DJ_Dark Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Nye patchen har ikke kommet enda. Lenke til kommentar
Celso Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Har vært klubbløs i 2 år nå, er i 2017 og endelig har Barca treneren fått sparken. Jeg blir tilbudt kontrakt, men selvfølgelig er det bug i spillet. Blir tilbudt 260 000 (!) i uken. Men de kan ikke foreslå avtalen grunnet restriksjoner fra styret. det eneste jeg kan gjørr re å forlate forhandlingene eller å utsette. Noen tips for hva jeg skal gjøre ? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Nye patchen har ikke kommet enda. Ja det veit jeg, men hadde solgt han på flekken uansett. Men det er vel bare meg. Bare noen få dager til patchen nå btw. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Merker ganske tidlig at dette Leeds laget vil skape mye frustrasjon Sats på Snodgrass, Kasper Schmeichel, Ross McCormack og skaff deg spillere på lån som Beckford, Kakuta og Ciaran Clark. Du kan ta en titt på Jose Goncalves, Fabian Carini, Steve Finnan, Franco Guillermo, Alex Mineiro, Selim Benachour og Ousmane Dabo som er gratis første sesong. Smisk med Skjelbred og Annan for etter en sesong vil de mest sannsynelig gå gratis fra RBK og det er ikke umulig å få de til Leeds. Du begynner med svært dårlig lønns- og overgangsbudsjett, men husk at første sesongen i PL får du 200-300 mill. Noe du lurer på send meg en PM Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hva kommer/blir endret, i den nye patchen? Lenke til kommentar
Continum Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 haha fikk en av mine spillere scora 3-0 målet i en kamp nå nettopp og da proveserte han mostander fansen ved feiring^^ Sto noe alla dette: "Motstander fansen virker rasende, han holder henda bak ørene for å provosere dem enda mer"! Haha genialt! Noen av dere opplevd dette før? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Haha. Den har jeg ikke sett før. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Fått noe sånn fra samme spilleren før også, men da sto det bare at han feiret framover mostander fansen for å irritere elns. Kanskje en aldri så liten Gary Neville type Bortsett fra at han her er en høyre ving og ikke back da Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Rimelig fornøyd foreløpig med denne sesongen altså! Liverpool i FA CUP Finalen? Ååh, EPIIIC! Brings me back to 96! Hittil så er Ligaen sikret, samt Charity Shield. Røyk i Ligacup Kvarten mot Everton på Ekstra Omganger :/ Moa har blitt Tottenham spiller, så nå bruker de han og Macheda på Topp Moyes er Arsenal Trener mens Wenger har blitt A.C Milan trener og henta bl.a Ben Arfa Slo forøvrig Rangers 10-3 sammenlagt i C.L Kvarten, denne formasjonen er helt syk! Finner den på FM Norge under "Beste Taktikk" tråd el no Litt putt rangers manager? Endret 4. mars 2011 av olehenri Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 og slik gikk FA Cup Finalen...... De ødela for seg selv på 20 min.. Lenke til kommentar
Nycoplus Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Haha asker i cl Hvilke skins bruker folk? Er ganske lei standard skinnet, savner et fantastisk skin som turnstyle. Det var helt suverent flott, tror muligens vi må så langt som tilbake til fm07 når det var i bruk. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Aha, du bruker andres taktikk. Da er et jo plutselig ikke så imponerende likevel. Hva er det som er gøy med det egentlig? Høres jo sabla kjedelig ut. Det blir jo nesten som å fikse i editoren. Når du sier at u har 1,5 mlrd i overgangsbudsjett begynner jeg nå strengt tatt å lure her gitt. Edit: Til Ole Henri. Endret 4. mars 2011 av cFc Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det er jo ikke garantert at det funker, jeg har satt opp den for å så prøve å finne ut hvilke spillere som passer til hvilke posisjoner og sammensetninger. Jeg syns det er mer morro med trening og utvikling av spillere enn å sitte å nerde og tweake formasjoner. Nei det er kanskje ikke gøy eller imponerende for andre, men jeg syns det er morro og that`s what counts in my head Lenke til kommentar
cFc Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Joda, det er jo opp til hver enkelt. Men om jeg skulle gjort det hadde jeg ikke fått følelsen av å ha behersket spillet, så det funker ikke for meg. Skjønner at noen liker dette, men jeg vil heller anse det som juks da taktikken er det aller viktigste i FM, og om man velger en av disse som på en magisk måte treffer på programmering til FM på alle punkter, så forsvinner jo utfordringen føler jeg . Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Juks er editor og FMRTE imo. Ja jeg bruker andres taktikk, med ett par justeringer her og der, jeg ser ikke på det som noe i nærheten av juks. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Noen laster ned taktikker, noen spiller kun med offisielle patcher og databaser, noen fikser editor. Hva som er juks er kun opp til hver enkelt å vurdere. Det handler kun om personlig underholdning, så hva du gjør er kun opp til deg. Jeg mente ikke å hovere, kun å si hvordan det ville vært for meg å gjøre det samme. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Juks er vel å bruke tips fra andre en seg selv, ville da jeg si. Det eneste jeg har tillat meg selv er å søke opp spillere jeg/speiderene mine finner på google, for å se om folka på FMBASE har noe lurt å si om dem. Dog første gang jeg spiller FM2011, sist gang jeg rørte dette var vel da det het CMxx Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Tips fra andre ser ikke jeg på som juks.. For meg er det de gutta som hauser opp økonomien til klubbene, rating, endrer på spillere og bruker real time editoren til det den kan brukes til. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Første kamp i Champions League endte 1-1 mot Shaktar på hjemmebane. En kamp jeg burde vunnet. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Jeg snubla 2-0 i C.L Finalen mot Barca på Millenium, Hangeland fikk 2 gule på 17 min i første omgang så da var det kjørt derfra og ut omtrent. Klarte å holde bra trykk frem til 59 min da Villa putta ett vanvittig mål fra 35 meter, da var det iallefall kjørt.. Tips: KJØP Douglas Costa fra Shaktar, han er og blir en general på midten! Herjer her i for Inter.. Endret 4. mars 2011 av olehenri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå