Zandreu Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hvordan ser jeg hvilke spillere på laget som har flest assists, mål, etc? Lenke til kommentar
opar Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Trenger et nytt prosjekt, gjerne en klubb som ligger an til å havne midt på tabellen i sin liga. Trenger ikke være i toppdivisjonen, men heller ikke for langt ned i ligasystemet. Økonomien må være slik at man kan oppgradere med en spiller eller to, slik at man kan begynne å forme laget etter eget ønske. Helst i Spania / Italia. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Udinese er en spennende klubb 1 Lenke til kommentar
opar Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Orker ikke vente på flere svar, vi får prøve Udinese Kommer med updates Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Spiller for tiden med Southampton. Fryktelig artig lag å prøve å gjennomreise. Du starter i league 1. Økonomien er endelig blitt trygg etter flere år med kritisk økonomi, dog får ikke så mye å rutte for. Etter opprykket til CCC fikk jeg hele £75k i transferbudsjett, noe som sier sitt. Har stort sett hentet spillere på free transfer og lån. Slik ser laget ut midtveis i 2 sesong. Scott Loach Maurice Ross - Peter Ramage - Josè Fonte - Frank Queudrue David Albelda© Josh McEachran(lån) - Morgan Schneiderlin Alex Chamberlain---------------------------------Adam Lallana Yaya Sanogo(lån) Ligger forøvrig på 3. plass i serien etter 28 spilte kamper med 47 poeng. dog er det bare 4 poeng ned til 10 plass. Satser på å kapre en playoff plass. Antageligvis har laget godt av enda en sesong i CCC, men jeg vil opp! Lenke til kommentar
opar Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Takker for gode forslag, men er lei av England. Birmingham er helt klart spennende, et OK lag med god økonomi! Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Om jeg skjønte spørsmålet ditt så viser det store sjangser, selv om de scorer på det. Så vist en spiller scorer på en stor sjangse vil det også stå stor sjangse, men kan hende jeg missforsto spørsmålet. Var det jeg mente, takk for svar! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Samisk cup - nedlastningslink Lagene som er med til nå: Alta IF Tromsø IL Bodø/Glimt GIF Sundsvall RoPS Tromsdalen FC Sever Murmansk TP-47 IFK Luleå Piteå Bodens BK Umeå FC Harstad Skarp IF Senja Mjølner Skellefteå FF Östersunds FK Hammerfest FK Kautokeino IL Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Southampton er klar for Premier League igjen! Det tok oss 2 sesonger, men 2x opprykk. For et fantastisk morro lag å spille. Fikk £35M og handle for etter opprykket, og viste jeg måtte bruke pengene fornuftig. Har stort sett byttet ut hele stammen i laget. De eneste som er igjen fra league 1 er Alex Chamberlain, Adam Lallana og Morgan Schneiderlin. Laget mitt ser nå slik ut : Andreas Isaksson Cesar Azpilicueta - Jordan Spence - Gary Cahill - Jack Robinson Dan Gosling Tom Cairney - Morgan Schneiderlin Alex Chamberlain ---------------------- Adam Lallana Yakubu På benken sitter: Scott Loach, Nigel Reo-Coker, Connor Wickham, Willo Flood, Jason Puncheon, Peter Ramage, Ryan Dickson og Kieron Dyer( ) Satser alt på å holde meg oppe i PL og etablere meg. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Har dere lyst på et par talenter som koster kun litt over en mill stykket, gå inn på det algeriske laget Académie Paradou og hent Abdellah El Mouden og hans enda bedre kompis Djamel Ibouzidene Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 pund, kroner eller euro? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Er så rasistisk så jeg bygger opp ett hvitt lag for tiden (a). Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Diverse slike utforskninger er gøy. - Hvor mange Daniel/Danny's klarer dere å presse inn i et over middels Premier League-lag, f.eks? - Eller, komponer en forsvarsfirer som kan konkurrere om "best-i-verden"-stempelet, der alle etternavn starter på samme bokstav. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 pund, kroner eller euro? kroner Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Skjer med at Thomas Sørum har 18 i avslutninger? Dæven. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Fyren er jo rå på avslutninger irl og da. Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Erstatning på David Villa anyone? fyren begynner bli gammel, spiller forøvrig Barcelona. Endret 31. mars 2011 av cookiemonster123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå