JR Ewing Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Nja, har eksperimentert litt med vingbacker jeg og, funker ganske bra det. Greit å bytte om på taktikken nå og da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) La ut to spillere for salg. Det endte med 130 nyheter. EDIT: En til, 50 nye nyheter. Endret 5. mars 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Vidal, Pastore, ( en keeper fra Fenbarche elns, 31 år, free transfer) og Rodwell inn, Bebe og Nani ut. Sesong 4 starter fint med Charity Shield seier. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 La ut to spillere for salg. Det endte med 130 nyheter. EDIT: En til, 50 nye nyheter. Og jeg som prøver å selge spillere, men ender opp med ingen tilbud Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Sånn er det når man er i Norge. Hadde heller tatt 5 bud enn 50 på hver spiller. Lenke til kommentar
Nycoplus Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Blir mildt sagt inspirert av asker, må nok kjøre i gang med 2div lag jeg også, haha herregud 4-1 mot shaktar, jeg bøyer meg i støvet Endret 5. mars 2011 av Nycoplus Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Er faktisk Adecco. Asker rykket opp fra 2. div til Adeccoligaen i 2010. Men siden de rykket opp kan man vel kalle dem for et "2.div-lag". Kunne startet i 2010 også, men valgte 2011 siden det da ble mer virkelighetsnært. Kan også legge denne videoen inn. Asker - Manchester United 1-1. Målet mitt er mildt sagt frekt. http://www.youtube.com/watch?v=IBOSoWjEkkk Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Avsluttet første sesong i PL med Cardiff på en 13. plass, sier meg fornøyd. Nå skal det gjøres innkjøp.. Har dere forslag? Trenger en ung bunnsolid midtstopper, ung keeper og en kant som kan spille på begge kanter. Forslag? Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Avsluttet første sesong i PL med Cardiff på en 13. plass, sier meg fornøyd. Nå skal det gjøres innkjøp.. Har dere forslag? Trenger en ung bunnsolid midtstopper, ung keeper og en kant som kan spille på begge kanter. Forslag? Stopper: Phil Jones, Leonel Galeano, Jordan Spence, Raphael Varane, Subotic, Breno. Kant: Alex Teixera?, John Fleck, Thorgan Hazard Keeper: Jack Butland, Alphonso Areola, Smithies. Mine cent. Lenke til kommentar
Light_up Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Avsluttet første sesong i PL med Cardiff på en 13. plass, sier meg fornøyd. Nå skal det gjøres innkjøp.. Har dere forslag? Trenger en ung bunnsolid midtstopper, ung keeper og en kant som kan spille på begge kanter. Forslag? Jeg villle iallefall kjøpt Danny Wilson,Phil Jones eller Scott Dann på midtstopperplassen, alle bunnsolide britiske stoppere som scorer jevnt på hodet. Alex Smithies eller Jack Butland er gode keepere som blir gode på fm, også De Gea og Asenjo får du billig etter en stund, de er jo bare rågod. Tom Cleverley og Keko er veldig gode vinger begge. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Rafael Varane blir grisegod til prisen om du får trent han riktig. Kan gjøre det godt som både DM og stopper. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Begynte på saven igjen nå etter å ha leavet. Vant 1-0 mot City, noe ufortjent men City's dominanse i skudd var for det meste langskudd. Men veldig gledelig var det ikke da jeg har en dårlig følelse av å ha jukset. Prøvde meg så smått på 41221 i denne formasjonen, som folk ser ut til å elske her, laget mitt er mye mer komfortablet med 4231 så det blir nok det framover. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Arsenal gikk over til 4231, 3 året på saven min, samme gjorde Tottenham (2 og 3 plass i serien) Taktikken din bør bygges rundt hva slags spillere du har. For tiden spiller jeg noe typ; 3142, ettersom jeg har noen av de beste FS spillerene på spillet. (Vidic, Kjær og Evans) Lenke til kommentar
cFc Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Ja det skjønner jeg jo da. Men nå har jeg Mikel og Pastore, begge kan spille på begge posisjoner. Mikel er en habil deep playmaker, så om man spiller han DM eller CM har ikke så mye å , Pastore er nok bedre som ACM så derfor har jeg valgt å kjøre 4231 istedefor 41221. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 En taktikk jeg har veldig sansen for når jeg har spillere til det er 4 -1 - 2 - 1 - 2, Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Har nå kjøpt Junior Stanislas. Driver og byr litt her og der på diverse stoppere og keepere, men de dere har nevnt har ikke vært interessert i kontrakt med meg.. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 West Ham krever 62 mill kr for Spence.. Er det verdt det? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Oi, jeg betalte 1,7 mill for han jeg. Uansett. Han blir god. Både kjapp og hodesterk. Sliter litt med posisjonering og spillerforståelse, men det kommer seg. Blir god om du satser på han. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Er i midten av 2012, så er vel derfor. Går for han, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå