-Léon- Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Har merket i det siste at når jeg skal bruke vindusjviskerene så beveger de seg kanskje 1-2 cm og så stopper de, så går det noen sekunder så går de noen par cm til. Har ny vindusjvisker arm og viskere, ruten er litt slitt men tviler sterkt på at det har noe å si siden viskerene gjør det samme om jeg folder de "opp". Noen som har peiling på hva som er gale. Hadde samme problemt før jeg skiftet viskere+arm. Irriterende problem siden det ikke så altfor ofte regner her i Bergen. Er en 2001 Audi A4 det er snakk om. Endret 18. august 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hvis du vipper viskerene ut fra ruta, går de jevnt da? Hvis ikke så er det enten viskemotoren eller en elektrisk feil hos deg.. Kanskje i bryteren eller lignende. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Det må vel være et problem med viskermotoren da, eller at det er noe feil med strømmen til den. Lenke til kommentar
darket Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 prøv å smør mekanismen? crc\wd40 fks Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Skrev litt feil. Trodde den bevegde seg noen få cm men ser bare ut som den går litt fram og så tilbake til punkte viskeren stod på. Så er vel viskemotoren som er gåen. Ikke noe jeg selv kan fikse regner jeg med. Er ikke noe forskjell om jeg vipper de ut eller om de er klistret til ruta. Får håpe det ikke begynner å regne noe spesielt før jeg er hjemme ;P Endret 11. august 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hvis det er viskermotoren, så er det sannsynligvis ganske enkelt å fikse.. Dvs å bytte.. Er enten rett under panseret, eller under dashbordet Lenke til kommentar
joka Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 ganske vanlig at visker-mekanismen setter seg fast.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=87058 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå