Mislykket Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hvem av disse burde jeg bruke? Må selge unna 1 av dem. Laget er Lillehammer, skal starte min andre sesong i Tippeligaen nå, havnet på en 13 plass i forrige sesong. Kvitt deg med amerikaneren. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Sykeste. Har vært i Southampton i to år, rykket opp til Premier League nå nettopp. Man Utd står uten manager, dermed får jeg denne meldingen... Klikk Synes det er litt rart at de tilbyr meg jobben når jeg kun har trent Southampton opp fra League 1. Takket forøvrig nei. Endret 5. mai 2011 av fnats Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Herregud for et overgangsbudsjett. Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Å fy faen, det var vanvittig med penger! Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Herregud for et overgangsbudsjett. På min City save fikk jeg tilbud fra Barcelona, fikk overgangsbudsjett på 1,1 eller 1,3 mrd.. Husker ikke helt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Joda, etterhvert hadde jeg 150M pund i overgangsbudsjett med United, men det var etter all gjelda var borte. De første sesongene har jeg ofte maks 30-40M pund. Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Etter noen sesonger i Barcelona fikk jeg hele 1,2 mrd kr i sommer budsjettet, var ikke akkurat det jeg hadde trodd på forhånd Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Opprykk til 4 divisjon med Austrheim for 2 uker siden, har ikke spilt siden, og grunnen er enkel. Hadde forsterket laget mitt, både på banen og i støtteapparatet, og var veldig fornøyd, men når jeg kom til 4 januar så lagret jeg og gikk å la meg. Når jeg skulle forsette dagen etterpå klikket spillet hver gang jeg prøver å gå viderre! Har prøvd alt, og eneste måten jeg kan forsette på den saven er å gå på backup saven, rett etter siste kampen i 5 divisjon. Altså jeg mister alle jeg har hentet og alt jeg har gjort. Slik mister man motivasjonen av. Vurderer å forsette på Everton saven istede, så kanskje jeg får motivasjonen til austrheim saven tilbake senere. Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) @Iceman Føler med deg! Ingenting er verre enn å gå gjennom en sommer, hente spillere, gjøre masse digedarier, glemme å save.. Nye sesongen starter og saven klikker. Derfor har jeg alltid på autosave, selv om jeg ikke liker det. I tillegg saver jeg 1 måned på Crewe1.sav og neste måned på Crewe2.sav og neste måned på Crewe1.sav igjen. Bare for å være HELT sikker.. Ille nervøs skjønner du Endret 5. mai 2011 av Mislykket Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Haha, Wilshere spiller FM11! jack_wilshere Jack Wilshere My team on #FM2011 is Arsenal of course! I brought Gerrard and A.Young....and i am top of the league Lurer på hvordan han har klart å hente Gerrard. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Gjort sånt selv. Er en grunn til at jeg har på autosave hver dag. Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Haha, Wilshere spiller FM11! jack_wilshere Jack Wilshere My team on #FM2011 is Arsenal of course! I brought Gerrard and A.Young....and i am top of the league Lurer på hvordan han har klart å hente Gerrard. Høh? Gerrard hvordan fikk han hente han? har prøvd det selv noen ganger, men aldri fått det til =p Endret 5. mai 2011 av Fyllesjuk Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 @Iceman Føler med deg! Ingenting er verre enn å gå gjennom en sommer, hente spillere, gjøre masse digedarier, glemme å save.. Nye sesongen starter og saven klikker. Derfor har jeg alltid på autosave, selv om jeg ikke liker det. I tillegg saver jeg 1 måned på Crewe1.sav og neste måned på Crewe2.sav og neste måned på Crewe1.sav igjen. Bare for å være HELT sikker.. Ille nervøs skjønner du Savet, men når jeg lastet det igjen og trykket forsett så kommer det opp den loading screenen, men da kræsjer spillet. Tror jeg må begynne å ha to saver på samme game i framtiden ja! Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Ja prøv det du, det lønner seg En ting som irriterer meg veldig er at det jeg setter på individuelt hos en spiller alltid forsvinn. Foran hver kamp må jeg inn på hver enkelt spiller og fortelle han hvor han skal stå ved corner. Foran hver kamp må jeg på laginstillinger huke av for korte innlegg, og bakre stolpe på cornere. Dette er veldig irriterende, spesielt når jeg glemmer meg ut. Hva pokker er vitsen med slike instillinger om spillet ikke husker det du trykka på sist, selv om du lagrer taktikken! Grrr.... håpløst... PS: Disse endringene blir ikke gjort under kamp, da jeg vet at det ikke blir lagret. Jeg snakker altså om mellom kamper.. sukk... Endret 5. mai 2011 av Mislykket Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Ja prøv det du, det lønner seg En ting som irriterer meg veldig er at det jeg setter på individuelt hos en spiller alltid forsvinn. Foran hver kamp må jeg inn på hver enkelt spiller og fortelle han hvor han skal stå ved corner. Foran hver kamp må jeg på laginstillinger huke av for korte innlegg, og bakre stolpe på cornere. Dette er veldig irriterende, spesielt når jeg glemmer meg ut. Hva pokker er vitsen med slike instillinger om spillet ikke husker det du trykka på sist, selv om du lagrer taktikken! Grrr.... håpløst... PS: Disse endringene blir ikke gjort under kamp, da jeg vet at det ikke blir lagret. Jeg snakker altså om mellom kamper.. sukk... Prøv å lagre taktikken etter du har gjort endringene. Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Ja prøv det du, det lønner seg En ting som irriterer meg veldig er at det jeg setter på individuelt hos en spiller alltid forsvinn. Foran hver kamp må jeg inn på hver enkelt spiller og fortelle han hvor han skal stå ved corner. Foran hver kamp må jeg på laginstillinger huke av for korte innlegg, og bakre stolpe på cornere. Dette er veldig irriterende, spesielt når jeg glemmer meg ut. Hva pokker er vitsen med slike instillinger om spillet ikke husker det du trykka på sist, selv om du lagrer taktikken! Grrr.... håpløst... PS: Disse endringene blir ikke gjort under kamp, da jeg vet at det ikke blir lagret. Jeg snakker altså om mellom kamper.. sukk... Prøv å lagre taktikken etter du har gjort endringene. Det er jo nettopp det jeg gjør Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Det hørtes veldig rart ut. Skal lagres om du saver. Hva med å loade taktikken på nytt i steden for å gjøre alt på nytt? Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Ja jeg kan det, men f.eks. i kampen når jeg oppdager at ingen står ved stolpene på corner, og da henter frem taktikken under kamp, må jeg allikevel gjøre mye på nytt, markeringer/taklinger og slikt av motspillere osv. Om jeg ikke er i kamp henter jeg taktikken frem igjen, om jeg ikke har gjort småendringer. Har jeg gjort småendringer, f.eks. på individuelle spillere, endrer f.eks. fra direkte til kort på pasninger, så kan jeg like godt huke av istedenfor å hente taktikken, blir på en måte ett fett med antall trykk, hehe (og dette selv om jeg igjen skulle lagre de nye småendringene, de har en tendens til å forsvinne) Må vel være en slags bug? Endret 5. mai 2011 av Mislykket Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Har hatt problemet innimellom selv, men ikke etter/mellom hver kamp. Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 @Iceman Føler med deg! Ingenting er verre enn å gå gjennom en sommer, hente spillere, gjøre masse digedarier, glemme å save.. Nye sesongen starter og saven klikker. Derfor har jeg alltid på autosave, selv om jeg ikke liker det. I tillegg saver jeg 1 måned på Crewe1.sav og neste måned på Crewe2.sav og neste måned på Crewe1.sav igjen. Bare for å være HELT sikker.. Ille nervøs skjønner du Savet, men når jeg lastet det igjen og trykket forsett så kommer det opp den loading screenen, men da kræsjer spillet. Tror jeg må begynne å ha to saver på samme game i framtiden ja! Får du opp en XML error? hadde samme promblem. Prøv denne http://segauk.epticahosting.com/selfsegauk/template.do;jsessionid=2D8847C55275EDAC8411CA857D19BE0B?id=175 ta backup av savegames, funka for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå