Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Welbeck er faen meg et mareritt for meg. :p Scort 4 mål de tre gangene jeg har møtt Sunderland denne sesongen. Dog har jeg vunnet alle kampene da. :)

 

Forøvrig har jeg endelig satt meg ned og snart fullført en hel sesong med Liverpool nå, for første gang på fm11. Skrudde av transfers når jeg tok over klubben, så spilte et halvt år med det originale laget. Sparte jo en del penger på det, og fikk i tillegg inn en del penger på januar, så jeg gjorde en del kjøp, spesielt i forsvaret. Har byttet ut nesten hele den faste linja i de bakre rekkene. Nå, med 6 kamper igjen er jeg på god vei til å vinne ligaen, men har igjen både Chelsea og United så skal aldri si aldri. Har også vunnet ligacupen allerede, så blir i det minste et lite trofé. Uansett ganske fornøyd da jeg ikke gjorde noen kjøp forrige sommeren og har hengt med i 1-3. plass hele veien uansett. Slipper nesten ikke inn mål heller.

 

Edit: Digg, PL, FA og CC første sesongen uten å ha gjort noen kjøp på sommeren er man fornøyd med. Får satse litt hardt på CL neste år da.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Får jeg lov til å spørre hvem du solgte?

10/11

762376.jpeg

 

11/12

762379.jpeg

(Ben Hernandez er regen)

 

12/13

762385.jpeg

(Imaz, Monaco og Barrett er regens)

 

Bildene ville visst ikke la seg forstørre her, så gå inn på linken under. Derfra kan de åpnes.

 

EDIT:

Jeg skrev også en oppsummering på FMNorge hvordan det gikk på filen min. Den starter her og fortsetter etter som sidene fortsetter.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Hey, har aldri vært på FM tråden på Diskjusjon før, så hei alle sammen, er det noe særlig liv i denne tråden? Håper noen har ett tips til ett morsomt bunndivisjonslag å starte med, ett lag noen har noe erfaring med, bryr meg ikke om hvilket land.Driver forøvrig med en save med Leeds, er vel i sesong 2017/2018, er nå i PL for 5. sesongen, har en 17. plass, to 14. plasser og en SYKT sterk 2. plass. Nå ligger jeg litt over halvveis i sesongen på 1. plass med en god margin ned til resten og er så og si videre i CL til 2. utslagsrunde.:D

Lenke til kommentar

Fått spilt lite på Everton saven, men blir ferdig med sesong 1 i dag tror eg. Ligger på en 7 plass akuratt nå, men har kun lette kamper igjen og det er veldig tett. Vet ikke om noen husker at jeg postet et bilde der jeg gruste United 6-0? Vell, i retur kampen gruste jeg de 1-3! United killer. Elsk it!

 

Gidder btw ikke SS nå får må game :D

Lenke til kommentar

Hey, har aldri vært på FM tråden på Diskjusjon før, så hei alle sammen, er det noe særlig liv i denne tråden? Håper noen har ett tips til ett morsomt bunndivisjonslag å starte med, ett lag noen har noe erfaring med, bryr meg ikke om hvilket land.Driver forøvrig med en save med Leeds, er vel i sesong 2017/2018, er nå i PL for 5. sesongen, har en 17. plass, to 14. plasser og en SYKT sterk 2. plass. Nå ligger jeg litt over halvveis i sesongen på 1. plass med en god margin ned til resten og er så og si videre i CL til 2. utslagsrunde.:D

 

Bunndivisjon...

 

Vauxhall Motors i blue square south (eller north). Er laveste div i england - og ikke en toppklubb der.

Lenke til kommentar

Oy oy oy! Dette kommer til å bli en triller av en siste serie runde! Liverpool og United har hatt en dårlig periode og ligger 1 poeng bak meg nå, jeg er på 5 plass. City har 3 plass laget Tottenham i siste kamp og jeg er 1 poeng bak de! Om Tottenham slår city og jeg klarer å slå Blackpool (som jeg bør) så har jeg faen meg klart å kvalifisert meg til CL! Maximalt 4 poeng framfor 7 plassen! Skal gi update når kampen er ferdig! ELSKER FM! :love:

Lenke til kommentar

Everton. Ble forøvrig sinnsykt skuffet, selv om for all del, 5 plass er en knall god prestasjon!

 

Vi slår Blackpool 1-2 på en kamå vi dominerte, men var udyktige framfor mål. Desverre for oss klarte Dawson å sitte ballen i egent mål i det 86 minutt i tottenham - man city kampen og vi går glipp av 4 plassen. Og som om ikke det var nok klarte til og med et sterkt redusert united lag å vinne 3-0 mot Arsenal som gjor at Chelsea vant ligaen på målforsjell etter de vant 2-1 mot Newcastle. Dårlig dag for fotball :p Gøy at Blackpool greite seg! Tabellen endte forøvrig slik:

post-167348-0-36155000-1302215647_thumb.png

Lenke til kommentar

Da skal jeg sette igang med min 6. sesong med Liverpool.

Den 5. sesongen ble en helt ok sesong, men jeg fikk enedelig seriegullet, så nå har jeg vunnet alt som går ann og vinne med Liverpool.

 

Forran den 6. sesongen har jeg lagt om til en 4-4-1 formasjon og hentet inn Aaron Lennon, Goran Pandev og Domenico Criscito for en samlet sum på 642 mill.

 

Jeg solgte Scott Dann, Raul Meireles og Junior Stanislas for en samlet sum på 200 mill.

Legger ut SS av taktikken lenger nede.

 

Lionel Messi sin kontrakt går ut om 1 år , men han fikk jeg ikke for 500 mill i sommer så jeg regner med jeg kan få hentet han i januar, da går han innpå høgresiden min.

Pandev ligger ikke på SSen for han ble hentet etter bildet ble tatt.

post-226245-0-00102200-1302259759_thumb.png

Endret av Tomskalle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...