Leo_Khenir Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Spørs. Bare å sanke! Macheda/Hernandez er vel kanskje spissforsterkninger å se på? Lenke til kommentar
Continum Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Mareritt kamp! Ligger under 0-2 til pause. Så går motstander laget opp til 3-0. Jeg klarer å redusere til 3-1, gjør mitt siste bytte på 65 min. Like etter blir høgre backen min skadet, deretter blir spissen min også skadet og kampen blir dermed drept. De går opp til en 4-1 ledelse og jeg klarer utrolig nok å redusere til 4-2 på slutten av kampen Beste laget jeg møter i serien tror jeg, så nå tenkte jeg at jeg skulle skikkelig gjøre et forsøk på å ta dem, så skjer dette! Unbeliveable! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Den er meget lei! Pleier alltid spare et bytte til slutten av kampen av gamle erfaringer med skader som ødelegger kamper. Pleier heller aldri å ta over landslag, men Norge jobben ble ledig så da kunne jeg ikke takke nei Spennende å se, mye bra ungt! Lenke til kommentar
Continum Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Pleier som regel å spare et bytte jeg også, men denne kampen så spilte laget dass. Så viss jeg skulle ha noen sjanse så måtte jeg ta de byttene jeg tok der og da Men ble vist backfire'a på den Søker som regel på alle landslag som kommer ledig jeg, syns det er spennende med landslag jobb! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Frisk formasjon fra Middlesbroughs tyrkiske manager. Tror det er en bug. Se at det bare er 10 spillere. Ah, da skjønner jeg. Rar bug, kjører siste patch. Det er en bug. Det er 2 spillere som spiller "oppå hverandre" i den høyre DM rollen. Ganske spesielt. Lenke til kommentar
internaut Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Rykka opp til Premier League med mitt Bishop's Stortford (startet i Blue Square South), men har ikke fått "English Hero" achievementen. Er det noe galt eller tar det tid før den kommer opp? Er i transfervinduet før første kamp i PL. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Kan hende du får den når laget ditt vises på ligatabellen, om du skjønner? Om ligatabellen i spillet viser sluttplasseringene i Championship kan det hende at spillet ikke har "registrert" spill i PL neste sesong. Jeg vet ikke, bare spekulerer, but hey... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Tipper den kommer etter første kamp i PL. Lenke til kommentar
internaut Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Har nå spillt min første PL-kamp men achievementen har fortsatt ikke blitt låst opp. Kjedelige greier. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Den skal vel komme i det du rykker opp vil jeg tro. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) aHA! Barcelona vil ikke fornye kontrakten til Messi (sikkert fordi han tjener £275,000 i uka). Nå (januar '16) er det mulig å signere ham på prekontrakt. Gratis. Fint at jeg har litt lønnsbudsjett til overs EDIT: Er det dominerende når man ender kampen med 42-0 i skuddstatistikk? EDIT2: JADDA, der signerte Messi, gitt. Velkommen til Anfield, Messi(as)! Endret 21. mai 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Har nå spillt min første PL-kamp men achievementen har fortsatt ikke blitt låst opp. Kjedelige greier. Har du savet før kamp, tapt og så loadet og spilt igjen? Gjør man det, så får man iallefall ikke achievements. Lenke til kommentar
internaut Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Har nå spillt min første PL-kamp men achievementen har fortsatt ikke blitt låst opp. Kjedelige greier. Har du savet før kamp, tapt og så loadet og spilt igjen? Gjør man det, så får man iallefall ikke achievements. Kan ikke huske at jeg har gjort det. Har raga noen ganger etter kjipe kamper men tror jeg har husket å save etterpå. Søkte litt rundt på nettet om det, noen sier at man må være online på Steam for hvert opprykk for å få achievementen, mulig at det er der problemet ligger. Endret 21. mai 2011 av freeman87 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Jeg savner et kommentarvalg - muligheten til å slakte motstanderen for at de virker mer interessert i å skade spillerne mine enn å spille faktisk fotball. Enkelte kamper ender jeg med 4 skader og 3-4 knocks i tillegg. Fy faen. Alltid de samme små "ordentlig engelske" laga også (Jeg ser på dere, Blackpool/Stoke/Birmingham/Sunderland). EDIT: Samt et nytt valg når det gjelder taklinger: Easy, normal, Hard og OVERKILL. Endret 21. mai 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Har nå spillt min første PL-kamp men achievementen har fortsatt ikke blitt låst opp. Kjedelige greier. Har du savet før kamp, tapt og så loadet og spilt igjen? Gjør man det, så får man iallefall ikke achievements. Får det noen ganger da og. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Skjeldent, mtp det er juks. Lenke til kommentar
tevil Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Spilt til 2030 og opplevde noe jeg aldri har gjort før. First knockout round champions league. Borte - hjemme mot Porto. De stiller i første kamp med "min" formasjon 4-1-2-1-2 (diamant på midten) og hamrer meg sønder og sammen. Så forteller skjermdump resten... Gikk for Push Higher Up, Get ball forward og Overload til det syvende målet var et faktum. MAKAN til prestasjon av ungguttene... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Jeg savner et kommentarvalg - muligheten til å slakte motstanderen for at de virker mer interessert i å skade spillerne mine enn å spille faktisk fotball. Enkelte kamper ender jeg med 4 skader og 3-4 knocks i tillegg. Fy faen. Alltid de samme små "ordentlig engelske" laga også (Jeg ser på dere, Blackpool/Stoke/Birmingham/Sunderland). EDIT: Samt et nytt valg når det gjelder taklinger: Easy, normal, Hard og OVERKILL. I det hele tatt er det mange kommentarer som mangler. Jeg mener, jeg fikk en melding gjennom avisene der en motstander lengre oppe i systemet (jeg har begynt med Forest Green nå) takket meg etter vennskapskampen (som jeg tapte). Det er i det hele tatt utrolig lite man kan gjøre i pressekonferanser, og spesielt om man skal snakke om motstanderens lag eller manager. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Er det mye styr å få lastet ned ansiktspakker? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Strengt tatt ikke. Det skal ligge en tråd som forklarer det VELDIG enkelt steg for steg for en tidligere bruker som faktisk ikke klarte det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå