cFc Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Ligger på 24 kamper uten tap i alle turneringer. Skal møte Aston Villa i ligacup finalen om to kamper, er videre fra 1. knockout i CL (vant 2-0 borte mot Braga, så regner den som safe) er potensiellt 4 poeng bak city og tar innpå, samt er i sjette runde i FA cupen. Ser bra ut dette, men er redd for den fryktede mars-formsvikten. Har potensiale til å fucke opp det aller meste.. Blir nok den mest spennende sesongavslutningen sålangt, da jeg er i god form og med i samtlige turneringer. Vant og Charity Shield, så jeg har mulightet for 5 trofeer denne sesongen (nr 3) med Chelsea. Og der ble det jammen tap, selfølgelig borte mot arsenal. Selfølgelig også Van Persie som puttet. Er dette egentlig en bug? Helt greit at man taper, men å spille mot arsenal er jo dømt til å tape, og Van Persie putter jo hver eneste gang jeg spiller mot de? Jaja.. Endret 28. februar 2011 av cFc Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 van Persie greiene må være bug. Jeg har klaga mange ganger her om akkurat han, forferdelig irriterende. Stenger han helt av hele kampen, så booom, forsvarstabbe, straffe... Samme hva, mål kommer det fra han uansett Lenke til kommentar
hardcoreminecraftgamer Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg er ekstremt fotball inntresert og spiller det meste av spill, men akkurat fm klarer jeg ikke å starte med engang noen tips for å komme igang ? Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg ville ha startet med ett av de bedre lagene, så du får en grei start. Er ikke så veldig vanskelig med tanke på taktikker, kan kjøpe spillere i fleng etc. Så når du har fått feelinga på å vinne, så blir det ett evig sug om å gjøre det igjen^^ Men jeg må vel nesten advare deg, det lureste er å ikke begynne med FM, kan bli meget avhengig Lenke til kommentar
cFc Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 sjekk teknikken på denne 14-åringen Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 14-åring på 192 med den teknikken Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Blæh, patchen/transferupdaten kommer ikke før til neste uke pga noe bugs de sliter med å fikse. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Har rykket opp fra League One med mitt Shef Wednesday. Første sesong lånte jeg talenter fra storklubbene i PL, men nå i Championship klarer jeg ikke det. Har det noe med at jeg er tippet på nedre halvdel? Burde jo være bedre å spille i nedre halvdel i CS enn toppen i L1? Spillerene blir eldre og de vil gjerne prøve seg i litt bedre klubber. Har merket dette godt selv i tidligere saver. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hva faen.. Spiller mot City som leder med 4 poeng over meg i den 32. kampen i ligaen borte. 0-0 helt til det 80. minutt da Phil Jones setter inn et heller ufarlig innlegg inn i eget mål, den ellers såpass solide stopperen fucker opp hele ligasesongen min med den jævla tabben. Da blir det 1 ligaseier på 3 sesonger, utrolig stusslig. Phil Jones som har i snitt 7.28 på 29 kamper i ligaen, MOM 3 ganger, ødelegger stort sett alt. Kunne trengt de pengene ligaseier ville gitt, da Lampard, Ashley Cole, Alou Diarra, Malouda, Drogba og Sturridge forlater klubben til neste år, og Roman har strammet inn på transfer og lønns-budsjettet, så jeg tviler han kaster inn alt for mye penger til sommeren. Faen ass. Merker det frister å quite. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Er jo det som er gøy med FM. Når det går litt i mot og du må stå på og få klubben på riktig kjør igjen! Hente inn syke talenter for små rusk og få enorme spillere senere evnt. selge med stor profitt. Dodo burde være god nok til å komme rett inn på ditt Chelsea lag nå, og han er nok ikke så dyr om han ikke har gått til en stor klubb. Sturridge burde være den eneste spilleren som er et tungt tap når du har spilt så pass mange sesonger. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Merker jeg mister litt motivasjon med Cardiff nå.. Tror jeg blir nødt til å finne et stortalent! Har ikke helt fått dreisen på det med spillersøk enda, dog.. Lenke til kommentar
Bennati Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 God dag alle forumfolk! Er inne i slutten av min femte sesong som Shakhtar manager, og det ser ut til å bli sesongen hvor jeg vinner alt som er mulig å vinne. Går alt som planen så fullfører jeg sesongen uten tap i ligaen også. Jeg er da ikke helt motivert til å fortsette, og vil da finne meg en ny klubb. Så over til spørsmålet. Er det juks å lage en manager som tar jobben i f.eks. Real Madrid før jeg da legger opp og søker med den ekte manageren? Er lite lysten å waste et år i spillet bare for å finne en jobb jeg er intressert i. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Så lenge du ikke spiller over netverk kan du jo egnetlig gjøre hva som helst med saven din. Det blir jo ikke realistisk på en måte, men det er jo en måte å gjøre det på. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Er jo det som er gøy med FM. Når det går litt i mot og du må stå på og få klubben på riktig kjør igjen! Hente inn syke talenter for små rusk og få enorme spillere senere evnt. selge med stor profitt. Dodo burde være god nok til å komme rett inn på ditt Chelsea lag nå, og han er nok ikke så dyr om han ikke har gått til en stor klubb. Sturridge burde være den eneste spilleren som er et tungt tap når du har spilt så pass mange sesonger. Sturridge stort tap? Hva legger du i det? Han er jo ikke i nærheten av å bli en PLstjerne. Grei spiller å ha på benk, men man vinner ikke Champions League med han i startelleveren. Han vil også ha 700 000 i uka, får bare gi ham rundt 580, ala det han har nå, uten å gi han key-player noe jeg ikke ser på som realistisk. Har han blitt noe særlig god på andres save? Kjipern.. Vinner 4-1 mot blackburn i kampen før City, der jeg taper pga et latterlig selvmål. Vinner så kampen etter mot stoke 5-0, but thats football. De to tapene som ødelegger er mot Arsenal, der Van Persie-bugen slo til, og et stusslig selvmål mot City. Surt... Skal jeg signere Granero gratis? Kun 25 år, koster meg 30 mill i sign on fee og rundt 900 000 i uken (alt for mye men jeg trenger en potet på topp når såpass mange drar og Navas er ubrukelig. Lenke til kommentar
Bennati Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg spiller ikke over noe nettverk, men jeg vil liksom ikke ha denne ''juksefeelingen'' over meg. Lenke til kommentar
amunds Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Sturridge stort tap? Hva legger du i det? Han er jo ikke i nærheten av å bli en PLstjerne. Grei spiller å ha på benk, men man vinner ikke Champions League med han i startelleveren. Han vil også ha 700 000 i uka, får bare gi ham rundt 580, ala det han har nå, uten å gi han key-player noe jeg ikke ser på som realistisk. Har han blitt noe særlig god på andres save? Tja, tja, tja... Jeg er vel enig med deg at han kanskje ikke blir det råeste verden har sett. Men han har jo veldig "riktige" Poacher(Måltyv?)-egenskaper, og skåret 26 mål for mitt Southampton i PL på 29 kamper. Så vil absolutt ikke fnyse av han.. ;-) Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Skal jeg signere Granero gratis? Kun 25 år, koster meg 30 mill i sign on fee og rundt 900 000 i uken (alt for mye men jeg trenger en potet på topp når såpass mange drar og Navas er ubrukelig. 900 000 = £90k i uken sånn ca.? Jeg ville ventet. Jeg tror Real lar ham forlate på free transfer, og at ingen klubber legger inn bud før han er free agent. Det skjedde på saven min, og da ville han plutselig ikke ha så høy lønn. Tror det var Napoli som plukket ham opp og tilbød noe rundt £40k i uken. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Ville dere helst hatt 1 supertalent/wonderkid eller 2 helt greie talenter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå