Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med du er RBK samcki?

Helt riktig :)

Hadde en heftig CL gruppe :p

Arsenal, Valencia og Schalke04 :)

Vant hjemme mot Arsenal og Schalke04, uavgjort hjemme og borte mot Valencia, tap borte mot Arsenal og uavgjort borte mot Schalke04.

Bortekampen mot Valencia var jeg meget heldig og hjemmekampen mot Arsenal må ha vært en dårlig dag for de.

Lenke til kommentar

Startet opp den normale Alta saven min. Står med kun seiere bortsett fra seriestarten da jeg tapte 1-0 mot Moss borte, ellers har jeg vunnet alle! Endelig er også Martin Nordbye realistisk med tanke på ferdigheter! Han og Softic herjer på hver sin kant.

Ikke ille!

Etter førstesesongen med RBK så havnet jeg på 75poeng og kun 1tap (LSK) :S

Men stater nå sesongen borte mot Stabæk og har Twente kampen noen dager senere og må spare en del spillere... kommer til å bli vanskelig ser jeg :p

Lenke til kommentar

Startet opp den normale Alta saven min. Står med kun seiere bortsett fra seriestarten da jeg tapte 1-0 mot Moss borte, ellers har jeg vunnet alle! Endelig er også Martin Nordbye realistisk med tanke på ferdigheter! Han og Softic herjer på hver sin kant.

Ikke ille!

Etter førstesesongen med RBK så havnet jeg på 75poeng og kun 1tap (LSK) :S

Men stater nå sesongen borte mot Stabæk og har Twente kampen noen dager senere og må spare en del spillere... kommer til å bli vanskelig ser jeg :p

Nå skal det sies at jeg har vel fått 4-5 straffespark allerede (på den første måneden) Så scorer en god del på det. Bug any1?

Jeg satser på opprykk, har ihvertfall styrket laget veldig godt.

Lenke til kommentar

Nå skal det sies at jeg har vel fått 4-5 straffespark allerede (på den første måneden) Så scorer en god del på det. Bug any1?

Jeg satser på opprykk, har ihvertfall styrket laget veldig godt.

Fikk bare 5 i løpet av en hel sesong jeg :p dog Enga fikk hele 15! Dog så vant jeg serien med 12poeng :p

Lenke til kommentar

Hei. har spillt med Spurs nå i en god stund. hva er det som gjør at spillerne mine blir så lett skadet? Taklinger står på lett. Kan ikke komme på noe annet som kan forårsake problemet.

Van Der Vaart har vært ute i 4 uker nå pga skade og jeg er redd for at noe lignende skal skje med han igjen. Tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...