Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er mulig å fjerne at nye junior spillere får betalte kontrakter? Blir fort dyrt når det kommer 10 spillere som skal ha 250 kroner i året i tre år.

Kan du ikke bare slippe dem på free transfer da?

Jeg spiller Crewe, og det kommer inn 10-12 juniorer hvert år, de som assistenten mener ikke har noen fremtid, slipper jeg bare på free transfer med en gang. Det koster jo ingenting.

Ehmm.. betalte kontrakter ja, du mener fulltidskontrakter? De får jo ikke det automatisk, så lenge du ikke har vært på instillinger og huket av for at ass.manager tar seg av kontraktsfornyelser for juniorer.

Når du styrer det selv kan du jo bare slippe dem når som helst under juniorkontrakt, og de får jo ingen kompensasjon for det.

Endret av Mislykket
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"har på vegne av ledelsen godtatt tilbudet" ..... HATE!

Solgte akkurat unna min beste spiller og beste talent!

Urg, håpløst. Blir direkte rasende til tider.

Vertfall sånn som i mitt tilfelle er jeg Lillehammer, kommet meg opp i Tippeligaen med ikke verdens beste økonomi enda akkurat :p

Men til min glede så var ikke denne spilleren de prøvde å kjøpe fornøyd nok med bonuser og avslo dermed kontrakten :w00t:

Lenke til kommentar

Hmm ja, du sier noe.. Får se hva som skjer i neste overgangs vindu.

Jeg har hatt pause en stund fra FM, men fått tilbake gløden nå, deilig :D

Mål framover er å stabilisere Lillehammer i Tippeligaen, ligger nå midt på tabellen. Men er i en formsvikt for tiden, har hatt 2 store tap på rad nå. Har lagt om til 4-5-1 for å forsterke bakover. Funket forrige gang jeg slet med dette. Etter det så blir det selvfølgelig å vinne Tippeligaen å Cupen, ble slått ut av Molde i kvartfinalen denne sesongen. Noe som jeg ikke er så alt for misfornøyd med siden det er første sesong i Tippeligaen. Hadde vært utrolig fett å fått prøvd seg ute i Europa :D

Søker stadig vekk på landslags jobber men får avslag på avslag. Forstålig siden jeg leder et midt-tabell lag i Tippeligaen enda. Satser på at det kommer et middelmådig afrikansk landslag ledig snart.

Endret av Continum
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man avgjør hvor man ligaer og land man kan ta ha med? (altså hva som er anbefalt).

Går det kun på RAM og CPU?

Anyone? :)

Forslag til et morsomt, og spennende lag og spille? spiller ingen rolle om det er i england, tyskland osv. Foretrekker hvis laget ligger litt langt nede.

Aldershot Town! Hvorfor: Jeg har ett soft-spot for det laget ettersom de hadde en ung god keeper på CM 01/02 :p

Vauxhall Motors! Hvorfor: Er du glad i biler - så er jo dette ett must!

Start uten klubb, med lavt rykte på deg som person! Hvorfor: Det er det mest realistiske du kan gjøre -> lykke til! :)

Lenke til kommentar

Fyllesjuk: Southampton! Utrolig morsom klubb å spille med. Er for øyeblikket i Championship etter opprykket i fjorårssesongen. De har gode talenter og en grei økonomi med muligheter til PL-spill etter 2 sesonger. :)

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man kan få opp moralen til èn spiller?

Forsvarsguden min (han er stabil og god i flere sesonger), Leon Barnett i Crewe har svært dårlig moral. Er i min fjerde sesong med dem, og i de to siste sesongene har han konstant hatt veldig lav moral. Uansett hva jeg gjør så blir det ikke bedre. Hele laget kan ha super moral og han svært dårlig. Prøvde å gi han ny kontrakt, men det hjalp ikke. Forsåvidt ligger han nært 7 i snitt og gjør det bra i kamper.

Han mistrives ikke i klubben...

Tips mottas med stor takk!

Endret av Mislykket
Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å fjerne at nye junior spillere får betalte kontrakter? Blir fort dyrt når det kommer 10 spillere som skal ha 250 kroner i året i tre år.

Kan du ikke bare slippe dem på free transfer da?

Jeg spiller Crewe, og det kommer inn 10-12 juniorer hvert år, de som assistenten mener ikke har noen fremtid, slipper jeg bare på free transfer med en gang. Det koster jo ingenting.

Ehmm.. betalte kontrakter ja, du mener fulltidskontrakter? De får jo ikke det automatisk, så lenge du ikke har vært på instillinger og huket av for at ass.manager tar seg av kontraktsfornyelser for juniorer.

Når du styrer det selv kan du jo bare slippe dem når som helst under juniorkontrakt, og de får jo ingen kompensasjon for det.

Har ikke på at assistenten skal gi de kontrakt, og jeg har ikke gitt de noe. Allikevell å jeg gi 40-50 000 kroner i kompensasjon hvis jeg skal slippe de på free transfer =/

Lenke til kommentar

Søker stadig vekk på landslags jobber men får avslag på avslag. Forstålig siden jeg leder et midt-tabell lag i Tippeligaen enda. Satser på at det kommer et middelmådig afrikansk landslag ledig snart.

Det med disse landslagene er irriterende. Slik jeg kjører nå (grunnet smått pinglete maskin) med ligaer fra Østerrike, Norge, England og Hellas får jeg bare lov å søke på jobber hos de aller største landene eller de som er en del av ligaene. Men jeg har lyst å starte med et lite landslags å gjøre det bra. Det er ikke det at spillet ikke tar hensyn til det. De er stadig noen som blir sparket og det er nye som kommer inn, men jeg får aldri lov til å søke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...