Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er bare å ta en talk med han å si at han må prestere der før han får spille på førstelaget. Fungerer omtrent altid for meg.

Er selv ca midt i min første hele sesong i Brasil, det første jeg gjorde var å legge ut alle spillere over 25 ut på salg, og hentet inn ti spillere fra 16 til 18.

Brukes på u20 og hovedlag, alle fra Brasil.

Går veldig bra så langt :)

Lenke til kommentar

Jævla dritt, kan ikke spille FM no særlig lengre fordi pcn min streiker og skrur seg av hver gang jeg spiller det nå..... Ny stasjonær pc? JA TAKK!

Er det du benytter deg av en stasjonær affære? Jeg hadde noenlunde det samme problemet med fm2011 og en hel del andre spill. Maskinen blåste seg opp mer og mer og til slutt så streiket den. Siden dette være en bærbar tok jeg rett og slett av dekslet til viften og grov ut mye gammal skit. Nå går det hur bra som helst...

Edit: leif.

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar

Skulle tro at det var pcen som ble overopphetet. Om du vil gjøre det på jallamåten så kan du sitte en vifte framfor luftinntakene. Gjor det på gamle dataen og det funket fjell! Evnt. kjøre mindre samtidig som du kjører FM. Er ingen ekspert, men dette er mine jallatriks :)

Lenke til kommentar

Jævla dritt, kan ikke spille FM no særlig lengre fordi pcn min streiker og skrur seg av hver gang jeg spiller det nå..... Ny stasjonær pc? JA TAKK!

Er det du benytter deg av en stasjonær affære? Jeg hadde noenlunde det samme problemet med fm2011 og en hel del andre spill. Maskinen blåste seg opp mer og mer og til slutt så streiket den. Siden dette være en bærbar tok jeg rett og slett av dekslet til viften og grov ut mye gammal skit. Nå går det hur bra som helst...

Edit: leif.

Nei, dette er en Dell skolepc som er formatert sånn at den ikke lenger er en skolepc

Lenke til kommentar

Du er Barca, regner jeg med?

De gangene jeg har forsøkt meg med Barca har jeg alltid gått for helspansk lag (Messi teller ikke :p )

Men altså, dette med formasjonen min begynner å bli for dumt.

(Info: Grunnlaget for det som følger har jeg fordi jeg ragequita den kampen)

Spilte da mot Leicester. Følgende 11 i min vante formasjon tapte 4-0:

De Gea

Walker - Phil Jones - Wilson - regen VB

Regen DM - McCarthy

Farfan - Gerrard - Suarez

Muniain

Følgende 11 i min 5-3-2 vant 4-0:

De Gea

Walker (WB) - Jones - Wilson - regen DC - regen VB (WB)

Regen DM - McCarthy

Gerrard

Carroll - Muniain

Regen VB'en og DM'en er den samme. Det er samme kamp, på samme stadion, med samme prematch team-talk, med samme starting mentality.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Anbefaler alle som er Liverpool i sin første sesong og spille 4-3-3. Jeg vant ligaen, FA og CC første sesongen når jeg til og med hadde skrudd av transfervinduet første sommeren. Forsterk forsvaret i januar og man er på god vei.

Reina

Kelly - Carra - Agger - Johnson

Meireles - Lucas - Gerrard

Kuyt - Carroll (oppspillspunkt) - Suarez (måltyv)

Er ikke verre enn det. Om man samtidig setter opp et bra oppsett på corner kan man få Carroll til å score veldig mye.

Lenke til kommentar

Har et "problem" her, merka at formasjonen min 4-1-2-1-2 har virkelig slutta å funke og spillerne spiller helt ok, så har dere tips til formasjon og roller så blir jeg veldi glad :)

Keeper: Chech, Delac

Forsvar: Terry, Ramos(bruker han som FS) M.Sakho, F.Coentrao, Cesar Azpicliutte(usikker på hvordan det skrives) Ivanovic, A.Kolarov,har en regen i FS som er utroolig god, som har erstattet Terry.

Midtbane: Pastore, Ganso, Coutinho, E.Hazard, Essien, Mikel, Y.M`Vila, Kakuta, Josh Mc,

Spiss: Dzeko, Sturridge, Hulk, Babacar.

Dyreste jeg måtte ut med var Ganso 350,-

Så kom med ideer, roller, tips til salg og kjøp og jeg er i 2016/2017.

Og folkens Babacar blir UTROLIG god.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Har da fullført 1 sesong med Liverpool save nummer 2. Denne med nye patchen.

1 sesong begynte med ett nokså vellyket transfervindu.

Inn kom Ivica Olic for 35 mill, Lukaku for 60 mill, Chamberlain for 20 mill og Eden Hazard på lån med oppsjon på kjøp.

Ut gikk en hel del stallfyll og David Ngog.

Og en hel del som jeg ikke fikk solgt gikk på lån.

Jeg satt opp en 4-2-4 formasjon og det endte slik..

Sesongen startet bra og lå på 2. plass frem til januar, da gikk det skeis. Det var jamnt hele sesongen og til slutt endte jeg på en 4. plass bare 7 poeng bak førsteplassen! Jeg vant også EU - league, menst jeg gikk tidlig ut i både ligacup og FA-cup.

Årets spiller vil jeg kåre Daniel Agger, noe som kan bevises siden Bayern la inn ett bud på 220 mill i sommer.

Olic og Hazard storspilte begge to, Olic fikk 6 mål og 15 assists på 35 kamper, han ble jo brukt på vingen som dere sikkert skjønner, dog var mange av kampene innhopp og Olic var skadet store deler av sesongen.

Lukaku fikk bare 3 mål og 1 assist da det ikke ble så mye spilletid på Lukaku, fikk mye innhopp.

Hazard som ble brukt på den andre vingen og han herjet med farten sin! Han endte til slutt opp med 6 mål og 15 assists.

Chamberlain fikk jo en del innhopp og har utviklet seg greit, er dog en veldig morsom spiller som bare er 16 år! Skal bli morsomt og følge han videre.

Forran sesong 2 har jeg hentet Gary Cahill for 110 mill, Ryan Shawcross for 67,5 mill, Eden Hazard for 150 mill, Jose Enrique for 97,5 mill og Charlie Adam for 50 mill.

Ut gikk en hel del stallfyll og Degen,Skrtel og Aquilani. Og en hel del jeg ikke fikk solgt ut på lån, igjen..

Jeg stiller nå me følgende lag i en 4-3-3 formasjon.

Reina

Johnsen Shawcross Agger Enrique

Lucas/Gerrard Meireles Adam

Hazard

Carroll Olic/Suarez

Benk: Wilson/Kelly, Cahill/Carra, Spearing, Gerrard/Lucas, Lukaku, Chamberlain/Kuyt, Shelvey/Aurelio

Resten av stallen: Brad Jones, Cahill/Carra, Wilson/Kelly, Chamberlain/Kuyt, Shelvey/Aurelio.

Alle unggutter er sendt på lån.

post-226245-0-37153700-1304079521_thumb.png

Endret av Tomskalle
Lenke til kommentar

Babacar blir ikke så god som han var på den første patchen. :)

Om du bare måtte ut med 350 spenn for Ganso er jeg imponert. :thumbup:

Ble impnert selv, men han var ganske lei av å være i santos, og jeg hadde drevet å skrytet av han par sesonger før jeg la inn et bud. fikk avslag først, men så ble han sur på styret, la inn et høyere bud, og de godtok:)

men fortsatt ingen tips?

Lenke til kommentar

har tatt over Grand Bodø nå i 4 div. ser ut som det blir tøff oppgave med lite penger og svak stall lite rutine hær også.

langsiktige mål er å passere Bodø/Glimt som bodø's flaggskip og etterhvert TIL som nordlands sitt flaggskip. korsiktige mål må vel være å få bygd opp stallen og økonomien samt opprykk hvis det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar

har tatt over Grand Bodø nå i 4 div. ser ut som det blir tøff oppgave med lite penger og svak stall lite rutine hær også.

langsiktige mål er å passere Bodø/Glimt som bodø's flaggskip og etterhvert TIL som nordlands sitt flaggskip. korsiktige mål må vel være å få bygd opp stallen og økonomien samt opprykk hvis det lar seg gjøre.

Bare synd at TIL er fra Troms, og ikke Nordland :p

Lenke til kommentar

Tok en gang over United i 2023 når de hadde en stjernespiss som ikke hadde vært skadet på seks år eller noe, og aldri hadde hatt en skade som varte i mer enn to uker. Første kampen jeg spiller så får han senebetennelse eller noe sånt bajs og er ute i LANG tid.

FM er faen meg ute etter å frustrere mest mulig...

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...