spicedgold Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg skjønner godt at damene ikke forstår hvorfor vi blir så engasjerte^^ FM er ett farlig spill, er nesten så jeg advarer folk om å begynne med det. Er herlig å vinne på FM, og helt forferdelig å tape på FM 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Høh, dama mi blir litt småengasjert av FM (gjelder forsåvidt uansett jeg spiller). Eksempel: Jeg spilte som Liverpool (og er Liverpoolsupporter, noe hun har fått med seg). Spilte mot Manchester United, og i det jeg går opp til 4-1 kommer det et lite "WEEEE" (eller hurra eller yesss eller lignende) fra min venstre side. Igrunn ganske artig Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Noen som har det, jeg ender stort sett bare opp med å få kjeft når jeg blir litt for ivrig^^ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Exen min fattet ikke gleden jeg hadde for spillet heller. Men det med at fasilitetene blir nedgradert har skjedd flere ganger hos meg og. Aldri sett det på tidligere FM-spill, så det er nok noe nytt i år. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Spilte for en stund tilbake Colchester mot Cardiff og jeg ledet 2-0 til pause og var super happy. Endte tilslutt med å tape 2-3, etter to mål på overtid. Ble så sint at jeg skrek på TVen, slo i bordet og bannet i noen minutter. Fikk kjeft og ingen mus den kvelden Du må nestne spille spillet for å skjønne hvor intenst det faktisk er. Akuratt som fifa på nett/lan. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hahaha. Kjenner til den der. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Har dere noen lag på FM som dere hater og alltid taper mot - det har jeg! Fuckings Newcastle. I alle mine år som FM-spiller har alltid Newcaste vært en jævel. Jeg husker FM08, jeg var Blackburn og måtte vinne siste seriekamp over Newcaste for å få den deilige 4-plassen. Jeg slo av på spillet 20 ganger uten å vinne (noe jeg egentlig aldri gjør), byttet taktikk mange ganger, ingenting virket. Bildet er fra saven jeg holder på med nå og Newcastle er fortsatt en jævel. Neste kamp er mot Newcastle, gruer meg. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 De siste to årene har det vært fuckings Wolves. Plutselig finner nemlig Wolves ut at Wayne Hennessy er ca ti tusen millioner ganger bedre enn alle andre keepere i hele verden, og bruker ham i stedet for Hahnemann i mål (overrated, much?). Det gjør at jeg dominerer kampene fullstendig, klarer overhodet ikke å score, og får et drittmål i mot. Hver gang. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Cardiff og Wigan bruker jeg å slite mot. Uansett hvor lenge ute i gamet det er, uansett hvilken versjon av FM. Weird. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Wolves, Sunderland og Newcastle (borte) her. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Exen min fattet ikke gleden jeg hadde for spillet heller. Men det med at fasilitetene blir nedgradert har skjedd flere ganger hos meg og. Aldri sett det på tidligere FM-spill, så det er nok noe nytt i år. DJ_Darkstorm. Football Manager 2011 67,3 timer de siste 2 uker/384,5 totalt. Rart hun er exen din Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Statistikken der er nok ganske høy på FM09 og FM10 også Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 FM09 343 timer played. FM10 530 timer played. Litt forskjell etter det ble slutt. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Føler meg som en junior med kun 193 timer spillt på fm 11. Er vel derfor dama fortsatt er interessert. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Har slitt mot Newcastle siden CM 03-04. Nesten så man begynner å lure på om det er en konspirasjon Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Knuste Newcastle isted med B-laget mitt 3-0 Lenke til kommentar
cFc Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 FM > Dama Fm blir jo bedre og bedre med årene.. Kan strengt tatt ikke si det om damer når de har passert x år. Så du har jo litt tyngde iallefall Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Helt riktig. Var litt overdrevet tho. Men det er fint mulig å kombinere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå