Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommet godt i gang i Liverpool. Eden Hazard, Romelu Lukaku, Marco Verratti og Zdenek Pospech er hentet inn for å figurere på førstelaget / backe up.

Markus Henriksen og Joakim Eyde (også han norsk) er hentet inn for å spille på u-18 denne sesongen. Bare synd jeg ikke la inn bud på Magnar Ødegaard før West-Ham hentet han, han kommer til å bli stor!

Leder forøvrig ligaen etter 13 runder.

Endret av opar
Lenke til kommentar

Kommet igang jeg også, med Liverpool. Satser på en sesong der Wilson, Shelvey og Pacheco skal etablere seg på laget. Kommer til å satse ungt, med talenter.

Ser at NESV ikke er eierne, innstalerte patchen også. Men er fortsatt hicks og gillett. Er det ikke mulig å få NESV som eiere enda?

Edit: Måtte selfølgelig starte en ny save med Liverpool. Der har jeg penger, og John Henry. Deilig!!

Endret av Stinson
Lenke til kommentar

Har hatt dette spillet ett par dager nå og gjør stor suksess med molde, har though hentet inn ett par spillere via editor..

Her er lag oppstillingen min atm:

*juks og fanteri!*

At du bruker editoren viser jo hvilken taper du er allerede :p

Er ikke et flerspiller spill så ser ikke problemet hvis man har lyst.

Lenke til kommentar

Jeg spiller selfølgelig med City, på demoen fikk jeg vekk Santa, Lescott, Vieira Richards, Jo og Zabaleta, mens nå fikk jeg ikke solgt en dritt. Hater virkelig å gå så mye i minus hver måned. Fikk et par ut på lån heldigvis slik lønningene ble noe bedre men de kommer jo tilbake neste år og tar opp plass.

Kjøpte veldig mye på demoen, men veldig få spillere innfridde, men det tar gjerne lenger enn 6mnd å få de i gang. Zapata og to ungutter er de eneste som har blitt hentet inn. Stallen er jo rimelig grei egentlig.

Spiller 4-2-3-1 og skaper sjelden mye sjanser, men Tevez er jo grusomt god, og vinner meg som regel kampene alene. Nokså likt virkeligheten egentlig. Jeg trenger litt bedre cover på AM plassen så Hamsik blir nok hentet etterhvert. Prøvde meg på Ribery men han skal ha noe slikt som 300.000 i lønn i tillegg til altslags dumme klausuler og scorings bonuser, så det er helt uaktuelt.

Sliter litt mot antatt svakere lag, men har cruiset relativt lett mot topplagene. Må nok gjøre litt mer justering på taktikken, har egentlig vært litt lat, for det har vært såpass lett til nå.

Kompany og Adam Johnson fungerer bedre enn tallene skulle si, gleeeedelig :w00t:

Silva er også fantastisk, og De Jong som ballvinner på midten er konge.

Richards er hot n cold, enten spiller han veldig godt, eller elendig. Han har jo meget bra fysiskk, men eier ikke fotballhode. Han blir også veldig fort furten viss jeg kritiserer laget etter en kamp. Balotelli ba om transfer etter jeg byttet han ut i en europa cup kamp mot svak motstand når jeg ledet mye, for å spare han. Utrolig morsomt, for det er akkurat noe slikt som kunne skjedd i RL :!:

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Hva faen er dette for noe tull? Her bruker jeg masse tid på førsesongsforberedelser, og rett foran første treningskamp finner jeg ut at alle franskemennene som var med i VM-troppen (Sagna, Clichy, Diabgy etc) er "Banned for one international match (Misconduct)". Når jeg prøver å sette de inn på laget, står det at de er utilgjengelige... Bug?!?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...