Yamas Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Bør man følge taktikker som andre setter opp? Hva gir det versus andre taktikker? Jeg tregner hjelp på FM nå. Bare Podosli spiller. Resten av temet gjør ingetting. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hva med å spille spillet selv? Halve utfordringen (og vitsen) med spillet er å gjøre valg som påvirket spillet ditt. Ene øgenblikket kan du feie over et topplag, andre ganger kan samme strategi være feil og du kan risikere å tape for et bunnlag. Det er da man må bruke det man har lært til å tilpasse laget slik at man enten henter inn igjen og vinner kampen, eller at man kanskje klarer å klore seg til uavgjort. Ser ikke vitsen med å spille kamper om og om igjen fordi man ikke vinner 20-0.... Hvis du vil ha garantert seier hver gang foreslår jeg at du går over til lommetennis, der scorer du garantert. 2 Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg spiller da herregud som ett lag bestående av Regens, der bestemann er på 11 i kvalitet... På ett punkt! Jeg har bla. Gago, Fazio, David Luiz, Podolski, og alle ordentlige spiller som BØR overkjøre UANSETT! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 kroneksempel på hva som gjør FM interessant for min del: Spiller som nevnt som burnley og er spådd nedrykk, igjen. Banker Tottenham 6-0 på hjemmebane, for så å tape 0-1 for sheff utd i kampen etterpå. slik er fotball, og slik skal fm være også, for min del. se på united f.eks. de vant SÅVIDT 1-0 over Crawley (BSP)i cupen for litt siden, selv om de "burde" vinne 10-0. Fotball hadde vært et utrolig kjedelig spill hvis lag hadde vært garantert seier. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 United er og forblir ett møkkalag. Alle med LITT vett i hodet holder seg unna dem. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Hvis jeg først skulle sitte på en kamp tror jeg at jeg ville hatt mye mer glede av en kamp som Spurs sin 4-4 kamp mot Chelsea i 08, til og med undertegnede som er hardbarka Liverpool supporter satt å tygget negler da kampen var så episk. Var på stadion av alle steder da jeg var med en kompis som er Chelsea supporter. Det er ikke altid seire er de største gledene i fotball Endret 25. februar 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Har en Cardiff-save jeg spiller på nå, og har et kjapt spørsmål. Norge søker etter ny manager, kan jeg være både landslagsmanager og klubblag samtidig? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Når vi er inne på landslag, har tatt over Italia nå, har ikke hatt noen treningskamper siden jeg passerte nyttår. Ser andre landslags har hatt det, må jeg planlegge de selv? Lenke til kommentar
noodles Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Det er som med klubblag at du kan planleggje dei sjølv eller la assistenten gjere det for deg. Om du lar assistenten gjere det, veit eg ikkje om det finst noko garanti for at han fyller alle dei internasjonale datoane. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Jeg har slettet litt offtopic. Dere trenger ikke poengtere at dere ikke liker noen. Det skaper bare enda dårligere stemning. Diskusjon om hvordan man ignorere brukere kan dere ta på PM. Dette er tråden for Football Manager 2011. Endret 25. februar 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Fantastisk kamp for Hummels 1 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hadde en sånn med en spiller på laget mitt for litt siden. 4.30 i rating til pause, da var det rett ut Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hehe, han der rakk ikke få rating engang Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Har vel en rekord på 3,2 på en spiller til pause. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg har gjort til morsomt i Editoren. Jeg har flyttet alle verdens beste trenere og Managere, og støtteapparat til Chelsea, det samme med spillerne, og sendt Inter, Man Utd, Loserpool og hatlagene ned til Spansk 3. div avd 16. uten stjernespillerne, og uten stjerneapparatet. Stadion og fasilteter er der fortsatt, men de forstyrrer ikke i PL, de kommer til å forbli i Spain. Jeg personlig flyttet Chelsea til Norge, da det blir lettere matcher. Jeg satte meg selv i Sportsdirektørstolen da Arnesen ikke er der lengre. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hørtes fordømt morsomt ut. Hadde nettopp en liten oppdagelse som fornøyet meg. Jeg signet Adama Derra fra Burkina Faso som Godset, og han kommer ikke før om et år takket være tåpelige regler. Tittet innom profilen hans nå og ser at han har tilegnet seg basiske kunnskaper i norsk allerede. Dedisert ungkalv. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Er sikkert noe i spillet som gjør at de lærer språket selv om de ikke er der. Rart, men men. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Husker jeg hentet inn en gammel spiller til Aldershot-filen min, i den 3.sesongen så kom han til å legge opp. Fikk signert han som ast.man. Problemet er at han etter snart 3 år i klubben ikke kan et kløyva ord engelsk tydeligvis -.- Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Har hatt en sånn en jeg og. Bare at det tok fyren 2 år for å lære basic engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå