Maynard James Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Da var min første sesong i PL ferdig. Det gikk egentlig over all forventning. Til slutt endte jeg på en sterk 11. plass. Min beste spiller denne sesongen må vel ha vært Lallana som putta 9 ligamål fra sin venstrekant, samt 6 assists. Ellers hadde Chamberlain 12 assists. Spence og Cahill gjorde det også fremragende. Noe av grunnen til all suksessen tror jeg er disse to. At backrekken ble helt byttet ut før sesongen gjorde nok vidunderverker. På 38 kamper hadde jeg : 13 - 10 - 15. Scorte fattige 44 mål og slapp inn 58. Laget jeg stort sett spilte med så slik ut : Isaksson Azpilicueta - Cahill - Spence - Robinson Gosling Cairney(lån) - Schneiderlin Chamberlain--------------Lallana Wickham/Yakubu Ellers kommer Steven Defour og Sergio Romero inn gratis etter sesongen, noe som vil forsterke meg ganske betydelig. Håper jeg får has på Cairney fast, dog blir dette vanskelig når han er i Shitty. Kommer med en ny update rundt slutten av juni, da jeg vet hvor mye penger og slikt jeg får. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Southampton er klar for sin andre sesong i PL: Sergio Romero Cesar Azpilicueta - Gary Cahill - Phil Jones - Jack Robinson Mohammed Sissoko/Annan Tom Cairney(lån) - Steven Defour Alex Chamberlain-------------------Adam Lallana Nikola Kalinic Backupspillere: Jordan Spence, Josè Fonte, Kevin, Park Ji-Sung, Iturbe, Wickham. Begynner å få stable opp et relativt bra lag nå. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Tror det er på tide at jeg endelig starter opp FM11 igjen, fikk aldri startet helt når jeg kjøpte spillet når det kom. Regner med at det har kommet update hvor alle transferne er oppdatert (jan)? Så lurer jeg på om noen folk vet om noen gode kjøp? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Først må vi vel strengt tatt høre hvilket lag du skal være Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Er en Aprilsnarr som er inni spillet Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Ble tatt på senga av den aprilsnarren! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Dette er litt rart, men muskelterapauten jeg pleier å gå til, sitter på benken hos meg i Løv Ham, haha! Er ganske sikker på at han ikke spiller for Løv Ham lengre irl Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Faen som det irriterer meg at laget mitt skal kollapse i kamper. Vinner alt i kampen utenom antall mål. Mulig å ha LITT mentalitet når man scorer?! Lenke til kommentar
opar Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Faen, starter ny fil med Bodø/Glimt. Har noe uoppgjort fra FM10. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 La meg gjette. Editor eller savegame-editor. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 La meg gjette. Editor eller savegame-editor. Nei, fikk opp at det var aprilsnarr når jeg trykket "aksepter" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Bra du følger med Stoddart. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Southampton er klar for sin andre sesong i PL: Sergio Romero Cesar Azpilicueta - Gary Cahill - Phil Jones - Jack Robinson Mohammed Sissoko/Annan Tom Cairney(lån) - Steven Defour Alex Chamberlain-------------------Adam Lallana Nikola Kalinic Backupspillere: Jordan Spence, Josè Fonte, Kevin, Park Ji-Sung, Iturbe, Wickham. Begynner å få stable opp et relativt bra lag nå. Iturbe Blir helt villt god! Defour er som kjendt et knall kjøp og leverer alltid! Virkelig en god mann å ha i laget! Faen som det irriterer meg at laget mitt skal kollapse i kamper. Vinner alt i kampen utenom antall mål. Mulig å ha LITT mentalitet når man scorer?! Det er helt insane, i alle fall på 11.3 patchen! Blir gal av det! Leder gjerne 3-0 til pause og sier: Ikke la prestasjonsnivået synke! Før brukte det å fungere sånn brukbart og du holdt somregel nullen eller scorte, men på 11.3 slipper du alt for ofte inn uansett. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Bra du følger med Stoddart. Så ikke posten til Chef samebror Ellers så får man lett sånn beskjed av å bruke editor. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 HVA FAEN er greia med at lagene ALLTID skal score med en gang du har scoret? De er faen meg ikke mulig å unngå. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Bra du følger med Stoddart. Så ikke posten til Chef samebror Ellers så får man lett sånn beskjed av å bruke editor. Nå gikk jeg rett på, men den aprisnarren har vært med hvertfall siden fm09. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå