Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe jeg reloada og da var det tilbake til det normale. Men dessverre så er jeg fortsatt lei meg, for jeg har ikke nok penger til lønnskravene til palmasson og jeg rekker ikke å få solgt noen før han blir solgt til en annen klubb :'(

Forøvrig så er FM2011 jævlig artig!

Lenke til kommentar

Hva er greia med at det er umulig å bli kvitt babel? Han nekter jo å godta lønn fra andre klubber. Han krever også at jeg skal betale 300 000kr hver uke for at han skal få dra.

Ja sliter også med å bli kvitt han, tenkte først å satse på han, men etter en sesong og masse tillitt, så er han skrekkelig dårlig.

Også nekte eieren (NESV) å bygge ny stadion :realmad: Love ikke godt:p

Jeg fikk solgt Babel uyen problemer. Poulsen og Skrtel derimot..

Lenke til kommentar

Spørsmål til dere som spiller med Liverpool. Hvordan bruker dere Torres? Er ikke fornøyd med han jeg. Har han som måltyv, der jeg har Cole og Kuyt på vingene som forer han med innlegg. Samt Gerrard som sender han igjennom med stikkballer. Torres har jeg som måltyv.

Ble også tilbudt Tevez fra City på 80 millioner kroner. Så kjøpte han. Har nå gått over til en 4-4-2, med offensive vinger. Får ca 20 sjanser i snitt hver kamp, men 1-2 mål. For dårlig, føler jeg bruker spillerne mine feil.

Lenke til kommentar

Synes det er et stort problem at man sliter med å få solgt mange gode spillere. Er tottenham, verken pavlouchenko eller krancjar vil noen ha. Det er rart, for de er jo kvalitetsspillere.

Hva tjener du med å selge Pavlyuchenko uansett? Han er en utrolig spiss, med mye kvalitet. Han har spillt 6 kamper for meg i serien nå å puttet 4 med 6 assists. Ikke selg han. :yes:

Lenke til kommentar

Da er jeg ferdig med min andre sesong i Liverpool.

Det endte med seier i PL og i ligacupen. I CL røyk jeg ut mot Bayern i semifinalen. Etter jeg vant 1-2 borte, tenkte jeg at dette skulle gå veien. Men neida. Taper 1-3 hjemme.

Torres og Llorente storspilte, og hele laget fungerte bra. Ser frem til neste sesong! :)

Lenke til kommentar

Siden det nå er ganske mange som har skaffet seg FM 2011 så lurer jeg på om det er verdt pengene? Selv er jeg veldig fornøyd med 2010 og klarer meg fint med det :) Finnes ikke noe bedre enn å ta mitt kjære Vålerenga til toppen (noe som på 2010 var latterlig enkelt, forventet å havne på 9., men vant serien :D ).

Lenke til kommentar

Siden det nå er ganske mange som har skaffet seg FM 2011 så lurer jeg på om det er verdt pengene? Selv er jeg veldig fornøyd med 2010 og klarer meg fint med det :) Finnes ikke noe bedre enn å ta mitt kjære Vålerenga til toppen (noe som på 2010 var latterlig enkelt, forventet å havne på 9., men vant serien :D ).

JA! Verdt de 180 kronene det koster på www.greenmangaming.com :)

Lenke til kommentar

JA! Verdt de 180 kronene det koster på www.greenmangaming.com :)

180?! Og til vanlig koster det 400? :D

Lenke til kommentar

Har to spørsmål jeg gjerne skulle hatt svar på. Finnes det noen nivå "options"? Jeg spiller med spurs nå og har spilt 11 serie kamper og ligger på toppen av tabellen med 6 poeng over Chelsea. Virker liksom ikke helt sannsynlig i første sesong.

Til det andre, kan jeg lære vingene mine (Baleog Modric) å holde seg mer oppmerksom på motstanderens offside linje? De kommer seg alt for ofte i offside.

Lenke til kommentar

Har to spørsmål jeg gjerne skulle hatt svar på. Finnes det noen nivå "options"? Jeg spiller med spurs nå og har spilt 11 serie kamper og ligger på toppen av tabellen med 6 poeng over Chelsea. Virker liksom ikke helt sannsynlig i første sesong.

Lurer på det jeg og, er i lignende situasjon med Everton, bare henta Lukaku og Sanchez...

En annen ting, på månedssammendraget står ikke utgiftene oppgitt =/

Lenke til kommentar

über dramatisk kamp mot Fredrikstad nettopp! Får den værst tenklige starten på kampen etter jeg har hatt 3 store målsjangser, så putter Fredrikstad, men bare to-tre minutter senere får de en spiller utvist etter en grisetakling. Jeg forsetter å presse og kjører over plankebyen som om de skulle være Bergen-Nord i 3 divisjon. Huseklepp får et feilaktig anulert mål i det 45 minutt. Men vi klarer å komme tilbake, først ved Kleiven i det 62 min og så ved Guastavinho i det 82. 4 minutt på overtid klarer stjernebacken min, Dodo, og kløne det til og lage straffe. Celso Borges stiller seg klar for å ta straffen og knuser den i tverliggeren! Minte meg nesten om kvarten mellom Uruguay og Ghana!

Skal forøvrig møte Follo i 2 runden i cupen. Må si jeg føler meg små nervøs!

Endret av Iceman #10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...