Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liten update for meg og Asker-laget mitt. Som jeg siste skrev kom jeg til Europa League. Ble 7 poeng i gruppen og 3. plass. Det verste var 6-0-tap mot Liverpool på Anfield. Likevel var det litt artig med EL.

Året etter skulle jeg satse. 3. plass året før hadde gitt meg EL-kvalik nok en gang. Økonomien hadde blitt meget god etter et godt år i Europa og jeg kjøpte en del spillere. Forsvarere var hovedmålet. EL-kvaliken gikk ikke så bra. 3. runde vant jeg mot Belenenses fra Portugal, men i 4. kvalikrunde ble det tap for Werder Bremen. Pengene jeg hadde regnet med å få forsvant fort. Med andre ord sleit jeg plutselig med et stort underskudd. Serien vant jeg endelig. Tok meg 6 sesonger å greie det. Med andre ord blir det Champions League kvalik neste sesong! Året endte med -12M i underskudd, noe jeg måtte ta med inn i denne sesongen.

Årets sesong ble det ikke kjøpt noe som helst. Hadde 10M overgangsbudsjett, men droppet likevel å kjøpe. Tok derimot sjansen på å låne to spillere. Vurderer å kjøpe dem senere og et lån gjør at de ofte blir glad i klubben. Snart er halve sesongen spilt og det ser meget lovende ut (screen under). For en gangs skyld gikk jeg ikke ut av cupen i 3. runde, noe jeg pleier å gjøre (utenom sesongen jeg vant cupen). Dessverre møter jeg Rosenborg i 4. runde, et lag jeg aldri har slått. Snart er det CL-kvalik. Jeg gleder meg! Bare synd flere av spillerne mine vil vekk. :(

post-61155-0-07580100-1299181347_thumb.png

Lenke til kommentar

Av og til overrasker FM meg.

Holder på med Leeds-saven min og i første sesong i PL har jeg ikke det beste laget. Mye ungt tho. (Phil Jones, Yaya Sanogo, Jordan Spence, John Fleck, Jonas Grønner) Hvertfall, jeg vinner ikker veldig mye og jeg prioriterer kampene mot dårlig lag. Spilte nettopp mot et meget sterkt Spurs i form lag med blant Shawcross, Modric, Bale, Suarez, Crouch, VdV osv. og jeg stilte med et relativt B-lag med spillere som er helt ok i npower C. Vinner 4 - 1 og målet til Spurs er selvmål fra Kasper Schmeichel.

Hvordan fikk du råd til de med leeds?? Både phil og john koster da titalls millioner kr?

Lenke til kommentar

Av og til overrasker FM meg.

Holder på med Leeds-saven min og i første sesong i PL har jeg ikke det beste laget. Mye ungt tho. (Phil Jones, Yaya Sanogo, Jordan Spence, John Fleck, Jonas Grønner) Hvertfall, jeg vinner ikker veldig mye og jeg prioriterer kampene mot dårlig lag. Spilte nettopp mot et meget sterkt Spurs i form lag med blant Shawcross, Modric, Bale, Suarez, Crouch, VdV osv. og jeg stilte med et relativt B-lag med spillere som er helt ok i npower C. Vinner 4 - 1 og målet til Spurs er selvmål fra Kasper Schmeichel.

Hvordan fikk du råd til de med leeds?? Både phil og john koster da titalls millioner kr?

Fikk ca. 285 mill å handle for første sesong i PL og jeg visste at jeg måtte gjøre drastiske ting hvis jeg skulle holde meg. Solgte også unna litt.

post-139927-0-33132800-1299184795_thumb.jpg

post-139927-0-01244500-1299184800_thumb.jpg

Endret av Erratum
Lenke til kommentar

Er det vanskelig å lage ett konkurranse dyktig lag i Championship med Leeds? Har lyst på en liten utfordring, men ikke en så veldig stor en. Så vurderer Leeds, har ikke orken til å begynne på ett stort FM prosjekt

Endret av seigmenn
Lenke til kommentar

I løpet av en uke har tre av mine beste spillere blitt tvangssolgt av styret fordi de mener tilbudet var for godt til å avslå. Fy faen som jeg hater Norge.

Har ikke spilt i en klubb hvor det har skjedd, er det mulig å komme med ultimatum til styret da?

Lenke til kommentar

Spiller med Man Utd

Solg unna Berbatov, Ownen, og noe annet rask.

Handlet inn: Akinfeev, Sanchez, ayew, Hazard, Vargas, Babacar, Kadlec, Hernandez, Romario og Kjær. Også hentet inn et par regens [Random laget spillere som kommer hver sesong] Men har enda ikke funnet noen som duger veldig.

1 sesong

Seriemester [slapp inn 5 mål]

2 plass i CL

FA cup vinner

Spillte b/junior lag i LC og gikk ut mot liverpool i 4 runde

2 året ble det ny serie triumf [8 mål] [Hadde 18 kamper uten tap på rad i serien]

2 plass i CL IGJEN [barca begge gangene]

Vant FA cupen

LC ubetydelig

3 sesong nå

1 plass i serien [17 kamper, sluppet inn 7 =/]

Videre i CL

Videre i FA

Endret av PaperWalls
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...