Maynard James Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Regner med du er RBK samcki? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Regner med du er RBK samcki? Helt riktig Hadde en heftig CL gruppe Arsenal, Valencia og Schalke04 Vant hjemme mot Arsenal og Schalke04, uavgjort hjemme og borte mot Valencia, tap borte mot Arsenal og uavgjort borte mot Schalke04. Bortekampen mot Valencia var jeg meget heldig og hjemmekampen mot Arsenal må ha vært en dårlig dag for de. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Gleder meg til ligacupfinalen Blir tidenes hatoppgjør! Mitt Blackburn møter drittlaget fra Burnley, så regner med høy temperatur Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Startet opp den normale Alta saven min. Står med kun seiere bortsett fra seriestarten da jeg tapte 1-0 mot Moss borte, ellers har jeg vunnet alle! Endelig er også Martin Nordbye realistisk med tanke på ferdigheter! Han og Softic herjer på hver sin kant. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Startet opp den normale Alta saven min. Står med kun seiere bortsett fra seriestarten da jeg tapte 1-0 mot Moss borte, ellers har jeg vunnet alle! Endelig er også Martin Nordbye realistisk med tanke på ferdigheter! Han og Softic herjer på hver sin kant. Ikke ille! Etter førstesesongen med RBK så havnet jeg på 75poeng og kun 1tap (LSK) :S Men stater nå sesongen borte mot Stabæk og har Twente kampen noen dager senere og må spare en del spillere... kommer til å bli vanskelig ser jeg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Startet opp den normale Alta saven min. Står med kun seiere bortsett fra seriestarten da jeg tapte 1-0 mot Moss borte, ellers har jeg vunnet alle! Endelig er også Martin Nordbye realistisk med tanke på ferdigheter! Han og Softic herjer på hver sin kant. Ikke ille! Etter førstesesongen med RBK så havnet jeg på 75poeng og kun 1tap (LSK) :S Men stater nå sesongen borte mot Stabæk og har Twente kampen noen dager senere og må spare en del spillere... kommer til å bli vanskelig ser jeg Nå skal det sies at jeg har vel fått 4-5 straffespark allerede (på den første måneden) Så scorer en god del på det. Bug any1? Jeg satser på opprykk, har ihvertfall styrket laget veldig godt. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Nå skal det sies at jeg har vel fått 4-5 straffespark allerede (på den første måneden) Så scorer en god del på det. Bug any1? Jeg satser på opprykk, har ihvertfall styrket laget veldig godt. Fikk bare 5 i løpet av en hel sesong jeg dog Enga fikk hele 15! Dog så vant jeg serien med 12poeng Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Har fått 4-5 straffer selv, men har bommet på alle bortsett fra 1! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Har fått 4-5 straffer selv, men har bommet på alle bortsett fra 1! Du må huske å sette Straffeskytter... gjorde det samme selv og nå er Ivers fast skytter hehe bommer aldri Lenke til kommentar
Monstah Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg blir syk av hvor dårlig liverpool er bakover. mistet nettopp en tre-nulls ledelse mot Everton. Faen. 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 gleder meg til jeg får lønn og handlet dette, ser frem til å herje med chicharito! gleder meg til jeg får lønn og handlet dette, ser frem til å herje med chicharito! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Noen gode tips til en spiss? Tenker da som passer inn i TL. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hei. har spillt med Spurs nå i en god stund. hva er det som gjør at spillerne mine blir så lett skadet? Taklinger står på lett. Kan ikke komme på noe annet som kan forårsake problemet. Van Der Vaart har vært ute i 4 uker nå pga skade og jeg er redd for at noe lignende skal skje med han igjen. Tips? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Taklinger skal ikke virke inn på hvor ofte dine egne spillere er skadet. Du trener dem enten for hardt, de får ikke nok hvile, eller du er uheldig og møter aggressive spillere. Lenke til kommentar
Monstah Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hva bruker dere torres og gerrard på dere som er liverpool? Spesielt gerrard scorer ikke så mye som jeg hadde håpet. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Taklinger skal ikke virke inn på hvor ofte dine egne spillere er skadet. Du trener dem enten for hardt, de får ikke nok hvile, eller du er uheldig og møter aggressive spillere. Takk for svar! Når er det egentlig jeg burde hvile spillerne? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Om de er veldig slitne kanskje? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 I mellom tett kampprogram. Om du spiller midtuke og du ser at spillerne er under 80% kan det være lurt å hvile dem i enkle kamper. Er også greit å gi dem hvile fra treninger. Sørger for rotasjon i troppen også. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Helt riktig, lavere tilstand øker sjansen for å bli skadet, som en regel bruker ikke jeg spillere under 92% i kamp. Med mindre det er pre-season. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå