Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel jeg tapte mot Everton i år, shit happens.

Rooney spiller som dyp spiss, men han er vel trolig også på top 5 lista over spisser fra starten av.

Fikk Rooney skadet i 4 måneder sammen med Vidic i dag, rett før CL kvartfinale, 29 kamper ut i serien og kvarten elns i FA cupen. Flott, hva?

Et tap er da ikke shit happens?? Tap mot City på selvmål i ligaen, uavgjort mot barca i leg 1 pga selvmål, og tap i leg 2 pga straffe og rødt kort, og tap mot Tottenham i fa cupen pga straffe, det er uflaks. Spesielt når jeg best i 3 av 4 kamper. At du har fått til 5 baklengs iløpet av et år med united seg jeg ann som ekstremt urealistisk og ganske dårlig av FM, da dette ikke skal være fysisk mulig og viser at FM har en tendens til å veie noen taktiske valg man tar høyere enn den verdi de fortjener. Sikker på at du ikke spiller kamper om igjen??

På min save sliter united, forrige sesong endte på rundt 8 mener jeg. Nå er de i top 4 igjen.

Dog er det uflaks å få rooney skadet ja. Hvem kjører du som backup? Du har vel klaring nok uansett i ligaen?

Første sesong hadde jeg kjempeproblemer med skader. Drogba, Navas, Malouda, Lampard, stort sett alle var skadet. Måtte kjøre sturridge og en annen ungutt mener jeg, noe som førte til tidenes kollaps og jeg mista seriegullet de to-tre siste kampene.

Lenke til kommentar

Elsker mitt Blackburnlag

Robinson

Kaboul-Samba-Jones-Olsson

Nzonzi-McEachran

Altintop-Piatti/Neymar-Aissati

Gaucho/Neymar

Hele 3 engelskmenn :o

Benk: Alex Smithies (Snart Jack Butland), Fabio, Jordan Spence, Sulley Muntari, Junior Stanislas, Jack Cork, Andy Carroll

Ellers: Marco Amelia, Michael Carrick, Morten Gamst Pedersen, Tom Cleverley, Chris Smalling

Lenke til kommentar

United er egentlig ikke så lett som man skal ha det til, men om du klarer å fylle opp stallen med habile vinger og backer, så er det ikke en umulig oppgave nei.

Har Babacar, Kadlec og Macheda til å putte mål, så ingen krise, men de er ikke gode nok for å slå de beste forsvar spillerne på Chelsea, Arsenal, Barca osv, så det blir en tung europa sesong.

Lenke til kommentar

Stats på J.King? Ole Henrik

King:

Først denne sesongen jeg har begynt å bruke han på førstelaget en del sammen med reservelaget og oh my det har betalt seg. Har hatt han på egen trening jeg har tweaket her og der for å teste ut, mye fysisk trening i perioder, mye teknikktrening i perioder og avslutninger.

Første gang jeg har prøvd meg på å konsentrere meg veldig kun på en spillers trening, og om jeg har tålmodighet så skal jeg teste det samme med Pogba tenkte jeg, ga mersmak dette her :)

JoshuaKingProfil_Egenskaper.png

Syns han begynner å komme seg i stats, og den formasjonen jeg kjører nå passer tydeligvis han og Rooney som hånd i hanske.

Rooney og King ligger i topp på toppscorerlista hittil denne sesongen, Rooney er bare slått av Macheda som jeg slapp til Tottenham i en del av overgangen til Bale.. Slitt snurt for den men det får gå.. :p

Lenke til kommentar

United er egentlig ikke så lett som man skal ha det til, men om du klarer å fylle opp stallen med habile vinger og backer, så er det ikke en umulig oppgave nei.

Har Babacar, Kadlec og Macheda til å putte mål, så ingen krise, men de er ikke gode nok for å slå de beste forsvar spillerne på Chelsea, Arsenal, Barca osv, så det blir en tung europa sesong.

Har sliti flere ganger selv med United, men på denne saven har jeg fått det til med full blomst.

På vingene så veksler jeg mellom Nani/Bale/Neymar/Silva/Sanchez og de putter bra samt at de gir mye assist.

Kjøpte bale for 220 mill med Macheda i Bytte, Neymar ga jeg 150 for, Sanchez var ett helvete å få tak i men ga rundt 250 for han. Silva fikk jeg for 50 fra City

Lenke til kommentar

Skummelt å selge Macheda, han er en utrolig god støttende spiss.

Bale valgte City over meg, så han soper med dem på midten av tabellen.

Sanchez måtte jeg selge, syntes absolutt ikke han var god nok =/

Får ta en titt på Silva. Kjøpte nettopp Vidal, virker som en klasse DM.

Endret av PaperWalls
Lenke til kommentar

Ja King er blitt såpass rå nå at jeg må slutte å bruke han på reservene, han blir så ekstremt sliten av å spille så mye.

Ja var litt vrangt detta med Macheda, men hadde mere behov for Bale enn han når jeg har Berba, Rooney, King, Hernandez og Neymar som jeg kan bruke på topp, Bale bruker jeg for Evra også når han er sliten.

Måtte kjøpe ny keeper for ett par sesonger siden da jeg dreit meg ut å tilbydde VdS trener kontrakt og han ble utilgjengelig som spiller :p Så Lloris ble valget, har ikke angret ett sekund på han!

Utrolig hvor mye man tjener også når man vinner ligaen, cup, c.l. Hadde 1,5 mlrd før denne sesongen til spillerkjøp. Men justerte dette ned til 700 etter kjøpet av bale for å ha litt mer slingringsmonn på lønninger. Prøver å scoope alt av det jeg kan av de beste trenere i spillet og, uten så altfor mye hell..

Lenke til kommentar

Jepp, gjeld til øra.. Har vunnet ligaen alle sesongene, Champions League har jeg vunnet, Ligacup, Fa Cup, Tv Rettigheter, OT er bygget ut til 92 000 el noe så pengene renner inn..

skal ikke legge under en stol at jeg fikser greie overganger med avbetalinger, har vel ikke betalt mer enn 200 max med en gang på enkelte overganger, så alt har ikke blitt borte med en gang hele tiden :p

Endret av olehenri
Lenke til kommentar

Så lenge jeg ikke kan backe med screenshots av regens, blir det litt fånyttes, men her er min Liverpool-XI foran 14/15:

Reina

Srna - Agger - Kjær - Bale

McCarthy - Meireles

Navas - Pastore - Hazard

Torres

Etterhvert skal jeg inn med et par gode regens (fra egen stall, av alle ting) på venstrekanten (både back og ving), en midtstopper, en defensiv midtbane (for Meireles), og Muniain skal inn for Torres. Og helt til sist skal De Gea gradvis ta over for Reina.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...