invalid_user Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hvis jeg har mulighet for å hvile spillere under 95% så gjør jeg det. Hvis spillere får under 75% etter en kamp setter jeg dem umiddelbart på 1 dags treningsfri (2-3 dager hvis de er under 70% og det er mer enn 3 dager til neste kamp). Da blir spillerne fortere kampklare og restituerte. Jeg er også veldig oppmerksom på hvem som blir oftest skadet, og setter dem på spesiale (lettere) treningsopplegg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hviler spillere veldig mye selv. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Skal teste ut det iRoman. Pleier som regel ikke å hvile spillere jo mindre jeg er inne i et veldig tett kampprogram (3 dager til neste kamp siden siste f.eks). Lenke til kommentar
internaut Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 På pre-match pleier assman å si om spillerene mine med 90% kondisjon at de "virker slitne allerede før kampen begynner", så det ligger nok i at 90% er for lavt om man skal holde spillere mest mulig skadefri. Jeg hviler også spillerene mine mye og velger ofte spillere etter hvor "match fit" de er. Er de i "superb condition" velger jeg dem selv om de kanskje ikke er de beste spillerene, mens spillere som er trette eller mangler matchtrening eller har dårlig moral går til reservelaget uansett tekniske kvaliteter. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Formsvikt for Chelsea og City på tampen av sesongen og jeg leder serien med 5 poeng mot Chelsea med en kamp mindre spilt og 8 poeng på City! Har 4 kamper igjen, deriblant City og United. Har dog aldri tapt mot United og håper det går bra igjen! Liga gullet er snart i boks og det med det nest yngste laget i PL i min andre sesong. MEGET fornøyd Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Formsvikt for Chelsea og City på tampen av sesongen og jeg leder serien med 5 poeng mot Chelsea med en kamp mindre spilt og 8 poeng på City! Har 4 kamper igjen, deriblant City og United. Har dog aldri tapt mot United og håper det går bra igjen! Liga gullet er snart i boks og det med det nest yngste laget i PL i min andre sesong. MEGET fornøyd Herligt Arsenal det går i hvis jeg ikke tipper feil? Hvilke spillere har du blitt kvitt den første og andre sesongen? Og gjort noen innkjøp? Lenke til kommentar
internaut Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Frisk formasjon fra Middlesbroughs tyrkiske manager. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Formsvikt for Chelsea og City på tampen av sesongen og jeg leder serien med 5 poeng mot Chelsea med en kamp mindre spilt og 8 poeng på City! Har 4 kamper igjen, deriblant City og United. Har dog aldri tapt mot United og håper det går bra igjen! Liga gullet er snart i boks og det med det nest yngste laget i PL i min andre sesong. MEGET fornøyd Herligt Arsenal det går i hvis jeg ikke tipper feil? Hvilke spillere har du blitt kvitt den første og andre sesongen? Og gjort noen innkjøp? Spiller Everton, da jeg syns Arsenal blir litt for enkelt. Ble kvitt mye overflødige gamlinger og hentet inn mye ungt, veldig mye billige unge, før jeg brukte mer penger på P.Jones, Lukaku, Costa, Hazard og Shaqiri. Har klart å holdt økonomien bra og tjent mye penger som jeg igjen kunne få brukt på spiller kjøp :)Kadlec og Lukaku spiller fast på topp! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Frisk formasjon fra Middlesbroughs tyrkiske manager. Tror det er en bug. Se at det bare er 10 spillere. Endret 18. mai 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jepp. Tipper det er to DM'er. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Faen i helvete, det virker som Dario Srna har en egen evne til å få gult kort bare han møter opp på banen før kamp. Mannen pådrar seg alltid gult kort før 5 spilte minutter. Blir relativt sjelden utvist, dog. Uansett, jeg har Sergio Ramos på hitlisten (misfornøyd i Real Madrid? Vil spille sammen med De Gea, Torres og Muniain? Hey, kom hit, da) EDIT: Noen kaller det flaks, andre kaller det en taktisk triumf: (klikk på bildet) Also: Oh, the irony over at tøsa scorer to mot Chelsea. EDIT 2: HAHAHA, Moyes fikk sparken i Chelsea der (se på tabellen, så skjønner dere hvorfor han var i fare for å miste jobben). "The bookies' favourite to take over is Jose Mourinho" Endret 18. mai 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Light_up Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Da blir det ny stadion på meg i 2018, er i oktober 2016 nå så er ikke så veldig lenge til! Gleder meg til og få flere plasser enn 40 000, spiller med Liverpool. Mer inntekter! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Utrolig hva tre bytter og litt aggresjon fra manager i pausen kan utføre: Spilte en atalt dårlig førsteomgang. Snittrating på spillerene på 6.0. Hev ut de verste og slang på Navas og Hazard i angrepet. På 10 minutter i andre omgang snudde vi kampen fra 2-0 til 2-3, og så to mål til på slutten. Greit fornøyd med det. Endret 18. mai 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
internaut Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Frisk formasjon fra Middlesbroughs tyrkiske manager. Tror det er en bug. Se at det bare er 10 spillere. Ah, da skjønner jeg. Rar bug, kjører siste patch. Lenke til kommentar
internaut Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Utrolig hva tre bytter og litt aggresjon fra manager i pausen kan utføre: Spilte en atalt dårlig førsteomgang. Snittrating på spillerene på 6.0. Hev ut de verste og slang på Navas og Hazard i angrepet. På 10 minutter i andre omgang snudde vi kampen fra 2-0 til 2-3, og så to mål til på slutten. Greit fornøyd med det. Dette må være den sjukeste opphentinga jeg har sett med tanke på at ditt første mål kommer i den siste halvtimen. Meget nice! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Kan noen fortelle meg hvilken spillerrolle Ian Hunt passer best i? Prøvd snart alle sammen, men han sliter med å spille bra, altså. Det opplagte er jo targetman ved siden av en måltyv, men det funker ikke. Selv med Torres, Suarez og Muniain som makker (ikke alle tre samtidig, da)... Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Omskoleres til en annen posisjon. Det hadde jeg gjort. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Kan ikke si noe annet enn at dette muligens er min beste FM sesong noen gang. I alle fall langt oppi der. Hadde en sinnsyk avsluttning på sesongen! Lå på det meste 16 poeng bak City og hadde som mål før sesongen å prøve å kvalifisere meg til CL. Blir spennende å se hva som skjer neste sesong Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Oi, hva har skjedd med Man Utd? 11.plass bare? Regner med Fergie fikk sparken for den? Endret 18. mai 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Fikk sparken da han var helt nede på 16 plass. 11 stk fra støtteapparatet gikk med han. Luis van Gaal tok over, men gjor det ikke veldig mye bedre. Vant alle 4 kampene jeg hadde mot United denne sesongen, og de er virkelig ute å kjøre. Spørs om ikke det forsvinner litt spillere nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå