Gjest Trine Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hei! Jeg er en jente på 16 år som lurer på om jeg er for "liten" til å ha sex. Da mener jeg altså trang nedentil! Jeg vet ikke hva som er vanlig for gutter, hvor store de er! Så jeg vet ikke om jeg er stor eller liten! Jeg har ingen seksuell erfaring. Jeg er redd for at når jeg skal ha sex at han ikke passer! Det hadde vært flaut... Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Man er mer tøyelig enn man tror, det blir å funke fint Lenke til kommentar
nnys Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Sjeden er elastisk, og den vil bli mer åpen når du er opphisset. Ellers kan dere jo bare bruke gildemiddel hvis han ikke får skaftet helt inn. De fleste gutter liker jenter som er "deilig-trang", og når han i tillegg kjenner at du strammer nedentil når skaftet er inni deg, så kommer ikke gutten til å holde ut lenge før han får klimaks, skal jeg si deg. Endret 11. august 2010 av Frk. Snasen Lenke til kommentar
F!owerpower Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Det er mange jenter som tror de er trange nedentil, fordi de kanskje bare får en finger inn etc. Det er som dere over skriver, den blir mye større og mer tøyelig når dere har forspill, langt forspill er bra. Men akkurat det der at man tror man har for liten, er utrolig vanlig blandt jenter, sier jeg av egen erfaring Men er altså ikke noe problem, for de fleste! edit: skrivefeil Endret 11. august 2010 av F!owerpower Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Dere får ut babyer gjennom fitta, hvorfor skal du ikke ha plass til en kuk da? 7 Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Deiligere at en fitte er trang enn en fitte som kjennes ut som om du dyppern i Atlantern. Får du to fingre inn er det ikke noe fare for at du er altfor trang. Lenke til kommentar
Altharia Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hvis jeg har forstått det rett, er du jomfru, og da er man gjerne veldig trang. Første gang du har sex så kommer jomfruhinnen til å forsvinne, da blir du sikkert mer åpen Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Husk at ved fødsel så kommet barnet samme vei, med hode, skuldre og det hele (snitt rundt 3.5 kg / 45 cm). Så den er nok mer fleksibel enn du tror... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Ved mange fødsler blir man revet opp da. AU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg