zaik Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Har en suzuki katana lc som fusker og drar dårlig. satt på ny forgasser, luftfilter og trimpotte for ca en måned siden. gikk veldi bra, men begynte å fuske for en uke siden. Så jeg sjekket forgasseren, luftfilteret. skiftet tennplugg, og sjekket at den får nok bensin. så alt det er bra. Så da er mitt spørsmål: hva kan det da være???? vil helst klare det selv så jeg slipper en dyr verksted regning. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Kjør 1,5 mil med den nye pluggen også sjekker du fargen på elektroden etterpå. Den skal være sjokoladebrun, er den hvit får den for mye luft og er den svart så får den for mye bensin. Lenke til kommentar
zaik Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 den ble brun/grå og tørr. har renset sylinderen, stilt litt på forgasseren, men ingenting hjelper. lurer på om det enten bensinpumpa er dårlig ellår om det er vann i tanken.?? noen råd??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå