Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Søren og. Akuratt nå som jeg var komt godt i gang med 2 sesongen i Everton, ser jeg at Reyes9 ifra FMNorge har lagt ut sin 5 divisjon database så nå hadde jeg ingen valg. Jeg MÅ spille med moderklubben min og hjem stedet mitt: Austrheim/Lindås :love:

 

 

Link :D

Endret av Sveern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ugh! Third time is the charm. Nest-siste rund i sesongen og opprykket er sikret for Stord. Det har vært en forunderlig sesong med 10-1 seier (første gang jeg har opplevd på fm2010 og fm 2011) og en sesongåpner med 7-1 i seier. Vi har vært ustabile over perioder, men har kommet tilbake. Ezekiel Bala ble norsk statsborger og Wiseth klarte å score 5 mål i en kamp. Nå gjelder det å bygge smart på laget, med en enda heftigere sentral midtbane og kanskje noen større kvalitetsbacker. Om Stord blir profesjonelle har jeg da også muligheten til å få tak i større kvalitets-spillere av ikke-EU støpning. Kan også bli spennende å se hvor stort lønnsbudsjettet blir. Årets var på 40k norske kroner i uken.

Lenke til kommentar

For en gangs skyld har min eminente, klassiske 4-2-3-1-taktikk holdt i hele 4 sesonger før motstanderene skjønte hva jeg drev med. Nå, derimot, må jeg forvente å tape mot lag som Nottingham Forest, Blackpool og til og med Manchester United, om jeg starter i min elskede formasjon. Kan i tillegg nevne at spillerne jeg har i stallen er spesialtilpasset taktikken, og derfor - spesielt derfor - er det surt at jeg nå må legge om. I ånden til King Kenny valgte jeg derfor 5-3-2 eller 3-5-2 - kommer litt an på øynene som ser. Følgende 11 skal forsvare æren og jakte det 5. strake ligagullet til Anfield i 2014/15-sesongen:

 

David De Gea

Agger - Kjær - Lee Preece

Srna - - - - - - - - - - - - - - - Bale

McCarthy - Pastore

Hazard

Carroll - Suarez

 

Preece er en regen, egen stall, som jeg har klokkertro på. Har også en saftig venstreback på gang, og en fin DM som tar over for McCarthy etterhvert.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Hehe skal selv på trening med Austrheim i kveld så blir bra det :) Eneste som er litt dumt er at på Austrheim er det bare en ekte spiller, resten er uber dårlige regens! Så det første en må gjøre for å klare å hevde seg er å bare skaffe masse nye spillere. Dominerer i 5 divisjon for tiden. Vunnet 7 av 8 kamper så langt. Tapte desverre første kampen, men ellers har det bare blitt seiere og mye mål, for og mot! Helt latterlig dårlig forsvarsspill!

Lenke til kommentar

Da var Eina rykket opp i 4. divisjon etter en sesong over all forventing, 18 kamper, 17 seiere og 1 uavgjort. Uavgjortkampen snudde jeg 0-2 til 3-3 med to mann utvist :p

 

Vil tro det laget her holder til opprykk rett opp i 3. divisjon også, men burde kanskje skaffe litt bedre bredde i laget da det er helt tomt utenfor de 11 startene.

Lenke til kommentar

Ganske artig å spille så lavt med kjent lag, men en ting jeg savner med spillet er at jeg kan signere spillere fra nordnorge til en 5. divisjons klubb på østlandet. Ser det ligger inne lengde- og breddegrader på hvor klubbene holder til, og da burde det vært mulig å få til slik at de ikke flytter så langt for å spille 5. div fotball :p

Lenke til kommentar

Du må ha en database for å kunne spille ned i 4. div, den som er linket her virker fint. Vil også tro at Lyn har mange virkelige spillere, noe de fleste andre lag mangler. Har greid å spore opp et par spillere som spiller på Eina nå, men desverre ikke gode nok, selv om han ene faktisk har fått 17 i akselerasjon og 20 i grunnfysikk :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...