Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan sjekke statusen, på personal på spilleren pleier det å stå om gutten er wonderkid eller ikke..

 

Tror jeg gir opp.. Tapte som sagt ligaen mest sannsynlig pga et stusslig selvmål, så er kvartfinale i CL borte mot barca, og jeg holder de godt av, og er det beste laget. Men selvfølgelig føler A Cole for å score selvmål.. Etter en sterk dominanse periode scorer jeg til slutt og det blir 1-1. Så hjemme, etter 12 min og 2 skudd totalt leder de 2-0, før essien lager straffe som "seem harsh", og vips 3-0... Jeg reduserer, før A Cole, som har bestemt seg for å virkelig komme i nyhetene her, får sitt andre gule etter 30 min og vips jeg er garantert ute....

 

Kampen ender 3-2, så jeg hadde faktisk gått videre om ikke cole hadde scoret det selvmålet..

 

Edit:: Der leavet jeg... Begeret fløt over da jeg spillte mot tottenham etter barca i semifinalen i FA cupen, rimelig sjangsefattig kamp før det 63 minutt der Sturridge river ned en fyr på corner,. Så naturligvis bommer spissene mine på det som er av sjangser. Gidder ikke å spille videre på noen dager når jeg ryker med to selvmål og en straffe. Bug bug bug. Jeg skjønner jo at man skal tape, men det må da være en bug når jeg ryker på personlige tabber i alle turneringer. Virker som at FM har en tap programmering innebygget, som gjør at jeg taper selv om laget spiller bra. Når laget spiller bra betyr det at det andre laget ikke får særlige sjangser, og da må spillet ty til ekstreme tabber. Det blir for dumt.... Mulig jeg bare er sinnsykt dårlig taper men men...

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Bug bug bug. Jeg skjønner jo at man skal tape, men det må da være en bug når jeg ryker på personlige tabber i alle turneringer. Virker som at FM har en tap programmering innebygget, som gjør at jeg taper selv om laget spiller bra. Når laget spiller bra betyr det at det andre laget ikke får særlige sjangser, og da må spillet ty til ekstreme tabber. Det blir for dumt.... Mulig jeg bare er sinnsykt dårlig taper men men...

 

Hmm, høres nesten ut som om spillerene dine har lav "imp. matches" ferdighet.

Lenke til kommentar

Nettopp startet første game med mitt elskede United og handlet før sesongen inn Connor Wickham og Paulo Henrique (Ganso), i tillegg til noen yngre talenter på 16-17 år som jeg aldri har hørt om før. Har bare rukket å komme til midten av september, men Ganso hevder seg allerede med flere nøkkelpasninger. Han finner bakrom som ingen andre og setter opp mål nærmest på egenhånd. Ser ut til å bli en stor sesong om spillet fortsetter i samme stil. Ganso kan altså lett anbefales til alle klubber, for han gjør det skarpt på det høyeste nivået, både som offensivt ledd i midtbaneduo og som AMC foran Hargreaves og Fletcher. Gleder meg til de yngste talentene mine begynner å komme på høyde om to-tre år.

 

Kan sikkert utdype litt angående spillere også. Har sendt Park, Bebé og Ajose på lån. Forventer at Park blir kjøpt etter at lånet er over og har egentlig mer bruk for pengene enn spilleren. Bebé har faktisk potensiale i FM og spiller seks måneder i Burnley for å tilegne seg erfaring.

 

Ser bildene er ekstremt små her. Det skal funke om man åpner bildet i ny fane. Si ifra hvis det allikevel ikke går, så skal jeg forandre på det.

Roy Ford:

 

834967.jpeg

Han karen her var en av nyrekruttene som ble tatt inn i akademiet. Speideren har gitt han fire stjerner og mener han kan komme på nivå med Vidic. Alderen betyr jo at det er ti år til han blir et aktuelt emne som stopper, men Smalling og Evans er klare for å ta over de nåværende, og så kommer han her og en annen opp etter de igjen.

 

 

Eduardo:

 

834968.jpeg

Enda et resultat av ivrig speiding. Speideren rangerte også denne spilleren med fire stjerner og mente han hadde potensiale til å bli mye bedre enn Nani. Fortsatt ung, men konturene av en meget komplett spiller er tydelige. Om fem år blir det tydeligere hvor bra han faktisk er. Verdien hans er det jeg spyttet ut med for å få lurt han vekk fra Sevilla. Tenkte det ville lønne seg i lengden. Tror han er en regen, forresten.

 

 

Raphaël Varane:

 

834971.jpeg

Usikker på hvor ekstrem han blir. Han er på nivå med Smalling allerede, til tross for å være tre år yngre, og har ifølge treningsapparatet enormt forbedringspotensiale. Han bør være i stand til å forsvare de 52,5 millionene jeg brukte på han, i hvert fall.

 

 

Connor Wickham:

 

834972.jpeg

25 millioner kostet han, dog med veldig høye lønninger for alderen. Gigantisk kar med bra fart og styrke. Satser på at det kommer litt ferdigheter med tida. Håper på at det skal bli noe til target man ut av han. Han er det litt blest om IRL, så tok sjansen på han i FM etter at speider mente han var bra nok til å satses på.

 

 

Paulo Henrique:

 

834973.jpeg

Juvelen og sommerens storinvestering på 165 millioner. Han er bare 20, men har et blikk og en kreativitet av en annen verden. Spiller med oppimot 90% fullførte pasninger i alle kampene og har en finger med i spillet i de fleste målene også. Skulle dryppe han sakte inn i førstelaget, men han imponerte mot Chelsea i Community Shield, så jeg bestemte meg for å starte han i de fleste kampene. Mangler litt på hurtighet, dessverre. Er ifølge assistenttrener heller ikke helt inne i hvordan engelsk fotball spilles. Må bli bra.

 

 

Stallen:

 

834976.jpeg

 

Innbyttere er tilfeldig valgt. Starter som regel med dette laget. Hender jeg hviler Nani og Valencia med diamant på midten i Hazza, Carrick, Fletcher og Ganso/Scholes. Berbatov kan også byttes ut for Fletcher, slik at Henrique flyttes foran ballvinnerne og Rooney spiller spiss alene.

 

Var forøvrig idiot nok til å la spillet starte når sesongen i Brasil starter fordi Brasil er en av mine valgte ligaer, og en bug i FM gjør at man ikke spiller Premier League om man blir ansatt midt i sesongen, så de første åtte månedene ble bare fjerting, vennskapskamper og speiding. Bortkasta, ja.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Får ikke spillt kamp lenger.. Spillet minimerer seg og dette popper opp og det går aldri vekk

 

"XML Parsing Error "No element found at line 1 of floating_away_analysis_state_changed.xml"

 

 

Hvordan fikses dette?

 

Du kan jo extracte database-filen og sjekke linje 1 av denne xml-fila...

Eller google det, og se om det er noen andre "folkelige" løsninger. :-)

Lenke til kommentar

Åh FM er ett fantastisk spill. Lå 7 poeng bak Arsenal før møtet mot nettopp Arsenal. Endelig fått Babacar skadefri igjen, lot han få noen minutter kampen før sånn at han hadde litt kamp i seg. Så, en dag før kampen kommer nyheten, Babacar får influensa. Dette betyr at denviktigste spilleren er ute før toppkampen og ikke i skikkelig form til kampen etter som er United. Arsenal kampen startet med at Marcelo bestemte seg får å gjøre det vanskelig, så han ble utvist etter 13 min. Men så scoret Shawcross på corner 5 min etterpå. Så banket Hulk inn en scoring til senere, så ble 2-0. Så er det United kampen. Jeg tar ledelsen tidlig i kampen, så scorer United etter ca 50 min. Så det ser ut til at det blir 1-1, helt til Hulk kommer alene mot keeper 3min på overtid, og han feiler selvfølgelig ikke. Så på to kamper er en sju poengs ledelse krympet til 1 poeng :)

Lenke til kommentar

Av og til overrasker FM meg.

 

Holder på med Leeds-saven min og i første sesong i PL har jeg ikke det beste laget. Mye ungt tho. (Phil Jones, Yaya Sanogo, Jordan Spence, John Fleck, Jonas Grønner) Hvertfall, jeg vinner ikker veldig mye og jeg prioriterer kampene mot dårlig lag. Spilte nettopp mot et meget sterkt Spurs i form lag med blant Shawcross, Modric, Bale, Suarez, Crouch, VdV osv. og jeg stilte med et relativt B-lag med spillere som er helt ok i npower C. Vinner 4 - 1 og målet til Spurs er selvmål fra Kasper Schmeichel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...