olehenri Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Ett resultat som kom opp her nå hos meg, håhå! Hadde det bare skjedd i virkeligheten og! Everton ligger på 10 plass, mens Liverpool ligger på 3dje 5 matcher før slutt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Opprykk med Forest. Trengte U i siste kamp for direkte opprykk. Spiller mot Doncaster som er på 8. plass. De scorer rett etter pause og jeg sliter med å skape noe. I det 89. minutt får jeg straffe, som jeg scorer på. I det 91. minutt er snuoperasjonen fullført og jeg vinner 1-2! Digg!! Stakk på ferie halve sesongen sånn at jeg skulle få oppleve aprilsnarren. Den kom selvfølgelig ikke. :!: Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Doh! Har ikke spilt fm på 2 uker og det føles som 2 år. Får se om jeg fortsetter på Leeds-saven eller om det blir Brann rimelig snart. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Heh, aldri spillt 1.April jeg da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Jauda. Kommet meg i gang med 2. sesong med Forest og første sesong på mange år i Premier League for klubben. Starten var såder, med en del U og tap de første kampene. Laget har nå satt seg og jeg klarer å vinne kamper som bikker litt frem og tilbake mot de mindre gode. Har i tillegg greid 1-1 og 0-0 borte mot henholdsvis Shitty og Liverpool. Etter 15 kamper ligger jeg på en oppløftende 7. plass. Regner ikke med å havne så høyt oppe mot slutten av sesongen, men håper virkelig at jeg får en brukbar plassering. Før sesongen måtte jeg gjøre en del kjøp. Klubben hadde langt ifra et godt nok lag til å hevde seg noe særlig. Kjøpene så langt denne sesongen: Laget mitt ser dermed slik ut: Delac Gunter - Mills - Spence/N'Diaye* - Bouby (Paul) Anderson - Cairney/Cohen - N'Diaye/Crisetig** - Lamela Blackstock/Sanogo - Shevchenko/Findley Bold er førstevalgene. * N'Diaye går ned som stopper når en av stopperne er skadet. ** Når N'Diaye er skadet tar Crisetig plassen. Guy Moussi blir backup bak der igjen. Endret 2. april 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Aldri hørt om keeperen din, men Alex Smithies er en keeper jeg hadde stor suksess med. Både i Fulham og det engelske landslaget (I Fulham etter Stockdale ble solgt og i England når Stockdale ble skadet). Vet ikke om du klarer å få tak i Jonjo Shelvey, nyttig spiller. Ellers så vil jeg tro at en spiller som Lampard er mulig å få tak i neste sesong. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Delac er et stort keepertalent på Chelsea. Vært det de to siste spillene, men det er først nå jeg faktisk prøver han. Slik det er nå er han bedre enn Smithies. Får se om jeg får tak i Shelvey. Har dog lyst å se om jeg kan lure til meg Cairney fra Shitty, men jeg tviler sterkt. Temmelig greit talent! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Smithies - Delac head to head: Stats som ikke vises: Goalkeeping Punching: 7 - 10 Throwing: 11 - 9 Mental Teamwork: 15 - 11 Work rate: 17 - 10 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg begynte et spill med nyeste patchen, og jeg begynner å bli litt irritert nå. Det er godt mulig at jeg er en dårlig manager, men det er da også merkelig. Spillerne er mye bedre enn alle andre lag, taktikken er passet opp etter dem, men like fullt er jeg i beste fall ustabil, og i verste fall stabilt dårlig. Dette fører til at jeg blir lei av at laget ikke klarer å omsette sjanser selv om spissen har både ro og gode finishing skills. Jeg tar så og sier opp jobben min (etter å ha kjørt kamper til ut i februar). Når jeg sier opp fungerer laget gradvis bedre. I mellomtiden har jeg fått en annen jobb, og jeg bygger laget opp. Gode spillere og så videre. Det samme gjentar seg. Laget blir gradvis mindre flinke og mer og mer ustabilt. Etter å ha kjørt med det laget til oppimot desember neste sesong blir jeg lei, sier opp og søker på jobber på andre lag. Jeg går en stund arbeidsledig, men får en ny jobb i juni året etter. Når jeg da sjekker mine gamle lag er begge topplag i divisjonen (som de jo var forventet til å være). I mellomtiden kjører jeg i gang med mitt nye lag. Jeg dominerer sinnsykt i treningskampene. Vinner mot lag som er fra 1-3 divisjoner over meg. Med en gang alvoret begynner og ligaen settes i gang opplever jeg at laget som tidligere spilte som en samkjørt maskin og scorte mål i hytt og i pine, ikke fungerer lengre. Total kollaps. Vi får se om jeg får dem på gang igjen. Om ikke så dropper jeg vel heller denne saven. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Folkens, hvor i huleste kan jeg skaffe facepacks til FM? På Google finner jeg bare sånne flere deler og jeg nekter å sitte i timesvis med mapper for å ordne facepacks, og på FMNorge finner jeg heller ikke noe. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Takk, du er en engel du Shurger Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Smithies - Delac head to head: Stats som ikke vises: Goalkeeping Punching: 7 - 10 Throwing: 11 - 9 Mental Teamwork: 15 - 11 Work rate: 17 - 10 Interessant. Jeg ville gått for Smithies fortsatt. Men ser de er forholdvis like. Rett og slett fordi han er engelsk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Fikk ikke Delac andre sesong, så jeg kjøpte Smithies. Delac er dog et større talent. Smithies kostet meg bare £900.000 uansett. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Weeee, ble "headhunted" for første gang idag, ligger med brann på 2 plass, to poeng bak odd (grøss), 1 august. Klubb i Brasil Nytt spill, vært i brann ca et år. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Delac er yngre og jevnt over bedre. Ville brukt han. Smithies har derimot litt mindre Eccentricity og er engelsk, som tidligere nevnt... Er noen av dem gode nok til å være keeper for deg når du etter hvert blir et topplag? Skulle likt å se rapportene deres, for om en av dem har masse talent har du keeper i 15 år fremover. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Delac har det største talentet, men han var bare på lån. Jeg får ikke Delac hverken som lån eller kjøp nå. Derfor ble det Smithies. Delac har forresten 5* i potensial. 4* nå. Endret 3. april 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 2. plass med southampton i min 3 sesong i PL. Ledet etter den 37 runden.. Bittert. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Delac er yngre og jevnt over bedre. Ville brukt han. Smithies har derimot litt mindre Eccentricity og er engelsk, som tidligere nevnt... Er noen av dem gode nok til å være keeper for deg når du etter hvert blir et topplag? Skulle likt å se rapportene deres, for om en av dem har masse talent har du keeper i 15 år fremover. Smithies er ikke god nok for ett topplag når det kommer til CA og PA. Men som sagt så hadde jeg god suksess med han på det engelske landslaget og i Fulham. Han spillte bra på den filen. Men han blir ikke noe Van Der Sar. Kanskje noe mer lignende Friedel/James(uten tabbene). Altså en god og solid keeper man kan stole på. Endret 4. april 2011 av Stoddart Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg valgte å skifte ut Reina i mitt mål med David De Gea. Fyller opp HG-kvoten ganske greit med andre spillere fra eget akademi (har 3-4 17-18-åringer fordelt på back, def. midtbane, ving og spiss), så selv om jeg forsøker med flest mulig eget, så er det noen ganger slik at man kan ta seg råd til en ung klassekeeper. Gjorde en gradvis tilvenning av De Gea til førstelaget. Første sesongen ('14/'15) var han cupkeeper og Reina ligakeeper, andre sesong motsatt, og tredje sesong blir han fast førstekeeper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå