Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Sorry, men jeg hater virkelig det laget på FM. Går over til virkeligheten og.

 

Dette skyldes (hvertfall de to siste FM'ene) at reservekeeperen til Wolves, Hennessey, er så sykt overrata. Mannen står jo som en gud og danker alltid ut Hahnemann etter en halv sesong. Det gjelder riktignok kun når han er i Wolves. Kjøper du ham selv er han crap.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skal du med så ekstremt mange ligaer uansett? Tar bare lang tid når man går videre og den skal fikse resultater fra tæssen kamper.

 

Jo flere ligaer, jo mer korrekt statistikk, og korrekte overganger nedover i divisjonene.

 

Dessuten hadde jeg håpet på en liten boost med SSD-disk (loadetider), 12GB RAM og en 3.2ghz 6-kjerners prosessor. Men det var altså så godt som helt likt som en 3 år gammel laptop -.-

Da ble det skuffende.

Lenke til kommentar

Jeg kjører de 6 største landene (England 4 øverste, Frankrike 2 øverste, Italia øverste, Spania to øverste, Portugal øverste og Tyskland øverste). Det får holde.

 

EDIT: Specs er noe sånt som 2,6 ghz dualcore, 4GB Ram og langt fra SSD.

 

Jeg merker ikke noe spesielt i forhold til loadetider. Gamle-laptopen min slet på den 7. sesongen av FM07 når jeg kjørte HELE Europa, ALLE mulige ligaer. Da hadde jeg 1,4 ghz singlecore, 512 MB ram.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Starten på 4'de sesong. Trenger en jævla god offensiv all arounder(altså OMS/V/H) til rundt 400, maks 500. Kan ikke gi mer enn 1,4 mill i lønn. Hulk vil ikke til meg, er Genoa og har CL. Any advice?

 

Pastore,Wilshere,Young,Jovetic,Ljaic,Affelay,Costa eller Ganso.

Er utrolig mange gode i denne posisjonen! Ganso er HELT syk! Fyfaen, er i 2017, han spiller på Atletico madrid og ble nylig verdens beste spiller. Med meg er han iallefall UNTOUCHABLE..

Lenke til kommentar

Hva gjør dere om dere mister motivasjon til å spille på en save? Fortsetter å spille å håper at motivasjon kommer seg?

Starter en ny save?

Eller legger dere FM på is en liten stund, til motivasjonen til å spille kommer tilbake?

Pleier å legge det på is. Som regel rundt sommerstider. Så, når det blir snakk om, screenshots av etc det kommende fm spiller jeg det frem til det nye slippes.

 

Blir som regel et par måneders pause iløpet av et år.

Lenke til kommentar

Spiller med Tromsø i TL.

Begynte med 2 trenere og fant ut at jeg skulle si opp kontrakten til den ene da han var elendig.

Fant en ny trener og vi ble enig om kontrakt. Etter en stund sier styret at jeg ikke får ansette flere trenere, selv om jeg bare har 1 trener og de har tillatt 2...

Any1?

Dette kan fort skje. Du kan høre med styret ditt om de kan gjøre flere trenere tilgjengelig. Også kan det være at du kan ha en førstelagstrener i tillegg.

Lenke til kommentar

Spiller med Tromsø i TL.

Begynte med 2 trenere og fant ut at jeg skulle si opp kontrakten til den ene da han var elendig.

Fant en ny trener og vi ble enig om kontrakt. Etter en stund sier styret at jeg ikke får ansette flere trenere, selv om jeg bare har 1 trener og de har tillatt 2...

Any1?

Se om du har noen juniortrenere.

Lenke til kommentar

Spiller med Tromsø i TL.

Begynte med 2 trenere og fant ut at jeg skulle si opp kontrakten til den ene da han var elendig.

Fant en ny trener og vi ble enig om kontrakt. Etter en stund sier styret at jeg ikke får ansette flere trenere, selv om jeg bare har 1 trener og de har tillatt 2...

Any1?

Se om du har noen juniortrenere.

Det skal ikke ha noe å si da styret tillater et antall juniortrenere, trener, førstelagstrenere, fysiske trener osv. Alle blir ikke dradd under en kam som på de forgje versjonene.

Lenke til kommentar

Så mye feil i FM som Rosenborg. For det første det faktum at jeg er i semifinale i CL i min andre sesong.

 

For det andre at de blir like glade for en 5-0-seier over Haugesund som en 2-0-seier over Milan på bortebane, de er ikke superfornøyd.

 

Om jeg hadde vært i CL-semifinale på ekte hadde jeg blitt opphøyet til helgen i hele Skandinavia.

Lenke til kommentar

Meget random! 1-0 mot Sogndal er like bra som 4-1 mot Napoli feks. (Brann)

 

Har begynt med Brann saven igjen da jeg mistet litt motivasjonen på Everton saven. Alle gode talenter forventer å være i førstestallen min, som er veldig brei i grunn, og det er vanskelig å bli kvitt de litt eldre. Til og med talenter som er langt vekke ifra å danke ut mine førstelagsspillere vil minst være rotasjonsspillere. Irriterende og jeg vil ikke risikere at de forsvinner pga. lite spillertid. Må nok lavere å handle, og prøve om jeg klarer å ta tittelen to år på rad, nå som laget er et år eldre. Når motivasjonen kommer igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...