DJ_Dark Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Liten update for meg og Asker-laget mitt. Som jeg siste skrev kom jeg til Europa League. Ble 7 poeng i gruppen og 3. plass. Det verste var 6-0-tap mot Liverpool på Anfield. Likevel var det litt artig med EL. Året etter skulle jeg satse. 3. plass året før hadde gitt meg EL-kvalik nok en gang. Økonomien hadde blitt meget god etter et godt år i Europa og jeg kjøpte en del spillere. Forsvarere var hovedmålet. EL-kvaliken gikk ikke så bra. 3. runde vant jeg mot Belenenses fra Portugal, men i 4. kvalikrunde ble det tap for Werder Bremen. Pengene jeg hadde regnet med å få forsvant fort. Med andre ord sleit jeg plutselig med et stort underskudd. Serien vant jeg endelig. Tok meg 6 sesonger å greie det. Med andre ord blir det Champions League kvalik neste sesong! Året endte med -12M i underskudd, noe jeg måtte ta med inn i denne sesongen. Årets sesong ble det ikke kjøpt noe som helst. Hadde 10M overgangsbudsjett, men droppet likevel å kjøpe. Tok derimot sjansen på å låne to spillere. Vurderer å kjøpe dem senere og et lån gjør at de ofte blir glad i klubben. Snart er halve sesongen spilt og det ser meget lovende ut (screen under). For en gangs skyld gikk jeg ikke ut av cupen i 3. runde, noe jeg pleier å gjøre (utenom sesongen jeg vant cupen). Dessverre møter jeg Rosenborg i 4. runde, et lag jeg aldri har slått. Snart er det CL-kvalik. Jeg gleder meg! Bare synd flere av spillerne mine vil vekk. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Av og til overrasker FM meg. Holder på med Leeds-saven min og i første sesong i PL har jeg ikke det beste laget. Mye ungt tho. (Phil Jones, Yaya Sanogo, Jordan Spence, John Fleck, Jonas Grønner) Hvertfall, jeg vinner ikker veldig mye og jeg prioriterer kampene mot dårlig lag. Spilte nettopp mot et meget sterkt Spurs i form lag med blant Shawcross, Modric, Bale, Suarez, Crouch, VdV osv. og jeg stilte med et relativt B-lag med spillere som er helt ok i npower C. Vinner 4 - 1 og målet til Spurs er selvmål fra Kasper Schmeichel. Hvordan fikk du råd til de med leeds?? Både phil og john koster da titalls millioner kr? Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Fordi de ikke er norske. Så etter 5 sesonger, så søker de statsborger-skap? Kan jeg gjøre NORGE til Engelsk Nasjonalitet? Eller Tippeligaen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) De må faktisk være i Norge i 7 år (2555 dager) før de får statsborgerskap. Endret 3. mars 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Nei. Nei til hvilket spm. i trå'en? Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Av og til overrasker FM meg. Holder på med Leeds-saven min og i første sesong i PL har jeg ikke det beste laget. Mye ungt tho. (Phil Jones, Yaya Sanogo, Jordan Spence, John Fleck, Jonas Grønner) Hvertfall, jeg vinner ikker veldig mye og jeg prioriterer kampene mot dårlig lag. Spilte nettopp mot et meget sterkt Spurs i form lag med blant Shawcross, Modric, Bale, Suarez, Crouch, VdV osv. og jeg stilte med et relativt B-lag med spillere som er helt ok i npower C. Vinner 4 - 1 og målet til Spurs er selvmål fra Kasper Schmeichel. Hvordan fikk du råd til de med leeds?? Både phil og john koster da titalls millioner kr? Fikk ca. 285 mill å handle for første sesong i PL og jeg visste at jeg måtte gjøre drastiske ting hvis jeg skulle holde meg. Solgte også unna litt. Endret 3. mars 2011 av Erratum Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Og der forsvant stjernespissen min til Røde Stjerne. En klubb jeg BANKET i EL for et par år siden. Fikk 50 mill for han, men slik det er nå er han verdt mer. Han kunne godt avgjort om jeg får CL-plass eller ikke. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hvilke av mine 2 spm. i trå'en? Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Er det vanskelig å lage ett konkurranse dyktig lag i Championship med Leeds? Har lyst på en liten utfordring, men ikke en så veldig stor en. Så vurderer Leeds, har ikke orken til å begynne på ett stort FM prosjekt Endret 3. mars 2011 av seigmenn Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Leeds er en passe utfordring de Bruker jo alltid å komme opp i PL etter 2-4 sesonger av seg selv og... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 I løpet av en uke har tre av mine beste spillere blitt tvangssolgt av styret fordi de mener tilbudet var for godt til å avslå. Fy faen som jeg hater Norge. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 I løpet av en uke har tre av mine beste spillere blitt tvangssolgt av styret fordi de mener tilbudet var for godt til å avslå. Fy faen som jeg hater Norge. Har ikke spilt i en klubb hvor det har skjedd, er det mulig å komme med ultimatum til styret da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Nope, det er ikke mulig etter hva jeg har forstått. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Spiller med Man Utd Solg unna Berbatov, Ownen, og noe annet rask. Handlet inn: Akinfeev, Sanchez, ayew, Hazard, Vargas, Babacar, Kadlec, Hernandez, Romario og Kjær. Også hentet inn et par regens [Random laget spillere som kommer hver sesong] Men har enda ikke funnet noen som duger veldig. 1 sesong Seriemester [slapp inn 5 mål] 2 plass i CL FA cup vinner Spillte b/junior lag i LC og gikk ut mot liverpool i 4 runde 2 året ble det ny serie triumf [8 mål] [Hadde 18 kamper uten tap på rad i serien] 2 plass i CL IGJEN [barca begge gangene] Vant FA cupen LC ubetydelig 3 sesong nå 1 plass i serien [17 kamper, sluppet inn 7 =/] Videre i CL Videre i FA Endret 3. mars 2011 av PaperWalls Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Nope, det er ikke mulig etter hva jeg har forstått. Skulle ha vært mulig, skulle ha gått å kalle de inn til møte og sagt at jeg sier opp hvis dere selger han. Så kunne de enten ha droppa det eller solgt han. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Det er det som er problemet. Det er ingen funksjon som gjør at du kan det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå