Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger et nytt prosjekt, gjerne en klubb som ligger an til å havne midt på tabellen i sin liga. Trenger ikke være i toppdivisjonen, men heller ikke for langt ned i ligasystemet. Økonomien må være slik at man kan oppgradere med en spiller eller to, slik at man kan begynne å forme laget etter eget ønske. Helst i Spania / Italia.

Lenke til kommentar

Spiller for tiden med Southampton. Fryktelig artig lag å prøve å gjennomreise.

Du starter i league 1. Økonomien er endelig blitt trygg etter flere år med kritisk økonomi, dog får ikke så mye å rutte for. Etter opprykket til CCC fikk jeg hele £75k i transferbudsjett, noe som sier sitt.

Har stort sett hentet spillere på free transfer og lån.

Slik ser laget ut midtveis i 2 sesong.

Scott Loach

Maurice Ross - Peter Ramage - Josè Fonte - Frank Queudrue

David Albelda©

Josh McEachran(lån) - Morgan Schneiderlin

Alex Chamberlain---------------------------------Adam Lallana

Yaya Sanogo(lån)

Ligger forøvrig på 3. plass i serien etter 28 spilte kamper med 47 poeng. dog er det bare 4 poeng ned til 10 plass. Satser på å kapre en playoff plass. Antageligvis har laget godt av enda en sesong i CCC, men jeg vil opp!

Lenke til kommentar

Om jeg skjønte spørsmålet ditt så viser det store sjangser, selv om de scorer på det. Så vist en spiller scorer på en stor sjangse vil det også stå stor sjangse, men kan hende jeg missforsto spørsmålet.

Var det jeg mente, takk for svar!

Lenke til kommentar

Southampton er klar for Premier League igjen!

Det tok oss 2 sesonger, men 2x opprykk. For et fantastisk morro lag å spille. Fikk £35M og handle for etter opprykket, og viste jeg måtte bruke pengene fornuftig. Har stort sett byttet ut hele stammen i laget. De eneste som er igjen fra league 1 er Alex Chamberlain, Adam Lallana og Morgan Schneiderlin.

Laget mitt ser nå slik ut :

Andreas Isaksson

Cesar Azpilicueta - Jordan Spence - Gary Cahill - Jack Robinson

Dan Gosling

Tom Cairney - Morgan Schneiderlin

Alex Chamberlain ---------------------- Adam Lallana

Yakubu

På benken sitter:

Scott Loach, Nigel Reo-Coker, Connor Wickham, Willo Flood, Jason Puncheon, Peter Ramage, Ryan Dickson og Kieron Dyer( :tease: )

Satser alt på å holde meg oppe i PL og etablere meg.

Lenke til kommentar

Diverse slike utforskninger er gøy.

- Hvor mange Daniel/Danny's klarer dere å presse inn i et over middels Premier League-lag, f.eks?

- Eller, komponer en forsvarsfirer som kan konkurrere om "best-i-verden"-stempelet, der alle etternavn starter på samme bokstav.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...