Mislykket Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Er det problemfritt å ha en landslagsjobb i tillegg til å trene en klubb? Ja helt problemfritt. Tar bare mer tid, hehe. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Søker stadig vekk på landslags jobber men får avslag på avslag. Forstålig siden jeg leder et midt-tabell lag i Tippeligaen enda. Satser på at det kommer et middelmådig afrikansk landslag ledig snart. Det med disse landslagene er irriterende. Slik jeg kjører nå (grunnet smått pinglete maskin) med ligaer fra Østerrike, Norge, England og Hellas får jeg bare lov å søke på jobber hos de aller største landene eller de som er en del av ligaene. Men jeg har lyst å starte med et lite landslags å gjøre det bra. Det er ikke det at spillet ikke tar hensyn til det. De er stadig noen som blir sparket og det er nye som kommer inn, men jeg får aldri lov til å søke... Har absolutt ikke en pinglete PC, men FM drar ikke nytte av alt for mye RAM eller CPU kraft virker det som, så jeg får bare tatt med 6-7 land selv. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Fun fact: Torres putta akkurat sitt mål nummer 200 for Liverpool. I mars 2015. Så vet dere hvor lang tid han ville brukt på det (har snitt på ca 25 mål/sesong. Litt dårligere denne sesongen pga mye skader) Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Velvel. Nærmer meg slutten på sesong 5. Ligger an til en kanoninnspurt i Premier League - 3 lag på 69 poeng etter 30 kamper (ManU, Chelsea og Liverpool, som er meg). Jeg har forsåvidt et straightforward program igjen, kun besøk til WHL og OT som vil være utfordrende. OT i tredje siste runde kan fort bli kampen om gullet (ikke ulikt kampen som kommer i helgen). Jeg gleder meg! Håper bare Torres holder seg skadefri, selv om de andre spissene (Carroll, Suarez og Muniain) scorer lassevis med mål. Til og med Danny Wilson har 8 mål (alle konkurranser) så langt i sesongen! Fra stopperplass! Og jeg roterer mellom 5 stoppere (Wilson, Phil Jones, Agger, Kjær og en regen). Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Kjenner jeg er smålei Vålerengasaven nå.. Keen på å starte opp med Liverpool! Noen starttips? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Slanke stallen for langt-fra-gode-nok-spillere? Basically kan du release hele reserve- og juniorlaget på free transfer (med noen unntak, som jeg regner med du selv skjønner hvem er. Hvis ikke: Spoiler). Forsterkninger som er verdt å vurdere: Eden Hazard (AM LC), Lille Cheikh M'Bengue (D/WB L), Toulouse Kyle Walker (D RC), Tottenham - hvis du får ham billig. James McCarthy (DM, AM RC), Wigan Ellers er det småplukk som Jefferson Farfan, Eljero Elia, Lukaku osv. Spark også Sammy Lee, og ansett Terry McDermott istedet som assistentmanager. Beholdbare juniorer/reserver: Suso Sterling Pacheco Robinson Flanagan Toni Silva Mulig det er et par til, men erfaringsmessig har Liverpooljuniorene langt dårligere potensiale på FM enn de ser ut til å ha IRL Endret 5. mai 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Takk for tipsene Elsker at jeg ikke fikk 1 krone i overgangsbudsjett. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Glemte du å hake av for "Allow transfer budgets in the first window"? Siden jeg fikk snaue £25m å handle for [£32m om du lover å vinne serien)... Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg haket av for den. Altså, det var en hake i firkanten. Jeg fikk 0 kr uansett. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hm. Mulig det er noe som kom i 11.3 (jeg startet min save på 11.2). Da må du nok vente litt med storkjøpene, dessverre. Dog, med riktig taktikk og litt flaks kan du fort finne på å vinne ligaen likevel Europa League skal heller ikke være noe problem å vinne første sesong. Anbefalt starting XI, 4-2-3-1, ingen innkjøp: Reina Kelly - Agger - Skrtel - Johnson Lucas - Meireles Kuyt - Gerrard - Suarez Carroll Spillerroller: Keeper/defend Wingback/auto - Ballplaying/defend - Stopper/defend - Wingback/auto Ballwinning/defend - box-to-box/support Winger/Attack - Adv. playmaker/Attack - Inside forward/attack Targetman/Attack Benk: Gulacsi, Wilson, Flanagan, Spearing, Maxi, Pacheco, Robinson Det er nå hvertfall mitt tips for første sesong Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Har kun 11.2 selv, det som er merkelig. Takk, skal prøve den taktikken! Bare bytter ut Carroll med Torres, og Suarez med Cole/Babel. Samt Kelly, selvsagt. Han er jo ikke noe spesielt på 11.2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Torres må være måltyv/poacher... Og Babel er tidvis vill som innsideangriper. Han kommer langt foran Cole i min start11'er, hvertfall. 4 mål på 20 minutter mot ManU i en kamp sier sitt. Endret 5. mai 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Continum Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Hvem av disse burde jeg bruke? Må selge unna 1 av dem. Laget er Lillehammer, skal starte min andre sesong i Tippeligaen nå, havnet på en 13 plass i forrige sesong. Endret 5. mai 2011 av Continum Lenke til kommentar
Light_up Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Har kun 11.2 selv, det som er merkelig. Takk, skal prøve den taktikken! Bare bytter ut Carroll med Torres, og Suarez med Cole/Babel. Samt Kelly, selvsagt. Han er jo ikke noe spesielt på 11.2 Jeg fikk jo 300 millioner på begge patchene ? Startet du i juli da? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Faen at jeg ikke får bedt styret om ny stadion. Valget er grået ut i board interaction. Fffffff. Lei av Anfield (ikke lei av Anfield per se, lei av at den bare tar drøye 45 000 tilskuere) Lenke til kommentar
Continum Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Noen som har synspunkter på de 2 keeperne mine? Haster litt, registeringsvinduet stenger snart Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Selg amerikaneren, finsken har potensiale så! Lenke til kommentar
Continum Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Ja, er det jeg egentlig har tippa mot selv også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå