Iceman #10 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Svær var han, men såg ikke akuratt ut som en person som var stor og skummel med krøllene og smilet Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Tilsynelatende en rimelig jevn Carling Cup-finale: ...eller ikke. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Gratulerer med et godt resultat Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hvordan bruker du Hazard i Liverpool? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 AM L/Inside forward, alternativt AM C/Trequartista. Funker ganske bra. Er assistkongen min, uten tvil. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Spiller en diamant, og har han som AM der. Skal prøve trequartista Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Du kan prøve AM C og Inside forward også, det skal funke ganske greit. AM L/Inside forward er forøvrig også helt greit for Suarez. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Har til gode å se noen som ikke får Hazard til å funke. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Å herregud. Han var mildt sagt et fyrtårn Det verste av alt er at slike fyrtårn ikke er uvanlig etter patchen. Selv i stordsaven, der jeg hadde lavt omdømme og alt, så kunne jeg signere en 60 menn over 2 meter. De fleste av dem var regens. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Når du får beskjed om at en spiller syns at treningsmengden er får mye. Senker du den med en gang da? Eller ser du det litt ann, om hvor sliten han er osv? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Senker bare et par hakk, ikke mye. Lenke til kommentar
tevil Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Min keeper er 204 og 98kg. Og han har blitt veldig god. Mangler litt på distribution og pace, men tar det mildt sagt igjen på aerial. Fast på Frankrike som 25åring, som vant VM 2030. Spiller også diamant men har ikke hatt en supergod AMC siden Javier Pastore. Kanskje prøve mine som trequartista istedet for vanlig Att Midf. Min beste AMC nå har 15+ på alle attributes som Trequartista trenger bortsett fra Flair, der han han 5(!!) Workrate er 20 og den er ikke blåskravert på Treq, men på Att Midf. er den det... Edit: og i første kamp med AMC som treq. spiller han til 8,8, banens beste og 2 mål i treningskamp borte mot Juve. Endret 26. mai 2011 av tevil Lenke til kommentar
tevil Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Hva er det meste dere har solgt en spiller for? (Helst i pund, hva er forresten vekslingskursen?) Vurderer og "offer to clubs" min beste spiss i januarvinduet. Han har søkt nye utfordringer to ganger. Verdt £34mill, 26 år. Forslag til pris? Han må da slå min tidligere rekord på £57mill da 2030-tallets Javier Mascherano ble solgt til Barca 28år gammel Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Om du legger de ut for salg er det vanskelig å øke prisen på verdien nevneverdig. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Trenger assistmanager til Brann. Er i 3 sessong. Noen tips? Lenke til kommentar
tevil Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Om du legger de ut for salg er det vanskelig å øke prisen på verdien nevneverdig. Men jeg har da tilbudt spiller til langt over verdi og fått det. Min "mascherano" hadde verdi på 20mill pund++, jeg tilbydde han til klubber for 56mill og fikk det fra Barca. Andre klubber bydde mindre, og fikk ikke tilslag selvsagt. Lurer på om jeg skal gå for £100mill i januarvinduet. Må bare få en av ungdommene til å bli gode nok til å være reserve:) Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Rykka opp til PL med Crystal Palace i første sesong, så sliter med å finne riktig formasjon/taktikk. Og synes pasningsnivået på spillerne er helt jævlig (selv om jeg rykka opp). Noen forslag om hvordan forbedre dette? Og btw: noen forslag på en bra egendefinert taktikk? bruker en slags 4-2-1-2-1 formasjon Hva slags kvaliteter må en spiller ha for å være "bein til boks midtbanespiller" og for å være playmaker? Noen som gidder å gi meg hint/tips? Lenke til kommentar
tevil Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Føler jeg sliter ut mine midtbanespillere i MC-posisjon og da med Attack Duty. De blir enda mer slitne av å ha box-til box-duty. Vil si Stamina, natural fitness må være over 15-17 for å kunne prestere kamp etter kamp. Og det luker dessverre ut 90% av de gode tekniske fra deilige latin-amerika. Det kan nok ha mye med min filosofi om at ballen skal kjapt fram og at alle må jobbe defensivt at de sentrale på midten blir tidlig sliten... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Om du legger de ut for salg er det vanskelig å øke prisen på verdien nevneverdig. Men jeg har da tilbudt spiller til langt over verdi og fått det. Min "mascherano" hadde verdi på 20mill pund++, jeg tilbydde han til klubber for 56mill og fikk det fra Barca. Andre klubber bydde mindre, og fikk ikke tilslag selvsagt. Lurer på om jeg skal gå for £100mill i januarvinduet. Må bare få en av ungdommene til å bli gode nok til å være reserve:) Hvilket lag er du? For min del har jeg vel aldri fått med en £25M for en av mine spillere på FM11. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Jeg fikk £20,5m for Jesus Navas. Det er meste jeg har solgt for. Kunne fått £30m for Eden Hazard, men har er not for sale. Navas var bais uansett. Jeg lo hele veien til banken, spesielt siden jeg hanka inn Messi på free transfer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå