Sveern Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Hva faen!? Makan til drittdømming Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Må jo ta bilde fra i det pasninga blir sendt, hos meg(i hvertfall) så flytter strekene på seg etter dette... Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Haha, lite som er så artig når slike mål som dette gjør at man vinner ligaen et år man ikke hadde planer om det engang http://www.youtube.com/watch?v=HrZwQwoyE2Y Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Når kommer Fm2012, egentlig? Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Rykket sensasjonelt opp til Premier League med Crewe. Forsterket stallen med mange gode spillere som er gode nok for premier league. Allikevel bare taper jeg. 1-8 mot Tottenham (7-20 målsjaner) 1-1 mot Wolves (12-23 målsjaner) 0-2 mot Stoke (8-25 målsjanser) 0-5 mot Man City (10-15 målsjanser) Noe jevnere målsjanser mot City, men slippe inn 5 mål? Og ikke treffe mål en eneste gang selv? Noe merkelig har skjedd. Aldri i min 15-årige FM/CM karriere har jeg opplevd lignende nederlag. For moro skyld, så har jeg spilt disse fire kampene på ny og på ny med forskjellige taktikker osv. Det blir alltid store tap uansett taktikk jeg kjører. Så loadet jeg fra orig.saven for å fortsette. Blir vel sittende resten av kvelden og spille, skal mye til om jeg unngår nedrykk, men krysser fingrene! Endret 15. mai 2011 av Mislykket Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Trener Tottenham, men er det mulig å trene landslag samtidig? Altså med samme manager karakter. Endret 15. mai 2011 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Trener Tottenham, men er det mulig å trene landslag samtidig? Altså med samme manager karakter. Ja. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 FM har det med å bli redningen når Premier League ikke går som man vil. I motsetning til 19-18 fordel Manchester United, står det 18-23 fordel Liverpool. Og snart 18-24. Yay! Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Haha dette er patetisk. Møtte Peterborough i Carling Cup, de spiller i League 1, og etter å ha tapt 1-3 mot de (12-24 målsjanser) legger jeg Crewe-saven på hylla. Rart at når man har kjøpt inn mye bedre spillere så skal man plutselig slite noe så jævlig mot lag man lett slo med brukbare spillere i Championship, go figure... Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Moral. Samspill. Taktikk. Flaks. Mye som spiller inn. Men det faktum at du med viten og vilje fjernet Dario Gradi fra jobben fortjener dårlige resultater. Beklager! ;P Endret 15. mai 2011 av Stoddart Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Etter fem år med stor suksess med Crewe så synes jeg det er meget rart alt plutselig skulle gå til helvete, men vet at første patch er ustabil. Vurderte lenge å starte på nytt med siste patch, men jeg var så godt igang. Får starte save med siste patch nå og se hva som skjer. Vært mye bugs gjennom disse sesongene. Saver som har klikket osv. Godt med mye backup Skal bare spille Machinarium først, hekta! Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Det er jo helt naturlig at din første sesong i PL blir vanskelig! Ja, du har kanskje forsterket stallen med habile spillere, men de må tilpasses! Taktikken må kanskje legges om, siden du ikke lenger har et dominerende lag? Bare gi det litt tid så skal du se at resultatene kommer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Ligger noe i det eRextion sier. Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Joda jeg er fullt klar over det. Har tross alt spilt dette spillet i over 15 år. Men det er første gang i min FM-karriere hvor jeg har rykket opp til PL med et middelmådig lag og hatt så elendige resultater etter å ha fått tak i gode nok spillere til å burde unngå nedrykk. Det sier seg selv noe er galt når jeg ikke engang klarer ok resultat som de andre to laga som rykket opp (Bristol City og Stoke). Selvfølgelig er taktikken lagt om til en mer defensiv og forsiktig. Har prøvd ut forskjellige taktikker, men ingenting fungerer. Halvspilt sesong nå og ligger på sisteplass med svimlende 3 poeng (3 uavgjort). :!: Endret 17. mai 2011 av Mislykket Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Kan fort skje. Om du så bytter taktikker, må laget fortsatt spille inn taktikken (kampforberedelser). I fjor spilte jeg med Birmingham og andre sesong hadde jeg 0-1-7 på de første åtte kampene. Satt der som et spørsmålstegn selv, men etterhvert kom det seg. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Litt av FM-motivasjonen min forsvinner når jeg taper drittkamper mot drittlag. 0-0 på Anfield mot BIRMINGHAM? Dominerer kampen, men av og til nekter spillerne mine å score mål. Bommer på 100%-sjanser alene med keeper OSV. Ffff. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Noen som har en aning om hvorfor jeg får MINST en skade på en spiller i hver eneste kamp? De som spiller kamper har alltid 90 % + i form, og treningsopplegget er ikke for tøft for dem. Seriøst irriternde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå