Maynard James Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Yaya sanogo Neymar Babacar Cavani. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Skjer med at Thomas Sørum har 18 i avslutninger? Dæven. I 11.3 patchen har han kun 11, noe som er latterlig. Han er sinnsykt dyktig å finne målet så vil ikke si det er veldig unaturlig med 18. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Ja, veldig stor nerf på en såpass viktig egenskap hos en spiss. Litt rart, egentlig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Enig der. 11 er jo alt for lite for en spiller som Sørum. Vurderer å stikke inn på FMNorge og høre der. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Har vurdert å gjort det samme DJ. Oppjusterte sørum sine avsluttninger og ro på den siste Brann saven min, selv om jeg ikke har hentet han, så følte jeg det var riktig. Morsom ting har skjedd nå på Everton saven min. Etter at jeg grustre over United 6-0 har de hatt 4 kamper på rad med tap og raser nedover tabellen etter at de ledet tabellen med 8 poeng. Gledelig for meg som Arsenal supporter å se Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Da har jeg, som i fjor, tatt over Forest. Med mål som å gjøre dem til et topplag igjen. Kan bli interessant da klubben virkelig ikke har noen god økonomi. Er tippet som 1. plass i Championship, men har bare et budsjett på £250.000. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Har begynt på save med Løv-Ham. Skal føre de til toppen i Norge. Hentet inn Sani Emmanuel som Stonemeister skrøt så godt av, og jammen meg har han funnet nettmaskene 4 ganger på 6 kamper. Har brukt opp overgangsbudsjettet mitt, er det noen gode spillere som jeg kan få på lån og som kan gå rett inn i laget? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Da har jeg, som i fjor, tatt over Forest. Med mål som å gjøre dem til et topplag igjen. Kan bli interessant da klubben virkelig ikke har noen god økonomi. Er tippet som 1. plass i Championship, men har bare et budsjett på £250.000. Forest er alltid gøy! Ført de til en ny CL seier på FM10 og er et meget ungt og bra lag. Utrolig rar forhåndstipping dog! Ser de er tippet til det samme her, men utrolig rart da de var tippet til 8 (?) i forgje patch. Lag som QPR, Leichester, Cardiff osv er bedre. Har begynt på save med Løv-Ham. Skal føre de til toppen i Norge. Hentet inn Sani Emmanuel som Stonemeister skrøt så godt av, og jammen meg har han funnet nettmaskene 4 ganger på 6 kamper. Har brukt opp overgangsbudsjettet mitt, er det noen gode spillere som jeg kan få på lån og som kan gå rett inn i laget? Har sagt det før og sier det igjen: fmnorge.com Der finner du alt du trenger å vite, men hadde hjelpt om du hadde sagt vilke posisjoner du trenger låne spillere i. Brann har mye ungt og bra! Grønner burde kunne gå rett inn på laget. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Har begynt på save med Løv-Ham. Skal føre de til toppen i Norge. Hentet inn Sani Emmanuel som Stonemeister skrøt så godt av, og jammen meg har han funnet nettmaskene 4 ganger på 6 kamper. Har brukt opp overgangsbudsjettet mitt, er det noen gode spillere som jeg kan få på lån og som kan gå rett inn i laget? Follerås på Start er god nok for Løv-Ham Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Spurte Brann om en rapport på hvilke spillere som var tilgjengelig for utlån. Var vel fire stykker, og Haugsdal var den beste, men han ville ikke. Chef: Tror faktisk jeg har hentet han på lån allerede, husker ikke helt. Er noen dager siden jeg var innpå Endret 31. mars 2011 av Kriss^ Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Hmm. Ta deg en tur innpå FM Norge å se litt. Vet det er mange som spiller Løv-ham der, som forøvrig er kjempe spennende! Har spilt løv-ham hver versjon siden FM08 så kan laget veldig godt. Kan nevne at i min første Løv-ham sesong på FM 11 så lånte jeg Kalve og Pluemjai på lån, og hentet Cristiano fra Tarxien R. for 220k kr. Solgte unna en eller annen for å få råd. Var helldig med oppkjøp når jeg rykket opp og klarte derfor å vinne tippeligaen i min 3 TL sesong Endret 31. mars 2011 av Iceman #10 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Forest er alltid gøy! Ført de til en ny CL seier på FM10 og er et meget ungt og bra lag. Utrolig rar forhåndstipping dog! Ser de er tippet til det samme her, men utrolig rart da de var tippet til 8 (?) i forgje patch. Lag som QPR, Leichester, Cardiff osv er bedre. Stusset litt over det selv. Vet de skal være i toppen, men jeg trodde ikke så langt oppe. Så langt vingler laget litt. 5 kamper og jeg ligger på en 7. plass. Merker at laget et veldig gode på å slippe inn mål når de leder. Taktikken(e) er ikke i nærheten av å være spilt inn, så regner med at det bedrer seg etterhvert for laget. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Merket helt sinnsykt at taktikken må spilles inn nå når jeg spilte Everton! Første 5 liga kampene låg jeg på 19 plass og slet virkelig med å få spillet til å flyte, men så fikk jeg flyt i spillet når de ble vandt med det, og ligger nå på en 6 plass, 2 poeng bak 4 plassen! Så ikke beskymre deg Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Har begynt på save med Løv-Ham. Skal føre de til toppen i Norge. Hentet inn Sani Emmanuel som Stonemeister skrøt så godt av, og jammen meg har han funnet nettmaskene 4 ganger på 6 kamper. Har brukt opp overgangsbudsjettet mitt, er det noen gode spillere som jeg kan få på lån og som kan gå rett inn i laget? Sani Emmanuel er godkaren sin, ja. Han kommer til å levere for deg i flere år fremover, da han bare fortsetter å utvikle seg. Ville fokusert på å utvikle farta eller roen i første omgang. Nå er jo nivået hvor jeg brukte han noe lavere enn Adecco, men han scorer jo bra med mål for deg, så det ser ut til at han funker greit selv på halvhøyt nivå. Vil forøvrig si at jeg har tatt en pause fra FC United-saven for å holde på med andre ting. Blir nok å dra igang igjen om en uke eller to. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Noen som har kommet til 1. april i spillet i dag og kan bekrefte at SI's aprilspøk fortsatt er aktiv? (For at aprilspøken skal trigge må man komme til 1. april i spillet mens PCens dato også er 1. april) Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hihi Alltid like gøy med folk som får den uten å ha sett den før/som har glemt datoen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå