Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det mulig å være for trang?


Gjest Trine

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en jente på 16 år som lurer på om jeg er for "liten" til å ha sex. Da mener jeg altså trang nedentil! Jeg vet ikke hva som er vanlig for gutter, hvor store de er! Så jeg vet ikke om jeg er stor eller liten! Jeg har ingen seksuell erfaring. Jeg er redd for at når jeg skal ha sex at han ikke passer! Det hadde vært flaut...

 

Takk på forhånd! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjeden er elastisk, og den vil bli mer åpen når du er opphisset. Ellers kan dere jo bare bruke gildemiddel hvis han ikke får skaftet helt inn. De fleste gutter liker jenter som er "deilig-trang", og når han i tillegg kjenner at du strammer nedentil når skaftet er inni deg, så kommer ikke gutten til å holde ut lenge før han får klimaks, skal jeg si deg. :p

Endret av Frk. Snasen
Lenke til kommentar

Det er mange jenter som tror de er trange nedentil, fordi de kanskje bare får en finger inn etc. Det er som dere over skriver, den blir mye større og mer tøyelig når dere har forspill, langt forspill er bra. Men akkurat det der at man tror man har for liten, er utrolig vanlig blandt jenter, sier jeg av egen erfaring :) Men er altså ikke noe problem, for de fleste!

 

 

edit: skrivefeil

Endret av F!owerpower
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...