carroll som targetman og Suarez som måltyv/poacher. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Suarez er ikke så god som poacher. For meg funker han bedre som AML/Inside forward. På topp tror jeg at jeg ville spilt ham som trequartista eller advanced forward. Det, og så Carroll som deep-lying forward? Endret 28. mai 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 En i klassa spiller med Liverpool, og bruker Carroll som ensom spiss. Hadde vel 28 eller 29 mål på 33 kamper sist jeg så klassekameraten min tukle med FM11'en sin, noe som var i går. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Suarez er ikke så god som poacher. For meg funker han bedre som AML/Inside forward. På topp tror jeg at jeg ville spilt ham som trequartista eller advanced forward. Det, og så Carroll som deep-lying forward? Skal teste det ut nå. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Hrm. Som sagt, det kommer an på formasjonen og lagkamerater Jeg har forøvrig kun Reina, Agger, Wilson og Suarez igjen i stallen av de som er der i dag. (Carra og Stevie har gått inn i trenerroller) Jeg har forøvrig sjelden spillere med på noen som helst toppscorerliste. Det kommer av en heftig rotasjonspolitikk. Men laget som helhet scorer forbanna mye mål, det bare fordeler seg jevnt på alle mann. Endret 28. mai 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Etter et lenge opphold har jeg funnet frem FM igjen. Begynte med QPR, fullførte første sesong i går som endte med 2. plass i Ch. og opprykk. Pre season er i gang og har begynt å lete etter spillere som kan forsterke laget. Fikk budsjett på 145mill og har det aller meste igjen. Eneste posisjonen jeg har styrket til nå er keeper. Lurer på om noen som har vært i liknende situasjon har tips til spillere jeg kan kjøpe, til nå er det bare keeper jeg har forsterket skikkelig mtp. mitt langsiktige mål å kjempe meg til toppen av PL. Tar imot tips til spillere i alle posisjoner som kan hjelpe meg på kort eller lang sikt, hovedmålet første sesong er å holde seg oppe, så kan kanskje være greit med rutine i noen posisjoner også. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg husker at jeg var i samme situasjon med Nottm Forest. Riktignok på CM4 eller CM 03/04. Det endte opp med jeg hentet inn en del gamle spillere på 1 årskontrakter. Paul Merson var mitt store scoop Det er hva jeg pleier å gjøre med små klubber som jeg må holde i en divisjon, eller trenger en "mellomsesong" Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Etter et lenge opphold har jeg funnet frem FM igjen. Begynte med QPR, fullførte første sesong i går som endte med 2. plass i Ch. og opprykk. Pre season er i gang og har begynt å lete etter spillere som kan forsterke laget. Fikk budsjett på 145mill og har det aller meste igjen. Eneste posisjonen jeg har styrket til nå er keeper. Lurer på om noen som har vært i liknende situasjon har tips til spillere jeg kan kjøpe, til nå er det bare keeper jeg har forsterket skikkelig mtp. mitt langsiktige mål å kjempe meg til toppen av PL. Tar imot tips til spillere i alle posisjoner som kan hjelpe meg på kort eller lang sikt, hovedmålet første sesong er å holde seg oppe, så kan kanskje være greit med rutine i noen posisjoner også. Lån Josh McEachran fra Chelsea! Ungt talent som blir sykt god så lenge du bruker han! Hamit Altintop er også fin å ha, en av de som var best for meg på Roverssaven min! Lenke til kommentar
Light_up Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Fikk du så lite for Wilson og Hulk? Arsenal har Hulk med meg, de krever minst en 100m£. Har fått bud fra Barca på wilson helt opp til 35m£ i 2 sesonger nå. Lenke til kommentar
tevil Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Ja, det var ett par dårlige salg definitivt. Wilson ble sur og ville vekk, Hulk spilte ikke mye, litt skadet og funket ikke helt på mitt lag. Ble toppscorer i Tottenham noen sesonger. Skulle nok vært tålmodig med han! Wilson var vel nærmere 30 når jeg solgte han. Har alltid funnet sykt gode midtstoppere så han var 3-4.valget. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Der var den første kvadruppelen i boks, etter 6 seonger. PL, FAcup, ligacup og CL! Da snakker vi! Nå er det bare å gledes for de nye signeringen som skal inn i sommer. Litt stallopprydding skal til (igjen) - og så kommer Messi, da. GRATIS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå