PrettyBoy Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Heeei Har henta Hulk til laget mitt i PL, spiller en 4-1-2-1-2 formasjon.. Hvilken rolle bør jeg bruke han i? Og hvem spisspartner hadde dere valgt ved siden av Hulk, hvis dere hadde feks 250mill å bruke?? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hulk er enten targetmann eller komplett spiss. Som makker ville jeg hatt en liten, kjapp jævel med rolle måltyv. I den prisklassen ville jeg vel sett på Giuseppe Rossi (Villareal). Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hulk er enten targetmann eller komplett spiss. Som makker ville jeg hatt en liten, kjapp jævel med rolle måltyv. I den prisklassen ville jeg vel sett på Giuseppe Rossi (Villareal). Aiiit, ska testes ut, ser at G.Rossi har skååååårt en del mål hos Manu,.Så får se om han kommer over.. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Mener du at han har gått til (tilbake til) ManU? Oisann, det skjer ikke så ofte hos meg (stort sett fordi jeg snapper ham opp selv). Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Har dere lag dere sliter som fy mot? Eller spillere som alltid scorer på dere? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Wolves med Hennessey i mål er alltid mongovanskelig å score på for meg. Han står som en gud, spissene mine som stort sett snitter på +2 mål hver kamp blir plutselig evneveike. Ellers er Sunderland alltid et drittlag å spille mot. Som vanlig er det også en rekke spisser jeg intenst hater, og det kan lett overføres fra FM til virkeligheten og omvendt: D'herrer Rooney, Drogba, Anelka, Tevez og Berbatov har en egen evne til å ødelegge alt som heter gøy med FM til tider. Dessuten også et par andre klassikere: 1. Hvis motstanderlagets spiss har måltørke, scorer han mot deg. 2. Dersom keeperen din har holdt buret rent i over 5 kamper på rad, slipper han inn et drittmål (særlig hvis jeg spiller mot Wolves, Sunderland, eller nevnte spisser) 3. Dersom 1. og 2. inntreffer samtidig, må man forvente et stortap (5-0 og sånn). 4. De tre reglene over gjelder ikke i motsatt situasjon (altså om din spiss har måltørke, eller motstanderlagets keeper har holdt buret rent lenge, eller begge deler). Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Det er vel strengt tatt tilfeldig. Men jeg føler dembele altid skal score på meg.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Sliter alltid borte mot Newcastle og Wolves. Møkkalag å spille mot. Vært sånn flere FM. I tillegg er ofte Jaskalainen en gud i mål når jeg spiller mot han. Ellers er Leo_Khenirs punkter det som skjer ofte med meg og. I tillegg SKAL lagene gå rett i angrep etter du har scoret. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Jeg kunne naturligvis sikkert slengt på Fernando Torres også, men han har jeg enda ikke spilt mot på FM. Noensinne. Ikke bare FM11, men tidligere utgaver også. Jeg vet faktisk rett og slett ikke hvordan det er å spille mot Fernando Torres på det andre laget. (Lenge siden jeg har kjørt igang noe annet enn en Liverpool-save, med andre ord). Men spesielt Rooney og Tevez er noen små drittunger som alltid gjør livet surt for meg. Hvis jeg markerer dem tett (noe jeg må for at de ikke skal score 4 mål), så blir plutselig makkeren deres helt alene, hver gang. Arghe. Jääskelainen er også en drittkeeper som er altfor overrated på FM. Han og Hennessey har vært sånn i flere sesonger. Sier litt når Hennessey danker ut Hahnemann ganske enkelt på FM. Endret 5. april 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 For å ikke snakke om van Persie. Han SKAL score på deg, uansett. 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Van Persie ja. Visste det var en Arse(a)nal-spiller jeg hadde glemt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Tevez og Van Persie er de eneste toppspissene som konsekvent gjør livet surt for meg. Ellers så scorer "alltid" Carlton Cole mot meg, i likhet med Kevin Davies.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Johan Elmander hadde for vane på tidligere FM og klinke ballen i krysset mot nettopp meg fra 35+ meter. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Høres sykt ut, men jeg tror jeg kan telle oppimot et titalls ganger en spiller har scoret sitt første mål for sin klubb mot meg... og skuddet er alltid en suser fra utenfor 16-meteren. Hater det intenst. Hver jævla gang en suser går inn: "That was his first ever goal for [klubb]!!" Endret 5. april 2011 av Stonemeister Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Høres sykt ut, men jeg tror jeg kan telle oppimot et titalls ganger en spiller har scoret sitt første mål for sin klubb mot meg... og skuddet er alltid en suser fra utenfor 16-meteren. Hater det intenst. Hver jævla gang en suser går inn: "That was his first ever goal for [klubb]!!" Haha, samme her.. Og årets første mål. I desember, januar, kommer ofte mot meg. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Oooh, den glemte jeg i listen min lenger opp. Merket det samme, nemlig. VELDIG mange får sitt første mål for sin klubb mot meg - og de spiller alltid for små drittlag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 That's his first goal ever for the club. That's his first goal of the season. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 That's his first goal ever for the club. That's his first goal of the season. YEEP den mld ovenfor har jeg fått par ganger, og dt er like irriterende hve f#¤"! gang,.At de skal score mot meg, for første gang..AAAAAHH! Signerer meg på spillerne nevnt ovenfor Torres, Rooney, spess TEVEZ!!! Laget jeg hater å spille mot er Blackbøøøøøørn,.. Lenke til kommentar
tevil Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Mulig City fremdeles har altfor mye penger å kjøpe spillere for? 3 av dem er MC og han siste er DC/DMC. Alle meget, meget gode, men sure hos meg og wants a new challenge. Satser på at 19-21 åringene tar steget opp denne sesongen... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Begynte med United og har nettopp startet ligaen nå. 3 kamper = 3 seiere. Kjøpte Bale og Lukaku, men helt sykt hva Tottenham skulle ha for Bale. 300 mill (190 mill på avdrag i 18 mnd), måtte til og med begrense lønnsbudsjettet så håper ikke det går til helvette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå